• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Yuri Leith Bishop

    Door mijn sarcastische opmerking moet Ashley kort grijnzen tegen mijn lippen aan, "Dat bedoelde ik niet en dat weet jij ook wel." Even kijkt ze in mijn ogen of ik wel naar haar luisterd heb waardoor ik een zacht, instemmend en brommend geluid maak, maar ze vervolgt zich al snel. "Katelynn en ik hebben niets gedaan.. Anders had ik het wel eerlijk tegen je gezegd." mompelt ze zachtjes, eerst tegen mijn lippen aan, maar ze verbreekt toch de kus voor enkele seconden. "Ik weet het." fluister ik zacht. "Ik vertrouw je ook, zo ben jij helemaal niet."
    Haar fronsende blik verbaasd mij iets als ik naar haar kijk. Heb ik iets verkeerds gedaan of ga ik te snel? De twijfel staal gelijk toe bij mij. "Je hebt krassen op je rug." merkt ze op, een nieuwsgierige stem. Hoewel ze het perfect kan verbergen, merk ik dat ze wantrouwig is ernaar. "Hoe komt dat?" Ik zucht even, mijn wangen lichtrood van schaamte. Mijn schouders haal ik kort op en ik buig me alweer naar haar toe. "Waarschijnlijk door jou, daarnet. Je was best ruig hoor." antwoord ik mompelend, al weet ik dondersgoed dat Anna haar nagels behoorlijk in mij gezet heeft, aan het begin. Ik wil het er alleen niet nu over hebben, dat zou de sfeer opnieuw verpesten en ik weet niet hoe ze erop zal reageren.
    Ik adem nog altijd zwaar en buig me weer verder naar haar toe, om mijn handen over haar ondertussen bijna naakte lichaam te laten glijden. Haar huid voelt warm aan onder mijn vingertoppen. Ik hoop vooral dat ze hierdoor de hele situatie en de krassen vergeet. Normaal vergeet ze snel als ik dit soort dingen bij haar doe, maar dit is dan toch wel even iets anders. Helaas heeft dat zalfje van haar niet zo geweldig zijn best gedaan. Misschien komt dat ook wel omdat ik veel te snel erna ben gaan douchen, maar dat moest echt.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore
    Een zacht, instemmend en brommend geluid maakt hij, hij heeft me dus gehoord. "Ik weet het." fluistert hij zacht. "Ik vertrouw je ook, zo ben jij helemaal niet." Even kijk ik hem peilend aan, maar verplaats de gedachten dan weg en knik kort. Er kwam een verbaasde blik in zijn ogen toen ik had gefronst. Na mijn vraag zucht hij even, zijn wangen lichtrood. Wat, voelde hij zich betrapt, schaamde hij zich, was hij nerveus? Zijn schouders haalt hij kort op en hij buigt zich alweer naar me toe. "Waarschijnlijk door jou, daarnet. Je was best ruig hoor." antwoord hij mompelend, maar ik geloof het niet. Zeker omdat ik daar niet was geweest. "Nee," begin ik dan ook, "dat komt niet door mij. Mijn nagels kwamen in je zij en nek," merkte ik op, terwijl ik gebaren ernaar maakte. Yuri ademt nog altijd zwaar en buigt zich verder naar me toe, om zijn handen over mijn bijna naakte lichaam te laten glijden. Zijn handen en aanraking zijn warm, het laat me licht aangenaam rillen. Al lukt het niet helemaal om ervan te genieten, want het wantrouwen knaagt nu echt aan me.
