• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Richard Brooks

    "Dat is wel een betere benaming ja. Ik kan je natuurlijk ook meenemen als mijn bodyguard ter bescherming tegen die ontvoering" Anna grinnikt en kijkt me keurend aan. "mwa volgens mij ben je wel sterk genoeg om me te beschermen" Ook ik grinnik even. "Volgens mij ben ik wel sterk genoeg om jou te beschermen ja" antwoord ik. "Ik wil best jou bodyguard zijn....op voorwaarde dat ik wel met je mag dansen. Bodyguards mogen dat eigenlijk niet he" Ik grijns even. "Daarom zou dat vak niet geschikt zijn voor mij" Ik schud nogmaals mijn hoofd. Ik grijns weer een beetje, het sexy soort en het gaat niet eens expres. Soms gebeurt dat gewoon perongeluk of automatisch. Ik kan het niet zeggen. "Tsjah...wat zal ik zeggen, ik zie graag mooie vrouwen en ik houd van dansen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Volgens mij ben ik wel sterk geneg om jou te beschermen ja" antwoord hij. "Ik wil best you bodyguard zijn... op voorwaarde dat ik wel met je mag dansen. Bodyguards mogen dat eigenlik niet he" en hij grijns even. "Daarom zou dat vak niet geschikt zijn voor mij" en hij schud weer zijn hoofd en grijnst weer een beetje, een beetje sexy. "Tsjah.. wat zal ik zeggen, ik zie graag mooie vrouwen en ik houd van dansen" zegt hij dan. Ik glimlach even naar hem. "Ja hoor, je mag wel met me dansen" zeg ik dan en ik lach even. "Je mag ook wel met andere vrouwen dansen, als je dat wil, maar je blijft wel mijn bodyguard hé, dus wel opletten" zeg ik dan streng en daarna glimlach ik weer. "Waarvoor ben jij eigenlijk hier? Voor je werk of vakantie of iets anders..?" vraag ik dan.

    Nathan Richard Brooks

    "Ja hoor je mag wel met me dansen" zegt ze en ze lacht. "je mag ook wel met andere vrouwen dansen, als je dat wilt. Maar je blijft wel mijn bodyguard hé dus wel opletten" zegt ze streng en ze glimlacht weer. Ik grinnik even. "We gaan het zien, Maar geen zorgen hoor, ik let wel op je" zeg ik met een kleine grijns. "Waarvoor ben jij eigenlijk hier? Voor je werk, of vakantie of iets anders..?" vraagt Anna. "Mijn neef gaat trouwen, En ik ben zijn getuige dus ik moet helpen met de laatste weken voor de bruiloft" Ik grinnik even. "En ik woon net iets te ver om telkens heen en weer te rijden, Ik vind het ook niet erg fijn om snachts naar hun te moeten luisteren of me aan tijden van thuiskomen te moeten houden. Hotel is dan de beste optie he?" zeg ik. Ik ben gek op mijn neef, hij is echt een toffe kerel. Maar ik hoef niet snachts naar zijn gesex te luisteren, En ik ben nooit echt goed geweest in optijd thuis zijn. Daarnaast houd ik best wel van hotels.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore
    Ik weet ook wel dat hij het niet bepaald leuk vind als ik door zijn haren woel, zeker als hij weg moet naar zijn werk. Niet dat ik me laat tegenhouden door dit, integendeel, het maak het juist grappiger en dat is precies de reden dat ik het vaak voordat hij naar zijn werk gaat doet. Dan raakt hij er weer geïrriteerd van, waar ik een grapje van maak. Al weet ik dat een eerste indruk beslissend is, en dat je er net en zakelijk uit moet zien. Hij glimlacht lichtjes op mijn woorden, waarop hij zijn lippen terug verlangend op die van mij drukt. ‘Nee, nog veel gelukkiger.’ Antwoord hij daarna fluisterend. Met een hand streelt hij zacht over mijn rug heen, terwijl ik daar rillingen bij kreeg. Vaagjes glimlacht hij, maar op een gelukkige manier, waarbij ik al weet dat hij de ontmoeting herinnert.
    ‘Hm, je was wel het mooiste meisje dat ik ooit in mijn leven gezien had. Verbazingwekkend hoe je alleen nog maar mooier geworden bent.’ Vertelt hij mij met een klein glimlachje, en ik kon er niets aandoen dat mijn wangen lichtelijk rood werden door de complimentjes. Ook al had ik een licht getinte huidskleur, het was nog steeds te zien dat ik bloosde. Yuri wist ook wel dat vleierijen vaak bij mij hielpen, dat ik meestal door hem overgehaald werd door dat. ‘Ik wed dat onze dochter net zo mooi als jou word. Kan ook niet anders met onze genenpoel.’ Grinnikt hij er zacht achterna terwijl hij mij iets dromerig aankijkt. Met de hand die net nog over mijn rug streelde, streelt hij nu zacht en teder over mijn wang heen. ‘Ik weet niet waar ik dat allemaal verdient aan heb, Yuri,’ vertel ik hem, doelend op de complimentjes, terwijl er nog steeds rode blosjes op mijn wangen te vinden zijn. ‘Ik was nerveus toen je binnenkwam en ik je moest helpen, dacht dat je te hoog voor me gegrepen was.’
    Mijn handen liggen nu weer in zijn nek, terwijl ik met een verleidelijke toon begon te praten en tijdens ook nog kusjes op zijn lippen plaatste. ‘En jij bent knap, lief, charmant, intelligent…’ grijnsde ik daarna zacht tegen zijn lippen aan, tegelijkertijd dat mijn handen langzaam afgegleden zijn bij zijn nek en nu op het blote plekje bij zijn borstkas rusten, waarna ik expres nog een paar knoopjes uitdagend los doe.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 21:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey Miller
    "Mijn neef gaat trouwen, en ik ben zijn getuige dus ik moet helpen met de laatste weken voor de bruiloft" en hij grinnikt even. "En ik woon net iets te ver om telkens heen en weer te rijden. Ik vind het ook niet erg fijn om 's nachts naar hun te moeten luisteren of me aan tijden van thuiskomen te moeten houden. Hotel is dan de beste optie hé?" zegt hij. Ik knik even. Dat is wel te snappen inderdaad. "Wel leuk een bruiloft, ik ben gek op bruiloften, al ben ik pas naar één bruiloft geweest tot nu toe" zeg ik dan.
    Het was de bruiloft van mijn broer en het was een hele mooie en grote bruiloft. Alles erop en eraan echt heel mooi. Ik was de 'maid of honor' en heb echt heel veel geholpen en geholpen met de jurk en de taart enzo, ik mocht gelukkig wel mijn eigen jurk uitzoeken. Ik glimlach even bij de gedachte. "Wordt het een grote bruiloft?" vraag ik dan.

