• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Hm, het lijkt op tekst,' mompelde ze hard op. Ze deed iets, wat wist ik niet precies, maar het beeld werd ingezoomd op het stukje wat ik net aanwees. Even keek ik van de laptop naar Maria en zag hoe ze fronste en op haar onderlip kauwde. 'RCNav,' zei ze en ze keek omhoog. 'Hm, zo te zien moet ik echt wat eerder naar bed vanavond. Ik ben niet meer zo scherp als dat ik geweest was. Een frisse blik, dat is wat ik nodig had. Hier kan ik wat mee. Hopelijk komt er nu eindelijk eens schot in de zaak, ik heb al veel te lang niemand mogen laten arresteren, dit wordt nog saai zo. Kan ik je wat drinken aanbieden? Ik heb behoefte aan koffie en alcohol. In die volgorde.' Ik lachte zacht en haalde mijn schouders iets op. 'Maar je zei RCNav, heb je wel rekening mee gehouden dat het in spiegelbeeld is? Dus dan staat er eigenlijk vaNCR, toch?' Ik lachte zachtjes en klapte haar laptop voorzichtig dicht, aangezien ze net voorstelde voor een drankje. 'En ik zeg geen nee tegen een drankje. Mij maakt de volgorde niet uit, ook al sla ik koffie over. Dat lus ik nou net weer niet.' Ik streek me trui eventjes weer goed omlaag en keek vervolgens om mij heen. 'Trouwens, waar wou je dat gaan halen? Ik ben vandaag nog niet echt verder geweest dan 3 verschillende kamers en een dak.. Oh! En buiten.. Toen was ik op zoek naar mijn kamer, maar de eerste poging liep nou niet echt bepaald goed af..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    "Ik ben 25" antwoord hij. "Maar ik werkte hier al toen ik 16 was, als bijbaantje. En toen ik afstudeerde op mijn 20e kreeg ik een vaste baan. Dus ik wer hier al een tijdje. Mijn vader heeft me niet zomaar manager gemaakt" en hij glimlacht even. "Dat zal wel niet nee" zeg ik even. "Was het maar zo makkelijk. Hij heeft me er keihard voor laten werken" en hij grinnikt even, waarschijnlijk om een herinnering. "Heeft ie bij mijn broer gedaan, bij mij, en nu is mijn kleine broertje de lul met z'n 17 jaar" en hij kijkt me even aan en ik lach even. "22" herhaalt hij dan. "En dan al lijken zien" en hij schud zijn hoofd. "Toen ik 22 was dacht ik alleen aan feesten... vind het echt knap van je. Meen ik echt." Ik glimlach even. "Ik heb ook best veel gefeest hoor als student zijnde." en ik lach even. "Maar ik vind het ook belangrijk om nu een baan te vinden, dan kan ik misschien eindelijk zelf een huisje kopen en een aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Het is tijd om dat studentenleven met al dat gefeest eens achter me te laten en een beetje volwassen te worden" zeg ik dan.


    Nathan Richard Brooks

    "Maar ik vind het ook belangrijk om nu een baan te vinden, dan kan ik misschien eindelijk zelf een huisje kopen en aan een nieuw hoofdstik beginnen. Het is tijd om dat studentenleven met al dat gefeest eens achter me te laten en een beetje volwassen te worden." Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Niet om wat ze zegt, het is een verstandig besluit, maar de vraag is of ze zich eraan kan houden. "zelfs ik feest af en toen nog" zeg ik met een glimlach en een knipoog. " niets mis mee zo af en toe, als het maar daarbij blijft" ik neem weer een slokje van mijn wiskey. Als ik dat niet doe, verspeel ik mijn kansen bij pa en dat risico wil ik niet nemen. Ik zuch onhoorbaar. Ach de komende vier weken ben ik vrij en kan ik feesten zoveel ik wil. Me neef dwingt me hoe dan ook wel. Ik kijk Anna op een sexy, vragende manier aan. "vind je niet?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maria Wolf.