    Ik kruip dan ook onder hem vandaan, wat nog best lastig ging, aangezien hij best gespierd was. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik eigenlijk onder hem wilde blijven liggen. Toen het me gelukt was, ging ik op zoek naar het slipje van Katelynn, welke ik snel aantrok. Als ik normaal tegen hem praatte en ik stond er zo naakt bij, voelde ik me toch ietwat ongemakkelijk. Zeker omdat ik het serieus bedoelde, dus Yuri moest dit ook zo opvatten. "Wie heeft er onder je gelegen?" vroeg ik toen maar aan hem, zonder erom heen te draaien en op de man af. Al moest ik me wel stevig inhouden om niet te gaan huilen of schreeuwen, of ook maar iets in die richting.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    "Nee." begint ze dan. "Dat komt niet door mij. Mijn nagels kwamen in je zij en nek." merkt ze op, terwijl ze er gebaren naar maakt. Ze rilt licht aangenaam onder mijn aanrakingen en ik hoop dat het hiermee afgedaan is. Helaas, ik heb het weer eens mis. Ze kruipt onder mij vandaan waardoor ik stop met de strelingen over haar naakte huid, wat haar nog best lastig af gaat, aangezien ik best gespierd ben en ik haar eigenlijk ook niet wil laten gaan. Als het haar dan uiteindelijk gelukt is, gaat ze op zoek naar het lelijke slipje van Katelynn, die ze snel aan trekt. Het staat haar gewoon niet, het past niet bij haar en haar mooie figuur. Ik zucht even gefrustreerd en haal mijn hand door mijn haar heen, waardoor dit warriger word en ga rechtop zitten, zodat ik beter met haar kan praten.
    "Wie heeft er onder je geleden?" vraagt ze me, zonder erom heen te draaien en op de man af. Ik bijt even hard op mijn lip. Hier heb ik dus echt geen zin in en dat laat ik ook iets te duidelijk merken. "Wat maakt het nog uit? Het is niemand die je kent ofzo..." mompel ik, na mijn besluit om gewoon eerlijk te zijn tegen haar. Liegen maakt alles alleen maar erger, dat heb ik wel gemerkt. Mijn wangen blijven rood van schaamte. "Ik dacht dat we er ondertussen klaar mee waren, dit maakt dingen alleen maar weer erger." Ik kom wat log overeind en sla mijn armen weer om haar heen. "Toe Ash, we zouden er een leuke avond van maken." probeer ik hier onderuit te komen. Misschien is het wel gemeen, want ik speel in op haar gevoel met dit terwijl ik had gezegd dat ik dat niet zou doen. Ik druk mijn gezicht in haar nek en snuif even haar geur op, voor ik haar daar zachte, maar dwingende kusjes begin te geven.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore
    Hij zucht even gefrustreerd en ik kijk toe hoe hij een hand door zijn haar heen haalt, waardoor het warriger wordt en hij vervolgens rechtop gaat zitten. Na mijn duidelijke vraag, bijt hij even hard op zijn lip. Hij heeft er duidelijk geen zin in, maar dat maakt me nu echt niet uit, ik wil een ander en ohwee als hij liegt. "Wat maakt het nog uit? Het is niemand die je kent ofzo..." mompelt hij. Hij is eerlijk, veronderstel ik, maar wat hij zegt laat een pijnscheut door mijn lichaam gaan. Ik wil hem vragen of er nog meer vrouwen waren, hoe vaak en vooral waarom, maar ik krijg het niet uit mijn mond en eigenlijk wil ik nu ook gewoon weg.
    Zijn wangen blijven rood van schaamte. "Ik dacht dat we er ondertussen klaar mee waren, dit maakt dingen alleen maar weer erger." Hij komt wat overeind en slaat zijn armen om me heen, echter ga ik er dit keer niet in mee. "Toe Ash, we zouden er een leuke avond van maken." probeert hij, al weiger ik ook maar om hier naar te luisteren. Zijn gezicht drukt hij in mijn nek om mijn geur te ruiken, voor hij mij daar zachte, maar dwingende kusjes begint te geven.