    Nathan Richard Brooks

    "Wel leuk een bruiloft!, Ik ben gek op bruiloften, al ben ik pas naar één bruiloft geweest tot nu toe" zegt Anna. "Word het een grote bruiloft?" vraagt Anna. Ik knik. "Het word een hele grote bruiloft. Zit nou eenmaal in de familie ofso. Plus word er van een aantal mensen verwacht dat ze een introducé meenemen" zeg ik met een lichte zucht, Ik ben daar een van. Word heel leuk zo single met haast alleen maar mannelijke vrienden. "Een bruiloft is Speciaal vind ik. Iets heiligs. Zo hebben we het geleerd in mijn familie. En iets speciaals moet geviert worden. Daarom word zon beetje elke bruiloft in onze familie groots, Als ik ooit gaat trouwen, word die van mij waarschijnlijk ook gigantisch" zeg ik. Al lijkt me dat nog wel erg leuk. "Scheiden word dan ook niet getoloreerd. Mijn tante en oom wilde ooit gaan scheiden...Mijn opa heeft ze drie dagen in een kamer met zn tweeën opgesloten. 'om het uit te praten' zei hij...Maar toen ze er uit kwamen was er van scheiden geen sprake meer hoor" Ik haal mijn wenkbrouwen even op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yuri Leith Bishop

