• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Yuri Leith Bishop

    Haar lippen krullen lichtelijk omhoog in een ondeugende grijns. Haar ene hand krullen de vingertoppen speels om mijn overhemd, om vervolgens me zacht naar hem toe te trekken hieraan. Gewillig laat ik me mee voeren. Ondertussen is haar andere hand al terug gegleden naar mijn nek. "Je weet tochdat ik dingen graag goed af wil maken..." fluistert ze zacht en grinnikt daarna, terwijl het mijn adem iets doet versnellen en braaf knik. Langzaam maken haar vingers de knopen van de rest van mijn verhemd open en streelt, als dit gebeurd is, over de rest van mijn gespierde borstkas en buik. Ik weet dat ze het expres doet als ze vlakbij mijn broekrand streelt. Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam heen en ik zucht van verlangen.
    "Verleid mij dan, dan houd ik me in." grijnst ze, als een soort uitdaging, waarbij ze iets omhoog komt en me meerdere zachtje kusjes in mijn nek druk. Ik knik even lichtjes, tot de woorden tot me doordringen. "Nee, ik wil niet dat je je inhoud." biecht ik zacht op. Ik vind het heerlijk als ze zo doet, de leiding eens overneemt. Mijn arm laat ik onder haar rug door glijden zodat ik haar iets naar me toe kan trekken. Ik vind de afstand tussen ons veel te groot, al is die er bijna. "Laat maar zien wat je in huis hebt, jongedame." grinnik ik zachtjes, terwijl mijn vingers van haar bovenbeen afdwalen naar haar decolloté. Ik streel langs de randjes van de jurk, maar dan op haar huid.

    [crappy.]


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore
    Gewillig laat hij zich mee voeren doordat ik hem zacht naar me toe trek. Zijn adem versnelt iets door mijn woorden en knikt vervolgens braaf. Kippenvel verspreid er over zijn lichaam heen en hij zucht van verlangen als ik net over zijn huid streel, vlakbij zijn broekrand. Lichtjes knikt hij, waardoor ik grinnik als hij hierna toch wat anders zegt. Iemand is er niet echt met zijn gedachten goed bij. ‘Nee, ik wil niet dat je je inhoud.’ Biecht hij zacht op. Zijn arm laat hij onder mijn rug door glijden zodat hij mij iets naar zich toe kan trekken. Dit zorgt er ook voor dat mijn donkere haren niet meer op het kussen krullen, maar weer op mijn rug vallen en sommige zelfs zacht over zijn hand kriebelen.
    ‘Laat maar zien wat je in huis hebt, jongedame.’ Grinnikt hij zachtjes, terwijl zijn vingers van mijn bovenbeen afdwalen naar mijn decolleté. Hij streelt langs de randjes van de rode jurk, maar dan op mijn huid, waardoor hij meerdere tintelingen en brandende plekken achterlaat, welke aangenaam voelen. Ik slaak een diep zuchtje van verrukking, terwijl ik hem nog wat dichter naar me toe trek aan zijn hemd, maar deze dan vervolgens uitdoe, door mijn handen over zijn borstkas richting zijn schouders te bewegen en zo zijn hemd omlaag laat gaan.
    Ik kon het niet laten hierna mijn lippen verlangend op die van hem te drukken, mijn handen die zich strelend langzaam over zijn gespierde borstkas bewogen. Hoewel mijn ogen voor dat kleine moment dicht waren gegaan, omdat het de kus voor mij iets intenser werd, opende ik deze daarna vrijwel gelijk weer. Ik brak de kus af en likte kort met mijn tong over zijn lippen. ‘Wat nou als iemand ons hier ziet, of er zijn camera’s?’ vroeg ik hem, nu wel met een lichtelijke verschrikte stem. Je weet maar nooit, straks zijn die er wel en zijn we er mooi bij. Sowieso had ik er geen zin in dat iedereen dit zag of zou zien.

    (No, mijn post was te kort. Deze is wat beter.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    [Even main topicss.]