    Het voelt aangenaam, al laat ik me er niet te veel in opgaan. Ik weet wat hij probeert, mij hiermee over te halen en zo op mijn gevoel in te spelen dat ik het zal vergeten. Het lukte hem bijna, moet ik zeggen, maar hierna duw ik hem toch van me af. In mijn ogen is een gekwetste, maar kwade blik te zien en mijn lippen zijn vertrokken tot een beledigde streep. "Niet te geloven hoe gemeen je het speelt," grom ik, waarbij ik mijn hoofd schud, maar dan met snelle passen langs hem heen loop en buk om zowel mijn hakken als het rode jurkje van Effie te pakken. "Ik hoef niet eens meer te weten wie het was, met hoeveel je het gedaan hebt, want ik wil niets meer met je te maken hebben." zeg ik dan kwaad, maar ook gebroken, tegen hem, terwijl ik omkeer en mijn weg begin te banen over de kaarsen om zo weg te komen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 14:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Lololololol.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Het lijkt er even op dat dit mij lukt, met de kusjes in haar nek. Maar dan duwt ze me toch van haar af. In haar ogen is een gekwetste, maar kwade blik te zien en haar lippen zijn vertrokken tot een beledigde streep. "Niet te geloven hoe gemeen je het speelt." gromt ze, waarbij ze haar hoofd schud, maar dan met snelle passen langs mij heen loopt en bukt om zowel haar hakken als het rode jurkje van Effie te pakken. Ik kijk met grote ogen toe, meent ze dit nou? Gaat ze nou als nog weg? "Ik hoef niet eens meer te weten wie het was, met hoeveel j het gedaan hebt want ik wil niets meer met je te maken hebben." zegt ze kwaad, maar ook gebroken tegen mij, terwijl ze zich omkeert en haar weg naar buiten begint te banen over de kaarsen om weg te komen.
    Ik kijk zo half verbijsterd toe hoe ze dit doet. De andere helft is kwaad en gekwetst geworden, ik bal mijn vuisten en grom zacht. "Meen je dit nou? Jij bent hier degene die het gemeen speelt hoor." snauw ik haar toe, even niet meer lettend op degene die de schuld heeft, ik. "'Oh, het is goed, ik blijf.' en dan ga je weer weg, om vervolgens opnieuw terug te komen, te zeggen dat het weer goed is, mij te verleiden en dan opeens weer weg te gaan, terwijl je het wist! Dat is pas oneerlijk, zeg dan gewoon dat je het niet kan hebben en beschuldig mij niet steeds opnieuw. Ik weet dat ik het fout heb gedaan, maar dit..." schreeuw ik haar veel te hard en woedend terug. Op het laatst springen er tranen in mijn ogen en wend ik mezelf van haar af.
    De koele avond zorgt er nu voor dat ik het ijskoud krijg en kippenvel verspreid zich over mijn lichaam heen. Verslagen loop ik de andere kant op, naar de rand van het dak. Mijn handen leg ik op de rand van het hek neer terwijl ik uitkijk over de mooie, donkere stad, die met lichtjes versiert is. Mijn tranen vallen op mijn gespierde borstkas en rollen naar beneden, maar ik besteed er geen aandacht meer aan. Ze kan me nu wat krijgen, ik doe zo mijn best en zij gaat nu gewoon elke keer weg. Ik doe mijn best voor haar, troost haar en zet alles aan de kant. Ik weet heus wel dat het in eerste instantie mijn schuld is, maar ze doet me nu gewoon extra veel pijn zonder dat het nodig is.