    Haar wangen worden lichtelijk rood onder haar getinte huid, door mijn vlijerijen. Natuurlijk weet ik hoe goed ze helpen bij haar, maar ik zorg er wel voor dat ik alles meen, niets is gelogen of overdreven. "Ik was nerveus toen je binnenkwam en ik je moest helpen, dacht dat je te hoog voor me gegrepen was." Hier moet ik zacht op grinniken. "Echt? Het was juist andersom." vertel ik haar. "Nou ja, uiteindelijk passen we perfect bij elkaar." Het maakt mijn glimlach enkel nog breder.
    Haar handen liggen nu weer in mijn nek, terwijl ze met een verleidelijke toon begint te praten en tijdens ook nog kusjes op mijn lippen plaatst. "En jij bent knap, lief, charmant, intelligent…" grijnst ze daarna zacht tegen mijn lippen aan, tegelijkertijd dat haar handen langzaam afgegleden zijn bij mijn nek en nu op het blote plekje bij zijn borstkas rusten, waarna ze expres nog een paar knoopjes uitdagend los doe. Gelukkig maar, want ook mijn wangen worden roder en roder, ik krijg het er alleen nog maar warmer van. Ik lik even langs mijn lippen als ik haar aankijk.
    "Weet je wat jij bent?" vraag ik zacht, op een zoete toon. "Jij bent een pestkop." Ik grinnik zachtjes. "En nu moet je ophouden met plagen en verleidelijk doen. Zo hou ik het niet vol, je bent zo onweerstaanbaar." Ik bijt even kort op mijn lip terwijl ik mijn ogen goedkeurend over haar heen laat glijden, op een heel andere manier dan net. Dan wend ik snel mijn blik af met rode wangen en een kort gegrinnik. "Je weet echt wel wat je met me moet doen hé?" Ik kijk haar weer aan, maar dit keer alleen in haar donkere ogen, die me altijd op lijken te slokken als ik er in kijk.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Het wordt een hele grote bruiloft. Zit nou eenmaal in de familie ofso. Plus wordt er van een aantal mensen verwacht dat ze een introducé meenemen" en hij zucht even lichtjes, waarschijnlijk moest hij ook iemand meenemen. "Een bruiloft is speciaal vind ik. Iets heiligs. Zo hebben we het geleerd in mijn familie. En iets speciaals moet geviert worden. Daarom wordt zo'n beetje elke bruiloft in onze famlie groots. Als ik ooit ga trouwen, wordt die van mij waarschijnlijk ook gigantisch" zegt hij en ik glimlach even. "Scheiden wordt dan ook niet getolereerd. Mijn tante en oom wilde ooit gaan scheiden.. Mijn opa heeft ze drie dagen in een kamer met z'n tweeën opgesloten. 'Om het uit te praten' zei hij.. Maar toen ze eruit kamen was er van scheinde geen sprake meer hoor" zegt hij en hij haalt zijn wenkbrauwen even op en ik die van mij ook, maar dan moet ik wel even lachen. Twee volwassen mensen die opgesloten worden door een opa om 'te praten'.
    "zoek je vrouw dan maar goed uit, anders heb je straks oorlog als je moet gaan scheiden" zeg ik dan. "Heb jij al een introducé?" vraag ik dan. "Of neem je er geen één mee? Je kan er natuurlijk altijd vandoor gaan met een dronken bruidsmeisje.." zeg ik dan en lach even.

    Nathan Richard Brooks

    "Zoek je vrouw dan maar goed uit. Anders heb je straks oorlog als je moet gaann scheiden" zegt ze. Ik glimlach. "Ik zoek niet, ik kom haar wel tegen als de tijd er juist voor is." Antwoord ik. "Heb jij al een introducé? Of neem je er geen een mee? Je kan er natuurlijk altijd vandoor gaan met een dronken bruidsmeisje?" Ik lach even. "Het is altijd een optie" zeg ik lachend. "Nee ik heb nog geen introducé, Het moet wel, maar heb er nog geen nee" antwoord ik haar beide vragen. "Ben momenteel single dus dan is het lastig om een introducé mee te nemen he" Ik grinnik. "Me neef gaat het me moeilijk maken....maar ik kijk nog wel hoe ik het ga oplossen" ik zucht. "of heb jij een idee....op de dronken bruidsmeisje na?" Ik kijk haar even aan met een kleine grijns.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Hij lacht even op mijn reactie met het bruidsmeisje. "Het is altijd een optie" zegt hij lachend. "Nee ik heb nog geen introducé. Het moet wel, maar heb er nog geen nee." antwoord hij. "Ben momenteel single dus dan is het lastig om een introducé mee te nemen he" en hij grinnikt. "Me neef gaat het me moeilijk maken... maar ik kijk nog wel hoe ik het ga oplossen" en hij zucht even. "Of heb jij een idee.. op het dronken bruidsmeisje na?" en hij kijkt me met een kleine grijns aan. "Je kan een goede vriendin meenemen.." stel ik dan voor. "Of je zoekt iemand die je wel leuk lijkt om mee te daten, neemt haar een paar keer mee uit en als het klikt vraag je haar mee naar de bruiloft, misschien vind je wel de liefde van je leven" zeg ik dan en ik grinnik even.
    Hij was best knap, dus ik vond het wel raar dat hij niemand had, misschien was het net uit ofzo, of hij was een work-a-holic, maar hij stapt wel regelmatig, dus dat betwijfel ik. Hij was waarschijnlijk helemaal nog niet op zoek naar iets vasts. Ik ook nog niet echt, denk ik. Ik bedoel, ik ben vanmiddag nog zomaar met iemand die ik niet ken het bed in gedoken, maar aan de andere kant, als ik de juiste persoon zou tegen komen, dan wel.