    Yuri Leith Bishop

    Als ik haar iets naar me toe trek, vallen haar krullen naar beneden en niet meer over het kussen heen, wat best wel jammer is, maar ik heb haar toch liever dicht bij mij. Sommige van haar haren kriebelen op een aangename manier over mijn hand heen. Ze slaakt een diepe zucht van verrukking, terwijl ze me nog iets dichter naar zich toe trekt aan mijn hemd, maar deze dan vervolgens uitdoet, door haar handen over mijn borstkas richting ijn schouders te bewegen en zo mijn hemd omlaag te laten gaan. Ik geniet van het gevoel van de stof die van mijn lichaam afglijd. Mijn hete huid koelt nu een beetje af aan de koele avondlucht.
    Ze kan het niet laten om haar lippen verlangend op die van mij te drukken, samen met haar handen die zich strelend langzaam over mijn gespierde borstkas bewogen. Haar ogen gaan dicht en ik volg haar voorbeeld, terwijl ik meega in haar ks die steeds iets intenser word. De opend haar ogen weer en breekt de kus af, waardor ik mijn ogen ook open. Met haar tong likt ze even over mijn lippen heen. "Wat nou als iemand ons hier ziet, of er zijn camera's?" vraagt ze me, met een lichtelijk verschrikte stem. Ik trek me nog iets dichter tegen mij aan, waarom moet ze daar nou weer aan denken?
    "Er zijn hier geen camera's, lieverd." mompel ik lichtelijk hees. "En er komt ook bijna niemand. Ik kom hier juist altijd omdat het zo rustig is, weet je nog?" vraag ik aan haar. Ik streel wat plukken donker haar weg uit haar gezicht, ik ben er juist helemaal aan in het opgaan. "Maar je er nou maar niet druk om." fluister ik zacht en verleidelijk, waarna ik mijn hand weer terug naar beneden laat afdwalen, om zo haar rode jurkje verder omhoog kan schuiven. Langzaam word er ondergoed zichtbaar, maar het is niet het mooie, sexy ondergoed wat ze normaal draagt. Natuurlijk niet, die ligt op mijn kamer. Ik streel er even overheen. "Dat is vreemd." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore
    Yuri gaat gelukkig mee in mijn kus, welke steeds intenser leek te worden. Toen mijn ogen weer geopend waren, krulden mijn lippen om doordat hij zijn ogen dicht had gedaan. Hij had waarschijnlijk mijn voorbeeld gevolgd. Na mijn vraag trekt hij me nog iets dichter tegen zich aan, wat ik gewillig toe laat, maar wel met een vragende blik in mijn donkere poelen.
    ‘Er zijn hier geen camera’s, lieverd.’ Mompelt hij lichtelijk hees, waarop ik even slik. ‘En er komt ook bijna niemand. Ik kom hier juist altijd omdat het zo rustig is, weet je nog?’ Vraagt hij aan mij, en ik knik, maar nog steeds ietwat wantrouwend over het feit of er wel of niet camera’s waren. Ik wilde het gewoonweg zeker weten. ‘Ik weet het niet hoor… Straks zijn er wel camera’s of komen er mensen boven.’ Ik bijt even hard op mijn volle onderlip, terwijl ik hem nieuwsgierig en afwachtend aankijk. ‘Heb je het gezien?’ Hierbij begin ik al rond te kijken of ik het ergens kan vinden, maar dwaal dan mijn blik terug naar hem.
    Hij streelt wat plukken donker haar weg uit mijn gezicht, hij is er duidelijk helemaal aan het in opgaan. ‘Maak je er nou maar niet druk om.’ Fluistert hij zacht en verleidelijk en ik moet toegeven dat hij ook echt een verleidelijke stem heeft. Hierna laat hij zijn hand naar beneden afdwalen, het rode jurkje schuift hij zo omhoog. Langzaam word er ondergoed zichtbaar, maar het is niet het ondergoed wat ik net had gedragen of zo'n zelfde soort stuk. Wel streelt hij er even overheen. ‘Dat is vreemd.’ Mompelt hij, waardoor ik kort frons. Het ligt nog op zijn kamer, logisch. ‘Wat?’ Vraag ik hem nieuwsgierig. ‘Oh, eh, het ondergoed is van Katelynn.’ Vertel ik hem vervolgens.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 0:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Tortura, je hebt nog stukken van Yuri in je post.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oh lol, ik zie het al. Sorry, ik geef het de schuld aan mijn dodelijke moeheid. Excuse me, ik zal 't even snel veranderen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ze slikt even en knikt erna, als ik zeg dat er geen camera's zijn, maar ze lijkt zo wantrouwig. "Ik weet het niet hoor… Straks zijn er wel camera’s of komen er mensen boven." Ze bijt even hard op haar volle onderlip, terwijl ze me nieuwsgierig en afwachtend aankijkt. "Heb je het gezien?" Hierbij begint ze al rond te kijken of ik het ergens kan vinden, maar dwaalt dan met haar blik terug naar mij. "Ja, dat heb ik gezien. Ik zou toch niet willen dat iemand anders jou naakt zou zien." fluister ik teder en ik glimlach er lichtjes bij. "Wil je anders dat ik het bewijs? Dan ren ik wel naakt over het dak heen. Niemand die ons hier komt storen. We liggen hier trouwens niet gelijk in het zicht van de lift, dus kunnen we er altijd nog iets aan doen als we de lift horen." probeer ik haar gerust te stellen.
    Ze fronst kort als ik over het ondergoed begin. "Wat?" vraagt ze me nieuwsgierig waarna ik er opnieuw over heen streel. "Oh, eh, het ondergoed is van Katelynn." vertelt ze vervolgens. Nu frons ik een beetje, iets wantrouwend zelfs omdat ik me afvraag waarom. Nee, dat zou Ashley nooit doen, dat weet ik zeker. "Ik vind het niet mooi," mompel ik dan met een zucht. "Zeker niet omdat het van haar is. Mag ik het uit doen?" vraag ik dan op een onschuldige toon en ik haak mijn duimen al automatisch in het elastiek om het een stukje naar beneden te trekken. Ik wacht niet echt op haar antwoord, mijn druk mijn lippen gewoon op die van haar om het naar beneden te kunnen trekken zonder dat ze er al te veel aandacht aan besteed. Ik vind het gewoon raar om haar in Katelynns ondergoed te hebben, dat is de grootste reden dat ik het uit wil hebben. Bah, ik wil er niet eens aan denken!


