• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Maria Wolf.

    'Maria!' roept ze ineens, waardoor ik me bijna in mijn whisky verslik en nog net weet te voorkomen dat mijn glas omvalt. 'Uh- yeah, wat is er?' zeg ik nog half verdwaasd, mijn glas reddend. Mijn vermoeide ogen kijken om me heen, denkend aan hem. Hij is hier niet. Natuurlijk is hij hier niet, hij heeft het geld niet om hier heen te komen. Bovendien gebruikte ik een valse naam. 'Nou wil ik jouw mening wel eens weten,' vervolgt ze met een klein glimlachje.
    'Verdomd, ik schrok me de touwtyfus. En ik hopen dat ik me wel naar de verdoemenis kon zuipen. Naja, zeg 't maar.' Mijn mening? Hm, ben benieuwd waarvoor mijn mening van belang zou kunnen zijn.
    'Ik weet niet of jij een vriend of man heb.. Maar stel dat je die hebt.. En hij gaat met jou jullie eerste date overnieuw doen.. Hoe zou jij dan reageren?' Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Oke, dat zag ik niet aankomen.
    'Well uh..' begin ik. Het gebeurt niet vaak dat iemand me dergelijke vragen stelt. Ik heb het een keer meegemaakt met een oud-collega. Ironisch dat hij bij zedenzaken werkte, maar eigen zelf een plekje achter slot en grendel verdiende. Walgelijke smeerlap. Ik heb hem gezegd dat ik lesbisch was en gelukkig samen was met mijn vriendin. En dat ik gitzwart beenhaar had waar je U tegen zegt. Toen liet hij het afweten. Soms zijn mannen toch zulke simpele zielen. Nu kan ik natuurlijk hetzelfde smoesje weer gebruiken, maar ik zie er eerlijk gezegd geen reden toe.
    'Om eerlijk te zijn heb ik maar een keer een afspraakje met iemand gehad. Ik was 15 en we gingen naar het skatepark. Daarna trakteerde hij me op pasta. Drie weken later verhuisde hij naar New York en heb hem nooit meer weer gesproken. Sindsdien denk ik dat ik niemand meer heb ontmoet die m'n blik ving. Of ik stel teveel eisen. Of dit werk doet me onbewust denken dat elke man een zieke incestueuze smeerlap is.' Ik gooi een slok naar binnen.
    'Misschien moet ik het wel op vrouwen wagen,' speculeer ik, naar het plafond kijkend. 'Proberen?' Ik tuit de lippen nadrukkelijk naar Effie, waarna ik grijns om mijn eigen humor.
    'En ik denk dat ik penissen gewoon enge apparaten vind,' voeg ik toe. 'Te vaak op beeld gezien. En dan in de ongezonde context. En jij dan? M'n beelden hebben je hopelijk niet voor het leven getraumatiseerd. Ik had een frisse blik nodig en die heb ik gevonden.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Soubi schreef:
    [Harder schreeuwen Ashley! Katelynn slaapt ;D]

    (Hahaha, ja echt hé. Aanpassen dan? (krul))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Effie Atkins

    Ik lachte om hoe ze reageerde. Ze was geschrokken en ergens was dat wel leuk, ook al was het niet echt mijn bedoeling om haar te laten schrikken.
    'Well uh..' begon ze en ik wachtte geduldig af.
    'Om eerlijk te zijn heb ik maar een keer een afspraakje met iemand gehad. Ik was 15 en we gingen naar het skatepark. Daarna trakteerde hij me op pasta. Drie weken later verhuisde hij naar New York en heb hem nooit meer weer gesproken. Sindsdien denk ik dat ik niemand meer heb ontmoet die m'n blik ving. Of ik stel teveel eisen. Of dit werk doet me onbewust denken dat elke man een zieke incestueuze smeerlap is. Misschien moet ik het wel op vrouwen wagen,' vertelde ze en ze had ondertussen een slok naar binnen gewerkt. 'Proberen?' vroeg ze en ze tuitte haar lippen, waarna ze grijnsde. Ik lachte zachtjes. 'En ik denk dat ik penissen gewoon enge apparaten vind. Te vaak op beeld gezien. En dan in de ongezonde context. En jij dan? M'n beelden hebben je hopelijk niet voor het leven getraumatiseerd. Ik had een frisse blik nodig en die heb ik gevonden.' Ik haalde mijn schouders op, dronk wat van me drinken terwijl ik weer begon te wiebelen op de kruk. 'Tuurlijk niet,' zei ik met een lachje. 'Het was wel even een shock om te zien, maar getraumatiseerd ben ik niet. Ik vind jongens nog steeds net zo leuk. Zelfs dat jongetje die daar lag vind ik er nu nog leuk uit zien.. Hij is geloof ik nogal aan de jonge kant..' Ik lachte weer zacht, misschien moest ik dat maar eens minder doen.. 'En je wou het proberen, toch? Kan geregeld worden.' Zonder verder ook maar echt te waarschuwen boog ik naar haar toe en drukte heel vlug een klein kusje op haar lippen. 'Ik moet alleen wel bekennen dat het voor jou uitproberen was, ik heb het al veel eerder eens geprobeerd. Ik vind ze beiden leuk. Meisjes kunnen alleen ook net zo erg zijn als een jongen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tortura schreef:
    (...)
    (Hahaha, ja echt hé. Aanpassen dan? (krul))