    Ashley Jasmine Moore
    Hij moest zacht grinniken. ‘Echt? Het was juist andersom.’ Vertelt hij mij. ‘Nou ja, uiteindelijk passen we perfect bij elkaar.’ Het maakt zijn glimlach nog breder, waardoor zijn witte tanden te voorschijn komen. Hierdoor moest ik kort lachen, waarbij ik hem speels een zachte duw tegen zijn schouder gaf. Ja, ik was dat echt, het was maar goed dat hij elke keer terugkwam, want anders was ik nog blik geweest dat hij me leuk vond.
    Toen ik hem kusjes en complimenten gaf, werden zijn wangen steeds roder en roder, maar ook zijn huid word warmer. Aangenaam kijk ik toe, terwijl mijn vingertoppen over zijn blote huid strelen. Yuri likt langs zijn lippen als hij mij aankijkt. ‘Weet je wat jij bent?’ vraagt hij zacht, op een zoete toon, waarbij ik hem nieuwsgierig aankijk. ‘Jij bent een pestkop.’ Hij grinnikt zachtjes en ik lach kort. ‘En nu moet je ophouden met plagen en verleidelijk doen. Zo hou ik het niet vol, je bent zo onweerstaanbaar.’ Hij bijt even kort op zijn lip terwijl hij zijn ogen goedkeurend over mij heen laat glijden, op een heel andere manier dan net. Dan wend hij snel zijn blik af met rode wangen en een kort gegrinnik. ‘Oh, en je bent ongelooflijk uitdagend en verleidelijk.’ Voeg ik er expres aan toe, terwijl ik mijn lippen kort op zijn kaak druk.
    Ik moet toegeven dat ik ook warmer word van zijn complimenten en vleierijen. ‘Je weet echt wel wat je met me moet doen hé?’ Hij kijkt me weer aan, maar dit keer alleen in mijn donkere ogen, waardoor ik alleen in zijn ogen terugkijk. Al duurt dit maar voor enkele seconde, want hierna laat ik mijn ogen expres over hem heen gaan zodat hij het ziet, goedkeurend bijt ik op mijn volle onderlip. ‘Volgens mij hadden we nog iets af te maken…’ geef ik hem als mysterieus antwoord, al was het niet echt een antwoord op zijn vraag, waarbij ik hem weer uitdagend aankijk en me laat zakken, zodat ik nog wel op zijn schoot lig, maar mijn hoofd op een bordeauxrood kussen rust. Donkere haren krulden om mijn gezicht en op het kussen, terwijl ik mijn vingertoppen weer strelend over zijn blote borstkas liet gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Ze moet kort lachen, waarbij ze me speels een zachte duw tegen mijn schouder geeft. Ze kijkt aangenaam toe als ik roder word, haar vingertoppen strelen zacht over mijn blote huid heen. Ik ril zacht onder die lichte aanraking, en de plekken waar ze streelt lijken wel in brand te staan. "Oh, en je bent ongelooflijk uitdagend en verleidelijk." voegt ze er expres aan doe als ik wegkijk, terwijl ze haar lippen kort op mijn kaak drukt. Het helpt er echter niet echt bij, ik word alleen nog maar roder. Ze kijkt voor enkele seconden terug in mijn ogen, want hierna laat ze expres haar ogen over mij heen gaan zodat ik het zie en bijt ze goedkeurend op haar volle onderlip.
    "Volgens mij hadden we nog iets af te maken…" geeft ze me als mysterieus antwoord, al is het niet echt een antwoord op mijn vraag, waarbij ze mij weer uitdagend aankijkt en zich laat zakken, zodat ze nog wel op mijn schoot ligt, maar haar hoofd op een bordeauxrood kussen rust. Donkere haren krullen om haar gezicht en op het kussen, terwijl ze har vingertoppen weer strelend over mijn blote borstkas laat gaan. Ik laat een zachte zucht horen, omdat het lekker is en omdat ze er zo geweldig mooi uit ziet op deze manier. Het is net een donkere engel, nee, eerder een donkere duivel, uit de hel gestuurd om mij constant te verleiden.
    Ik schud licht met mijn hoofd. "Ik dacht dat ik net had gezegd dat je me niet zo moest verleiden..." begin ik zacht. "Maar als jij het echt wilt, hou ik je uiteraard niet tegen." grijns ik er nog snel achter aan. Ik leg mijn hand weer op haar bovenbeen, waar ik zacht overheen begin te strelen. Naar haar knie en dan over haar blote huid tot de onderkant van het jurkje. Ik waag mijn vingers zelfs een stukje eronder, maar niet verder dan dat. Mijn blik blijft gericht op haar gezicht, omdat ze er zo ontiegelijk mooi bij ligt. Dat zou ik voor geen goud of andere vrouwen willen missen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Richard Brooks