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore
    ‘Ja, dat heb ik gezien. Ik zou toch niet willen dat iemand anders jou naakt zou zien.’ Fluistert hij teder en glimlacht er lichtjes bij, hierdoor grinnik ik al. Natuurlijk heeft hij het niet gezien, hij zegt het me enkel om me gerust te stellen, wat werkt. ‘Wil je anders dat ik het bewijs? Dan ren ik wel naakt over het dak heen. Niemand die ons hier komt storen. We liggen hier trouwens niet gelijk in het zicht van de lift, dus kunnen we er altijd nog iets aan doen als we de lift horen.’ Probeert hij mij gerust te stellen. Even lik ik bedenkelijk over mijn lippen, maar knik vervolgens, als teken dat ik hem wel geloof. ‘Oké dan, ik geloof je…’ murmel ik.
    Opnieuw streelt hij er even overheen na mijn woorden, waarna hij begint te fronzen, iets wantrouwend zelfs. ‘Ik vind het niet mooi,’ mompelt hij dan met een zucht. ‘Zeker niet omdat het van haar is. Mag ik het uit doen?’ Vraagt hij dan op een onschuldige toon, waardoor ik kort moet lachen, terwijl hij zijn duimen al automatisch in het elastiek haakt om het een stukje naar beneden te trekken. Hij wacht niet eens op mijn antwoord, maar drukt zijn lippen gewoon op die van mij, zo leid ik al mijn aandacht weer naar de kus in plaats van de onderbroek.
    Toch breek ik het even kort af, tegelijkertijd dat ik mijn armen om zijn nek doe. ‘Ik bespeur enige jaloezie,’ grinnik ik, waarna ik mijn lippen al op die van hem terug druk. Hij zou toch niet denken dat ik iets gedaan had hé? Want dat is namelijk niet zo, Katelynn was gewoonweg heel lief en had een stoere uitstraling, ze was er net voor me, maar dat zijn geen redenen om vreemd te gaan. Yuri zou toch beter moeten weten? Ik beweeg me dichter naar hem toe om hem vervolgens helemaal op me te trekken, zodat ik weer op het kussen lig en mijn donkere haar om me heen krult. Nog altijd kus ik hem terug, zonder te onderbreken. Het was zacht, toch werd het steeds ruwer.

    (Sorry voor de crappy post, mijn hersens gaan denk ik langzaam dood van vermoeidheid. Ik ga slapen, trusten.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oké, slaap lekker dan. En zo crappy is hij nou ook weer niet hoor, haha.]