    Your make-up is terrible

    (Ja, doe maar zo Mitchell, maar mijn personage gaat straks die van jou pesten.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij zei net dat Yuri moest springen! :c


    Your make-up is terrible

    Maria Wolf.

    Ik draai me om als ze haar schouders op haalt.
    'Verras me,' reageert ze waardoor ik knik. Mijn blik glijdt door de flessen heen, Geen koffie en geen cola met wodka. Goed, de zoete troep it is.
    'Tia Maria,' zeg ik. Ik weet meer dan goed dat drinken tijdens werk niet toegestaan is, maar A) ben ik niet eens op de zaak zelf en B) de zaak betaalt. Een win-win situatie als je het mij vraagt. De man knikt met een kleine glimlach en verdwijnt dan voor onze bestelling. Op de achtergrond speelt een zacht muziekje en ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor we die zaak hebben opgelost. We lopen met zeker vijf zaken door elkaar en ik mag me ontfermen over de gebroeders McCoy en Casanova. Goddank dat ik enig kind ben. Hoezee!
    'Dragen veel mensen die? Zo niet, dan kan je kijken wie allemaal dat shirt heeft gekocht.' Ze wijst naar mijn shirt. Ik trek een glimlachje. 'Ja, ik heb deze gehaald tijdens een uitverkoop bij de mall. Die duurde van 20 t/m 27 september. Helaas ben ik zelf niet in de positie om er achteraan te gaan, maar gelukkig zijn daar collega's voor.' Ik gris de telefoon uit de zak en stuur een bericht naar Peter.
    'Bingo, dit zal het moeten doen.' Ik pulk nadenkend aan mijn lip als de barman onze drankjes komt brengen. Verzonken in gedachten staar ik naar boven. De tape stamde af van 2 november 2011. Het is tevens de enige tape die we hebben kunnen vinden. Jeremiah en Gilbert McCoy's vader is al sinds 2002 uit beeld en heeft sindsdien ook geen contact meer met hen gehad. In die tijd was Gilbert nog maar 2. En hun moeder overleed in 2009 in een auto ongeluk. Sindsdien hebben oom en tante voor hen gezorgd, tot Jeremiah in 2010 zelf de zorg overnam. Hij was toen 20. Hadden we maar een huiszoekingsbevel om het huis van hun oom en tante te onderzoeken. Of... of..! Mijn ogen sperren zich open.
    Ik grijp de telefoon en draai in alle haast een nummer.
    'Ik ben zo terug,' zeg ik en spring overeind.
    'Ben. Yo, met mij. Ik wil dat je twee man naar de Champions Tennis vereniging stuurt. Martin McCoy had verklaard dat hij elke woensdag en zaterdag trainde rond circa een uur. Zeg ze om goed op zijn linkerarm te letten, of hij daar een tatoeage heeft. Bekijk de tape nogmaals en stop op 4:22. Je ziet wat ik bedoel.'
    Ik keer terug naar de stoel.
    'Je hebt ons een goeie aanwijzing gegeven. Hiermee komen we een eind verder.' Met die woorden neem ik een slok whisky.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Hij zei net dat Yuri moest springen! :c

    Yuri moet helemaal niet springen! Omg, wat een gemeen antwoord.. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ben er een tijdje niet geweest.., wat is er gebeurt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ashley Jasmine Moore
    Met grote ogen kijkt hij mij na, waarna ik al weg baande over de kaarsen en hij mij half verbijsterd na kijkt. Door het zachte gegrom, blijf ik staan net op het moment dat ik de kaarsen overgestoken ben. ‘Meen je dit nou? Jij bent hier degene die het gemeen speelt hoor.’ Snauwt hij mij toe, terwijl ik me hierdoor omdraai en zijn gebalde vuisten zie. “‘Oh, het is goed, ik blijf.’ En dan ga je weer weg, om vervolgens opnieuw terug te komen, te zeggen dat het weer goed is, mij te verleiden en dan opeens weer weg te gaan, terwijl je het wist! Dat is pas oneerlijk, zeg dan gewoon dat je het niet kan hebben en beschuldig mij niet steeds opnieuw. Ik weet dat ik het fout heb gedaan, maar dit…’ schreeuwt hij mij veel te hard en woedend terug. Op het laatst springen er tranen in zijn ogen en wend zich van me af, hierdoor kijk ik hem even ongelovig na.
    ‘Wat laag dat je mij de schuld hiervan geeft!’ Sis ik hem toe, duidelijk beledigd en aangevallen. ‘Je speelt gewoon in op mijn gevoelens, terwijl jij degene bent die vreemd is gegaan! Ik ben jou niks verschuldigd!’ vervolg ik hem, mijn stem ietwat verheven. Ondertussen is hij verslagen de andere kant opgelopen, naar de rand van het dak. Zijn handen legt hij op de rand van het hek neer, terwijl hij uitkijkt over de donkere stad, maar ik schud mijn hoofd en haal een hand door mijn donkere haar. ‘Hier,’ snauw ik, half trillerig naar hem, terwijl ik naar het dichtstbijzijnde tafeltje loopt en hier de trouwring van mijn vinger haal. ‘Ik hoef hem niet meer, je mag het houden.’ Met dit sla ik de ring op tafel neer, gun hem nog een laatste blik, waarna ik me omdraai en wegloop. Toen ik op het lift knopje drukte, wachtte ik om ondertussen het jurkje weer aan te doen zowel voor de hakken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Spring, Yuri. Spring! Je leven is voorbij ;D]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (MITCHELL! Doe niet zo gemeen! D: Pfft, hij moet niet springen!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hij is een klootzak, dus waarom niet?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.