    'Maar je zei RCNav, heb je wel rekening mee gehouden dat het in spiegelbeeld is? Dus dan staat er eigenlijk vaNCR, toch?' Ik trek een grijns. 'Je bent scherp.' Mijn gezichtsuitdrukking wordt weer serieus als ze het laptopscherm dichtklapt en ik mijn blouse uitdoe, waardoor mijn t-shirt zichtbaar wordt.
    'Deze shirts werden onder andere verkocht in de Mall tijdens de uitverkoop. Zijn kleur is dan misschien anders dan het mijne, maar de kans is aanwezig dat hij hem ook daar vandaan heeft gehaald. Zoals je kunt zien heb ik een shirt met exact hetzelfde logo als het zijne, alleen de kleuren verschillen.' Ik neem de laptop weer aan. 'Hier kan ik wat mee.
    'En ik zeg geen nee tegen een drankje. Mij maakt de volgorde niet uit, ook al sla ik koffie over. Dat lust ik nou net weer niet. Trouwens, waar wou je dat gaan halen? Ik ben vandaag nog niet echt verder geweest dan 3 verschillende kamers en een dak.. Oh! En buiten.. Toen was ik op zoek naar mijn kamer, maar de eerste poging liep nou niet echt bepaald goed af..' 'Jezus Christus, je praat snel,' zeg ik als ik langs m'n vermoeide slapen wrijf. Ik wijs naar de bar in de lobby.
    'De bar uiteraard,' zeg ik met een grijnsje en ga haar voor.
    Ontspannen ga ik op een van de krukken zitten. Koffie of alcohol... hm, waarom niet combineren?
    'He jij daar. Hou es op met gasten versieren en geef me maar een Irish Coffee,' zeg ik. De barman kijkt me verbaasd aan, loopt licht rood aan en knikt dan. 'Natuurlijk mevrouw.'
    'Wat moet jij hebben?' vraag ik naar Effie naast me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anna Bailey Miller
    Hij glimlach even. "Zelfs ik feest af en toe nog" zegt hij met een glimlach en een knipoog. "Niets mis mee zo af en toe, als het maar daarbij blijft" en hij neemt een slokje van zijn wiskey en kijkt me dan op een sexy, vragende manier aan. "Vind je niet?" en ik knik even. "Tuurlijk zal ik af en toe nog wel uit gaan, maar dan wordt het waarschijnlijk in het weekend, en niet elk weekend." antwoord ik. "Maar dat ik niet meer een paar dagen achter elkaar ga feesten en dan elke dag brak op mijn werk zit, wat nog wel eens gebeurde op school." en ik lach even bij de herinnering. Ach ja, ik heb een hele leuke schooltijd gehad, maar nu is het tijd om volwassen te worden. Ik drink het drinken in mijn glas op en zet het lege glas op de bar die niet veel later wordt weg gehaald en schoongemaakt door de barman. "Had jij nog plannen voor vanavond?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:10 ]

    Waarom moet alles gequoted worden als het nog op dezelfde pagina staat? (cat)


    Your make-up is terrible

    [woops, ging eigenlijk per ongeluk haha xD ik quote het om deels de dingen over te typen haha, anders moet ik steeds scrollen.. ben het alleen vergeten weg te halen]

    [al weg gehaald xd]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:10 ]

    Ashley Jasmine Moore
    Zijn wangen worden ondertussen rood doordat ik hem betrapt had op zijn gedachten. Hij dacht dus wel degelijk aan seksuele handelingen. Even liet ik mijn ogen afdwalen over zijn gezicht en zo ook zijn rode wangen, waardoor ik het niet kon laten te denken dat het ongelooflijk schattig bij hem stond. Dat ga ik hem echter niet aan zijn neus hangen, dan zou hij nog wel roder worden waarschijnlijk en dat wilde ik hem niet aan doen. Ondertussen deed ik mijn benen al aan weerszijden van zijn lichaam, waarna hij het bovenste knoopje van zijn overhemd losmaakte en naar me glimlachte. Hierbij kreeg ik al snel het idee dat hij het misschien warm kreeg, al was het best een koele avond, dus verwarde het me lichtelijk. Zijn handen had hij losjes om mij heen gelegd, het voelde fijn, veel fijner dan het zakelijke of emotieloze wat we net beiden probeerde.
    Het duurde echter wel even voordat hij antwoordde op mijn vraag. ‘Ik krijg wel vaker goede ideeën als ik naar jou kijk.’ Glimlacht hij, ‘Wat een wonder is, omdat mijn gedachten ook zo vaak vertroebeld worden door jouw schoonheid.’ Mompelt hij erachter aan. Voor een moment trekt hij mij stevig tegen zich aan, in een omhelzing vol geluk, waarbij ik mijn armen helemaal om zijn nek doe en gewillig mezelf tegen hem aandruk. ‘Oh Ashley, je maakt me nu zo gelukkig.’ Zegt hij zacht en laat me vervolgens weer los, waarna hij me aankijkt met een speciaal grijnsje, eentje die hij alleen voor mij heeft. Dan laat hij zijn handen iets afzakken naar mijn heupen, om ze daar rustig te laten liggen.
    De warmte van zijn handen dringt door het dunne stofje van de rode jurk van Effie heen en een liefdevol, warm gevoel nam in mij plaats, die mijn hele lichaam verwarmde tot in de puntjes van mijn vingers. Deze woelde ondertussen zacht door de onderkant van zijn haar, terwijl ik hem recht in zijn ogen blikte. ‘Net zo gelukkig als de eerste ontmoeting bij de bakker, waar ik je moest helpen?’ Glimlachte ik charmant, terwijl mijn lippen zich weer omkrulden, maar dit keer had het iets ondeugends over zich heen. Hoewel ik op zijn antwoord wachtte, kon ik het niet laten een kusje op zijn lippen te drukken.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 19:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Richard Brooks