    Yuri Leith Bishop

    Even likt ze bedenkelijk over haar lippen, maar knikt vervolgens, als teken dat ze me wel gelooft. "Oké dan, ik geloof je..." murmelt ze en ik glimlach tevreden. Als hier echt camera's hingen, was ik al zovaak betrapt... Ze moet kort lachen om mijn onschuldige toon, wat ik best kan begrijpen. Ik moet er zelf dan ook lichtelijk om grijnzen. Toch breekt ze de ks even kort af, tegelijkertijd dat ze haar armen om mijn nek doet. "Ik bespeur enige jaloezie." grinnikt ze, warna ze haar lippen al tegen op die van mij drukt. "Ja, ik wil haar ondergoed ook aan." mompel ik sarcastisch tegen haar lippen aan. Ze beweegt zich nog dichter tegen mij aan om me vervolgens helemaal tegen zich aan te trekken. Ondertussen hangt het ondergoed al op haar enkels en leg ik mijn arm weer onder haar rug om haar dichter tegen mij aan te kunnen trekken.
    Nu liggen we beiden op het kussen, Ashley onder groot en deels onder. Haar donkere haar krult weer om haar heen en ik werp er even een ademloze blik op. Zo mooi... Nog altijd kust ze me, zonder te onderbreken. Daardoor doe ik het ook niet, ik zou het ook niet willen. Het was zacht, maar word toch steeds ruwer. Het bevalt me wel en ik ga erin mee. Mijn handen beginnen haar lichaam weer af te tasten, maar nu zit de mooie jurk alleen maar in de weg. Ik pak de randen vast en trek hem zacht omhoog. Uiteindelijk moet ik wel even de kus verbreken om helemaal over haar hoofd te kunnen trekken.
    Ik ben blij als haar gezicht weer zichtbaar is zodat ik mijn lippen weer even op die van haar kan drukken. Daarna verbreek ik hem weer en glimlach ik licht, om me half om te draaien zodat ik het lelijke slipje helemaal uit kan doen en een andere kant op kan gooien. Ik trek gelijk haar hoge hakken uit en maak mijn eigen schoenen ook los om die uit te kunnen trappen. Daarna draai ik me weer om naar Ashley, met een brede glimlach op mijn gezicht.


    Your make-up is terrible

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    "Goede vriendinnen heb ik niet echt" antwoord hij. "En het probleem met daten is.. Ze denken nogal snel dat ik een player-type ben. Dus of het word niks, of ze gaan vreemd om mij te snel af te zijn. Al ga ik helemaal niet vreemd. Auch. Zo te horen hebben de meiden hem meer gebruikt dan hij de meiden. "Oke ik geef toe. Vroeger was ik niet zo braaf, maar sinds ik een vaste baan heb is dat anders." en hij steunt met zijn hoofd op zijn hand. "Zo te horen gebruikten ze jou" zeg ik dan. "Maar, geen goede vriendinnen, daten pakt dus niet goed uit..." zeg ik dan en ik denk even na. "Oke, wat dacht je ervan als mij meeneemt op een 'date', ik vind je wel aardig en leuk, dus dan kunnen we elkaar beter leren kennen en misschien vrienden worden, of meer.." voeg ik eraantoe. "En dan kan je mij meenemen naar de bruiloft.." Als ik dit gezegt heb ik mezelf wel voor m'n kop slaan. "Oke, dat klonk stom.. en raar.." zeg ik dan en ik trek even een wenkbrauw omhoog en schud even mijn hoofd.