    [Hmm, daar moet je dan niet bij mij wezen.. Misschien is Katelynn wel een lichtte slaper.. I dunno]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ik hoorde vaagjes een kloppend geluid, maar draaide me gewoon om. Pas toen ik mijn naam hoorde deed ik mijn ogen open. Stond Ashley nou weer voor mijn deur? Ik kreunde eventjes en kwam toen overeind. De deken sloeg ik van mij af en slingerde mijn benen buiten het bed. Ik slofte langzaam naar de deur toe en deed deze open. Voor mijn deur stond Ashley, maar ze zag er bijna net zo slecht uit als net. "Kom maar binnen." zei ik zachtjes en stapte aan de kant zodat ze naar binnen kon. Eenmaal binnen deed ik de deur weer dicht. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik bezorgd en leidde haar naar de bank toe, waarna ik naast haar ging zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Ik was net op het punt om aanstalten te maken en weg te lopen, totdat ik allemaal gestommel hoorde, waarna vlak erna de deur open ging. In de deuropening stond Katelynn, ze zag eruit alsof ze net uit haar bed kwam rollen, waardoor ik mijn hand voor mijn mond deed. Shit, ze lag dus al in haar bed en ik kom haar weer storen. Fijn, heel fijn, bedacht ik me sarcastisch.
    'Kom maar binnen.' zei ze zachtjes, waarna ze aan de kant stapte zodat ik binnen kon komen, wat ik dus ook deed. Ten minste, nadat ik haar kort bedankt had met een knikje. Eenmaal ik binnen was, deed ze de deur weer dicht. Mijn ogen gleden de kamer rond, Effie was er niet. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze bezorgd. Ik keek naar haar om en ze leidde mij naar de bank toe, waarna ze naast me ging zitten.
    'Dit,' zei ik enkel, met een trillerige stem, waarbij ik mijn hand omhoog deed en zo liet zien dat ik de ring terug gegeven had. 'Het is klaar en het komt denk ik niet meer goed.' vertelde ik haar, mijn blik wendde zich kort af, terwijl ik mijn handen voor mijn gezicht deed en zacht begon te huilen. Ik wist eigenlijk niet of ik Katelynn moest vertellen wat Yuri over haar zei, dus liet ik dat voor nu nog. Misschien straks.. Toen ik iets gekalmeerd was, zei ik met een schorre stem: 'Hij heeft krassen op zijn rug...' Verdrietig blikte ik mijn ogen in haar blik. 'En ze komen niet van mij. Drie keer raden wat er dan is gebeurd?' Er kwam een licht gegrom in door.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maria Wolf.

    'Tuurlijk niet,' reageert ze en ik glimlach, gooi een slok whisky naar binnen. 'Het was wel even een shock om te zien, maar getraumatiseerd ben ik niet. Ik vind jongens nog steeds net zo leuk. Zelfs dat jongetje die daar lag vind ik er nu nog leuk uit zien.. Hij is geloof ik nogal aan de jonge kant..' Ik kan het niet laten om even te grijnzen. Mijn gezichtsuitdrukking wordt wat serieuzer.
    Ja.. Gilbert McCoy. Het traumateam moest hem behandelen, maar niemand kreeg wat uit hem. Ik heb hem eenmaal gezien. Hij had grote grijze ogen die door je ziel heen leken te kijken.
    'Ah ja, minderjarig. Als we de dader te pakken krijgen krijgt hij een royale veroordeling, ongeacht de advocaat. Het interessante van het hele verhaal is dat die jongen nog intelligent is ook. Zonde... als dingen anders waren gelopen...' Ik trek een schuin grijnsje.
    'Hij zal het een plaats moeten geven, sooner or later. Dat zullen we allemaal moeten doen.' Nog een slok whisky. Effie kijkt in mijn richting en ik merk dat haar blik anders wordt , speelser. Ik trek even een wenkbrauw omhoog.
    'En je wou het proberen, toch? Kan geregeld worden.' 'Uh, wat pr-' Voor ik door heb waar Effie op doelt, buigt ze zich naar boren en kust me. Mijn ogen worden groot.
    'Uh.. Jezus, dat zag ik niet aankomen.' Ik voel me ineens heel warm , maar dat kan evengoed door de alcohol komen. 'Uh..' Ik word bijna rood en bestel gauw nog een whisky.
    'Goh, met jou in de buurt verveelt een mens zich niet zeg,' zeg ik zo luchtig mogelijk, met een klein nerveus glimlachje. Ik ben zojuist gekust door een vrouw. Die gedachte moet even tot me bezinken, onder het genot van wat whisky.