    "Tuurlijk zal ik af en toe nog wel uit gaan, maar dan word het waarschijnlijk in het weekend, en niet elk weekend. Maar dat ik niet meer een paar dagen achter elkaar ga feesten en dan elke dag brak op mijn werk zit, wat nog wel eens gebeurde op school" Anna lacht, en ik moet ook even grinniken. "Ik denk dat élke student die tijd heeft gehad. Behalve de Nerds dan" Antwoord ik met een grinnikje. Ik was precies zo. Het verbaast me nog steeds dat ik gewoon mijn Diploma heb gehaalt. Heb volgens mij geen een keer geleerd omdat ik feesten belangrijker vond. "Had jij nog plannen voor vanavond?" Vraagt ze nadat ze haar glas leeg heeft gedronken en de Barman het plekje schoon maakt. Ik neem de laatste slok van mijn wiskey en dan neemt de man het glas ook mee. "Nee eigenlijk niet" antwoord ik, "Ik ging naar beneden om wat te zoeken om wat te gaan doen, Dus heb nog geen plannen" Ik haal mijn hand even door mijn haar. "En jij?" vraag ik, Volgens mij zei ze net wel iets over een verjaardag, voor dat meisje met dat walgelijke filmpje er tussen kwam. Beter voor de zekerheid nog maar even vragen. Wie weet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Nee eigenlijk niet" antwoord hij. "Ik ging naar beneden om wat te zoeken om wat te gaan doen, dus heb nog geen plannen" en hij haalt zijn hand even door zijn haar. "En jij?" vraagt hij nog. "Nou, ik zou meegaan met iemand om haar verjaardag te vieren. Al heb ik haar vanmiddag pas ontmoet eigenlijk, maar anders is ze alleen op haar verjaardag en dat vond ik ook zo sneu." zeg ik dan.

    Nathan Richard Brooks

    "Nou ik zou meegaan met iemand om haar verjaardag te vieren. Al heb ik haar vanmiddag pas ontmoet eigenlijk, Maar anders is ze alleen op haar verjaardag en dat vond ik zo sneu" zegt ze. "Dat is lief, dat je dat doet voor iemand die je net kent" zeg ik en ik houd mijn hoofd een tikkeltje schuin. Vreemd, ik had niet verwacht dat ze degene niet zou kennen. Al kan een feestje vieren met vreemden ook best gezellig zijn hoor. Ik heb ook wel eens mijn verjaardag alleen gevierd, vooral de laatste jaren...Soms is dat zo slecht nog niet, niemand die de verjaardag kan verpesten of acteren dat je een walgelijk kadootje leuk vind. "Waar gaan jullie heen?" vraag ik nieuwschierig. Niet dat ik haar als een rare stalker zou gaan volgen ofzo, maar LA heeft leuke clubs....erg leuke clubs. Als ze naar een van de minder leuke gaan kan ik misschien nog wel tips geven over waar ze beter heen kunnen gaan ofzo. Wie weet hebben ze er wat aan. Misschien ga ik zelf wel uit vanavond. Ben hier om een leuke tijd te hebben en niet alleen saai in mijn kamer te zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Effie Atkins