    "Goede vriendinnen heb ik niet echt" antwoord ik. " En het probleem met daten is.... Ze denken nogal snel dat ik een player-type ben. Dus of het word niks. Of ze gaan vreemd om mij te snel af te zijn. Al ga ik helemaal niet vreemd" antwoord ik. "Oke ik geef toe. Vroeger was ik niet zo braaf maar sinds ik een vaste baan heb is dat anders" Ik steun met mijn hoofd op mijn hand. Het is gewoon lastig. Ik houd van het vrije leven van single zijn maar soms is het erg eenzaam en met dit soort dingen gewoon lastig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore
    Een zachte zucht komt er over zijn lippen, ik ben tevreden dat hij het lekker vind, waardoor ik mijn lippen lichtelijk omhoog laat krullen, in een ondeugende grijns. Licht schudt hij met zijn hoofd. ‘Ik dacht dat ik net had gezegd dat je me niet zo moest verleiden…’ begon hij zacht, waarbij ik hem even uitdagend aankeek en mijn vingers door liet strelen op het ontblote stukje borstkas. ‘Maar als jij het echt wilt, hou ik je uiteraard niet tegen.’ Grijnst hij er nog snel achter aan, waarna hij zijn hand weer op mijn bovenbeen legt, waar hij zacht overheen begint te strelen. Naar mijn knie en dan over mijn blote huid tot de onderkant van het rode jurkje. Zijn vingers gaan er zelfs iets onder, maar niet verder dan dat. Zijn blik blijft gericht op mijn gezicht.
    Mijn ene hand krullen de vingertoppen speels om zijn overhemd, om vervolgens hem zacht naar me toe te trekken hieraan. Ondertussen is mijn andere hand al terug gegleden naar zijn nek. ‘Je weet toch dat ik dingen graag goed af wil maken…’ fluister ik zachtjes en grinnik daarna, gewoonweg omdat ik weet dat hij er wel op in gaat. Langzaam maken mijn vingers de knopen van de rest van zijn overhemd open en streel, als dit gebeurd is, over de rest van zijn gespierde borstkas en buik. Expres vlakbij zijn broekrand. ‘Verleid mij dan, dan houd ik me in.’ Grijns ik, als een soort uitdaging, waarbij ik iets omhoog kom en hem meerdere zachte kusjes in zijn nek druk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey Miller
    "Goede vriendinnen heb ik niet echt" antwoord hij. "En het probleem met daten is.. Ze denken nogal snel dat ik een player-type ben. Dus of het word niks, of ze gaan vreemd om mij te snel af te zijn. Al ga ik helemaal niet vreemd. Auch. Zo te horen hebben de meiden hem meer gebruikt dan hij de meiden. "Oke ik geef toe. Vroeger was ik niet zo braaf, maar sinds ik een vaste baan heb is dat anders." en hij steunt met zijn hoofd op zijn hand. "Zo te horen gebruikten ze jou" zeg ik dan. "Maar, geen goede vriendinnen, daten pakt dus niet goed uit..." zeg ik dan en ik denk even na. "Oke, wat dacht je ervan als mij meeneemt op een 'date', ik vind je wel aardig en leuk, dus dan kunnen we elkaar beter leren kennen en misschien vrienden worden, of meer.." voeg ik eraantoe. "En dan kan je mij meenemen naar de bruiloft.." Als ik dit gezegt heb ik mezelf wel voor m'n kop slaan. "Oke, dat klonk stom.. en raar.." zeg ik dan en ik trek even een wenkbrauw omhoog en schud even mijn hoofd.