    No growth of the heart is ever a waste

    Effie Atkins

    Haar ogen werden groot, waardoor ik iets harder lachte dan het zachte gelach wat ik normaal deed.
    'Uh... Jezus, dat zag ik niet aankomen,' zei ze, waardoor ik weer begon te lachen. Zulke reacties waren geweldig! 'Uh..' Gauw bestelde ze nog een whisky. Een glimlach bleef mijn gezicht sierden, onbetaalbaar dit. 'Goh, met jou in de buurt verveelt een mens zich niet zeg,' zei ze luchtig met een nerveus lachje. Ik maakte een rondje op mijn kruk en dronk toen de rest van mijn glas leeg.
    'Je had je gezicht moeten zien,' zei ik lachend. 'Zeker weten dat je overgaat op vrouwen? Als je bij elke kus zo reageert.. Dat komt niet goed.' Ik tikte even met mijn vingers op tafel en keek toen naar de barman. 'Hallo!' zei ik tegen hem en lachte zacht. 'Als je toch heel de tijd hier heen gaat kijken, breng me dan nog eens zo'n drankje? Ik weet alleen niet wat het was...'

    [Sorry voor kort stukje D: ik wist niets]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    "Misschien een beetje" antwoord hij geamuseerd en ik sla mijn handen even voor mijn gezicht. "Zo'n slecht idee vind ik niet. Het lijtk me een leuk idee om met jou te daten en je mee te nemen naar de bruiloft... had alleen niet verwacht dat je het zou voorstellen." vervolgt hij dan en ik haal mijn handen weer weg en kijk hem even onderzoekend aan. "oke.." zeg ik dan. "wanneer is de bruiloft?" vraag ik dan. Ik ben hier voor 2 weken en als het daarna was, moest ik waarschijnlijk langer blijven, maarja, ik moet ook langer blijven als die sollicitatie goed gaat, want dan ga ik alvast kijken voor een appartement ofzo, ik kan moeilijk voor altijd in dit hotel blijven wonen.


    Nathan Richard Brooks

    Anna slaat haar handen voor haar gezicht. Maar als ik zeg dat ik het geen slecht idee vind kijkt ze me onderzoekend aan. "Wanneer is de bruiloft?" vraagt ze vervolgens. "Vier weken" antwoord ik. Ik kijk Anna even aan. "Word dat een probleem?" vraag ik zachtjes. Als ze niet in het hotel kan blijven omdat het te duur is ofzo, dan kan ik het best voor haar betalen, geen probleem. Ik weet dat ik haar net pas ken maar ze is echt mijn reddende engel als ze dit voor me wil doen. Mijn neef gaat namelijk mijn leven heel erg zuur maken als ik niet met een introducé kom. Waarom? Gewoon omdat het kan. Hij is ouder en vind het leuk om me af en toe te treiteren en dat gaat hij ook zeker doen 'Nathan kon geen meissie krijgen voor mijn bruiloft' en dat zon beetje op elke verjaardag uit zijn dronken mond komen. Hell,....ik zeg het je...Hell...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Vier weken" antwoord hij terwijl hij me aankijkt. "Wordt dat een probleem?" vraagt hij zachtjes. "Hmm.. ik ben hier nog in ieder geval twee weken, maar als de sollicitatie morgen goed gaat blijf ik waarschijnlijk langer, om een appartement te zoeken. Tenzij ik heel snel een appartement vind natuurlijk en ik daar binnen 2 weken in kan, maar anders verleng ik mijn verblijf." Ik glimlach even "Al hoop ik, dat als ik aangenomen wordt, ik snel een appartement hier vind". "Maar het is geen probleem, tenzij mijn rekening nu geplunderd wordt."