    Nathan Richard Brooks

    "Oke wat dacht je ervan als je mij meeneemt op een 'date', ik vind je wel aardig en leuk dus dan kunnen we elkaar beter leren en misschien vrienden worden of meer..." zegt Anna en ik glimlach..Bingo.. "en dan kan je mij meenemen naar de bruiloft. Oke dat klonk stom en raar" zegt Anna en ze trekt een wenkbrauw op en schud haar hoofd. Ik grinnik even. "Misschien een beetje" antwoord ik geamuseerd. "Zo'n slecht idee vind ik dat niet. Het lijkt me een leuk idee om met jou te daten en je mee te nemen naar de bruiloft...had alleen niet verwacht dat je t zou voorstellen "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Misschien een beetje" antwoord hij geamuseerd en ik sla mijn handen even voor mijn gezicht. "Zo'n slecht idee vind ik niet. Het lijtk me een leuk idee om met jou te daten en je mee te nemen naar de bruiloft... had alleen niet verwacht dat je het zou voorstellen." vervolgt hij dan en ik haal mijn handen weer weg en kijk hem even onderzoekend aan. "oke.." zeg ik dan. "wanneer is de bruiloft?" vraag ik dan. Ik ben hier voor 2 weken en als het daarna was, moest ik waarschijnlijk langer blijven, maarja, ik moet ook langer blijven als die sollicitatie goed gaat, want dan ga ik alvast kijken voor een appartement ofzo, ik kan moeilijk voor altijd in dit hotel blijven wonen.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Effie was weglopen en ik lag nu alleen op mijn bank. Ik liet eventjes een zucht en keek toen om me heen. Het was nu zo stil en leeg om me heen. 'Dat vind je niet leuk hé?' zei één van de stemmen in mijn hoofd. 'Hoe raad je het, daardoor gaan jullie praten.' antwoordde ik als een bitch terug, waardoor de stem stilviel en niet meer antwoordde. Ik besloot maar om echt eventjes te gaan slapen. Ik stond op en kroop in mijn bed. Het rook naar douche producten en Ashley. Zo slecht rook dat nog niet eens. Ik glimlachte eventjes, waarna ik me omdraaide en langzamerhand in slaap viel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Hij glimlacht tevreden als ik zeg dat ik hem geloof, waarna hij lichtelijk grijnst. "Ja, ik wil haar ondergoed ook aan." mompelt hij sarcastisch tegen mijn lippen aan. Hierdoor moet ik kort grijnzen tegen zijn lippen aan, "Dat bedoelde ik niet en dat weet jij ook wel," Even kijk ik in zijn ogen of hij wel naar me luisterd heeft, maar vervolg dan snel, "Katelynn en ik hebben niets gedaan.. Anders had ik het wel eerlijk tegen je gezegd." mompel ik zachtjes, eerst tegen zijn lippen aan, maar ik verbrak toch de kus voor enkele seconden.
    Ondertussen hangt het ondergoed al op mijn enkels en legt Yuri zijn arm weer onder mijn rug om me vervolgens dichter tegen hem aan te kunnen trekken. We liggen nu beiden op het kussen, ik nog steeds onder. Hij werpt kort een ademloze blik op het donkere haar dat om mijn gezicht krult. Onbewust kuste ik hem weer nadat ik het gezegd had over Katelynn, het leek wel alsof ik het niet te lang kon missen. Yuri onderbreekt het niet en gaat mee in het steeds ruwer gekus. Zijn handen beginnen mijn lichaam weer af te tasten, waarna hij genoeg lijkt te hebben van de jurk, want hij pakt de randen vast en trekt deze zacht omhoog. Als hij echter bij het punt aankomt dat hij de jurk over mijn hoofd moet uittrekken, verbreekt hij de kus even. Mijn gezicht komt al snel weer zichtbaar en Yuri drukt hierdoor kort zijn lippen weer op die van mij, waarna hij licht glimlacht en zich half omdraait om het slipje helemaal aan de kant te doen, een andere kant op gooit. Gelijk trekt hij ook mijn hoge hakken uit en maakt vervolgens zijn eigen schoenen los om deze uit te kunnen trappen. Daarna draait hij zich naar me om, een brede glimlach op zijn gezicht.
    Hoe hij eerder zat, zo half naar me toe gedraait, liet me echter krassen op zijn rug zien. Hierdoor moest ik fronzen, want had ik dat eerder niet gevoeld? Het kon niet gebeurd zijn, zo zag het er niet uit en zo voelde ik het niet. Yuri had het al toen ik zo verblind was door liefde en lust. "Je hebt krassen op je rug," merkte ik op, een nieuwsgierige stem. Ja, ik was wantrouwend om bepaalde redenen, maar dat liet ik niet merken. "Hoe komt dat?"


    (Mobiel doet kut, dus sorry voor crappy post.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mismi, je gebruikt over het algemeen veel te vaak het woord "en". In een zin mag op zich maar een keer het woord "en" staan en dan ook echt om twee zinnen te verbinden. Zoals ik net heb gedaan. Je kunt in plaats van "en" bijvoorbeeld een komma gebruiken of woorden als, waardoor, waarom, hierdoor, doordat en zo voort. Het leest namelijk nogal vervelend.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.