    Nathan Richard Miller
    "Ik ben hier iniedergeval nog twee weken, Maar als de sollicitatie morgen goed gaat blijf ik waarschijnlijk langer, Om een appartement te zoeken. Tenzij ik heel snel een appartement vind natuurlijk en ik daar binnen twee weken in kan, maar anders verleng ik mijn verblijf" Anna glimlacht. "Al hoop ik dat als ik aangenomen wordt, Ik heel snel een appartement vind, Maar het is geen probleem Tenzij mijn rekening nu geplunderd word" Ik glimlach even. "Al word je rekening geplunderd. Je helpt me hier enorm mee, dus je denkt toch niet dat ik jou niet een beetje ga helpen. Als je geld voor een langer verblijf op de kamer nodig hebt, of voor iets anders dan moet je het me maar even laten weten. Ik heb genoeg" Ik glimlach weer even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Al wordt je rekening geplunderd. Je helpt me hier enorm mee, dus je denkt toch niet dat ik jou niet een beetje ga helpen. Als je geld voor een langer verblijf op de kamer nodig hebt, of voor iets anders dan moet je het me maar even laten weten. Ik heb genoeg" zegt hij met een glimlach. "Hey, als alles goed gaat, trek ik gewoon bij jou in hoor" zeg ik grinnikend. "De bedden hier zijn groot genoeg voor drie mensen" vervolg ik en rol even met mijn ogen. "Maar, weet je al wanneer onze eerste date plaatsvind?" vraag ik dan en ondertussen bestel ik nog maar wat te drinken. "Wil jij ook nog wat te drinken?" vraag ik aan Nathan en kijk hem even aan.

    Nathan Richard Brooks

    "Hey als alles goed gaat, trek ik gewoon bij jou in hoor" zegt Anna grinnikend. "De bedden zijn hier groot genoeg voor drie mensen" Ze rolt met haar ogen en ik lach ook eventjes. "Als alles goed gaat ben je hartstikke welkom in mijn bed" zeg ik met een kleine grijns. "Weet je al wanneer onze eerste date plaatsvind?" vraagt ze en ze bestelt wat te drinken en vraag of ik ook nog wat wil. Ik bestel een gin-tonic. "Aangezien je vanavond bezet bent...Wat dacht je ervan om morgen uit eten te gaan? Ik weet een top restaurant hier in de buurt. Wel vier sterren dus je moet wel netjes gekleed" zeg ik. "Maar ik denk niet dat dat een probleem is?" vraag ik. Ik grinnik even. "Vind je het wat?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Fiona Winter
    De tijd was voorbij gevlogen en dat was geen understatement. "Oh nee." Ik sloot de deur achter me en ging naar de lift toe. Even sloeg ik op mij zij en zuchtte opgelucht toen ik op mijn tas sloeg. De lift liet even op zich wachten, maar uiteindelijk gingen de deuren toch open en stapte ik in, waarna ik op het knopje drukte om naar het gelijkvloers te gaan. Eerlijk? Ik keek twee keer of ik me niet toevallig vergist heb, want ik zou niet graag in de kelder belanden hoewel de lift wel weer naar boven zou kunnen, natuurlijk. Maar kelders zijn vaak zo griezelig en zeker als het niet jouw kelder is. Het geluid van de opende deuren bracht mij terug in de werkelijkheid en ik stapte uit. We hadden aan de bar afgesproken, meende ik me te herinneren. We zullen wel zien...desnoods ging ik wel alleen. Even schoot er door mijn hoofd dat mijn kleedje misschien omhoog was en ik keek even, maar gelukkig bleek dit niet zo te zijn.

    [Verhaallijn voor Mason nodig...]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:24 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Rechazame schreef:
    Nathan Richard Brooks

    "Hey als alles goed gaat, trek ik gewoon bij jou in hoor" zegt Anna grinnikend. "De bedden zijn hier groot genoeg voor drie mensen" Ze rolt met haar ogen en ik lach ook eventjes. "Als alles goed gaat ben je hartstikke welkom in mijn bed" zeg ik met een kleine grijns. "Weet je al wanneer onze eerste date plaatsvind?" vraagt ze en ze bestelt wat te drinken en vraag of ik ook nog wat wil. Ik bestel een gin-tonic. "Aangezien je vanavond bezet bent...Wat dacht je ervan om morgen uit eten te gaan? Ik weet een top restaurant hier in de buurt. Wel vier sterren dus je moet wel netjes gekleed" zeg ik. "Maar ik denk niet dat dat een probleem is?" vraag ik. Ik grinnik even. "Vind je het wat?"

    Anna Bailey Miller
    "Als alles goed gaat ben je hartstikke welkom in mijn bed" zegt hij met een kleine grijns en ik moet even lachen.
    Als ik vraag of hij ook nog wat wil drinken bestelt hij een gin-tonic voordat hij verder gaat en antwoord geeft op mijn vraag. "Aangezien je vanavond bezet bent.. Wat dacht je ervan om morgen uit eten te gaan? Ik weet een top restaurant hier in de buurt. Wel vier sterren dus je moet wel netjes gekleed. Maar ik denk niet dat dat een probleem is?" vraagt hij en zonder op antwoord te wachten gaat hij verder. "Vind je het wat?". Ik knik "Klinkt goed, en maak je maar geen zorgen over mijn kleren, ik heb genoeg mee" en ik glilmach. "Hoe laat?". Terwijl ik dat vraag kijk ik op mijn horloge om te kijken hoe laat het is en zie dat het al bijna 10 uur is.