    'Jezus Christus, je praat snel,' zei ze wanneer ze langs haar slapen wreef. Zacht begon ik te halen en haalde mijn schouders een beetje op.
    'Oh ja! Ik vergat je te waarschuwen dat ik veel kan praten, maar ik kan ook druk en enthousiast wezen. Je bent niet de eerste die dit vandaag mee maakt.' Ik keek haar toen ze ergens wees. Ik volgde haar beweging en mijn wangen werden lichtjes rood doordat ik zag dat ze naar een bar wees. Nogal slecht dat ik die zelf nog niet eerder had gezien. 'De bar uiteraard,' zei ze met een grijnsje en ze ging mij voor. Al gauw volgde ik haar en volgde haar voorbeeld door ook op een kruk te gaan zitten.
    'He jij daar. Hou es op met gasten versieren en geef me maar een Irish Coffee,' zei ze opeens waar ik eerlijk gezegd lichtjes van schrok. Ik keek haar aan, maar zag dat ze het niet mij had. Logisch, ik werkte hier niet eens! Een klein glimlachje sierde mijn gezicht toen ze vroeg wat ik moest hebben, daarna haalde ik lichtjes mijn schouders op.
    'Verras mij,' zei ik met een klein lachje. 'Zo lang het maar niks is van koffie, dat lus ik niet zoals ik al zei.. En oh! Ook geen Cola met Wodka, dat heb ik al op bij Katelynn.. Iets anders!' Ik begon een beetje te draaien op het krukje en sloeg mijn been over de ander heen, al gauw haalde ik hem daar weer weg en keek toen bedenkelijk naar Marie en haar shirt die zij aan had.
    'Dragen veel mensen die?' vroeg ik na eventjes nagedacht te hebben. 'Zo niet, dan kan je kijken wie allemaal dat shirt heeft gekocht.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op en begon weer een beetje te draaien op de kruk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    In de omhelsing slaat ze haar armen om mijn nek en drukt zezih gewillig tegen mij aan. De warmte van mijn handen na de omhelsing dringen door het dnne stofje van de rode jurk van Effie heen. Met haar vingers woelt ze ondertussen zacht door de onderkant van mijn haar heen, terwijl ze me recht in mijn ogen blikt. Dit keer zie ik het door de vingers, maar als ze het deed voor ik nog ergens heen moest kon ik het niet uitstaan, terwijl het best rustgevend aanvoelde. Ik wil gewoon niet dat ze telkens mijn kapsel verpest. Een eerste indruk is beslissend, dat weet Ashley dondersged.
    "Net zo gelukkig als de eerste ontmoeting bij de bakker, waar ik je moest helpen?" glimlacht ze charmant, terwijl haar lippen zich weer omkrullen, maar dit keer heeft het iets ondeugends over zich heen. Hoewel ze op mijn antwoord wacht, kan ze het niet laten een kusje op mijn lippen te drukken. Ik glimlach lichtjes en vergeet haar vraag voor een moment, een kort moment waarop ik verlangend mijn lippen terug op die van haar druk. "Nee, nog veel gelukkiger." antwoord ik daarna fluisterend. Met een hand streel ik zacht over haar rug heen terwijl ik onze eerste ontmoeten herinner. Ze was zo mooi achter de balie van de bakkerij, ik was meteen verliefd op haar. Ik ben zovaak terug gekomen om dingen te kopen die ik eigenlijk niet nodig had, gewoon om haar te kunnen zien. Ik spendeerde al mijn kostbare studentengeld aan haar.
    Ik glimlach er vaagjes bij, maar op een gelukkige manier. "Hmm, je was wel het mooiste meisje dat ik ooit in mijn leven gezien had. Verbazingwekkend hoe je alleen nog maar mooier geworden bent." vertel ik haar met een klein glimlachje. "Ik wed dat onze dochter net zo mooi als jou word. Kan ook niet anders met onze genenpoel." grinnik ik er zacht achterna terwijl ik haar iets dromerig aankijk. Met de hand die net nog over haar rug heen streelde, streel ik nu zacht en teder over haar wang heen.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Dat is lief, dat je dat doer voor iemand die je niet kent" zegt hij en hij houdt zijn hoofd een beetje schuin. "Tja, ik ben ook heel lief" zeg ik met een grijns. "Waar gaan jullie heen?" vraagt hij dan. "Geen idee, we gaan de stad in, dat is het enigste wat ik weet, misschien ontvoerd ze me wel" grap ik dan met een serieus gezicht. "Maar wou je me gaan stalken dan?" zeg ik met een grijns. Misschien wou hij wel mee, ik kan het aan haar vragen, is misschien wel gezellig. Des te meer zielen, des te meer vreugd. Ik strijk even door mijn haar heen om het vervolgens in een losse knot te doen. Soms word ik wel eens gek van dat lange haarm dan kriebelt het overal.

    Nathan Richard Brooks

    "Geen idee, we gaan de stad in, dat is het enigste wat ik weet, Misschien ontvoert ze me wel" zegt ze met een serieus gezicht. "Misschien is ze een lesbo dat aan SM doet en je ontvoert voor enge SM spelletjes" Ik kijk haar met hetzelfde serieuse gezicht aan en haal mijn wenkbrouw even kort op. "Maar wou je me gaan stalken dan?" vraagt ze met een grijns. Ik grijns ook een beetje. "Stalken zou ik het niet willen noemen" antwoord ik. "Eerder 'elkaar toevallig tegen komen in de club waar jij heen gaat'. Dat vind ik een veel betere benaming" Ik knipoog even en grijns weer. Soms kon ik het ook niet laten om een beetje te flirten met een mooie vrouw. En waarom zou ik? Ik ben een vrije jongen. Single dus dan mag ik ook gewoon flirten en doen en laten wat ik wil, Tenminste dat vind ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    "Misschien is ze een lesbo dat aan SM doet en je onvoert voor enge SM spelletjes" zegt hij met een serieus gezicht en haalt een wekbrauw even kort op en ik moet lachen.
    "Stalken zou ik het niet willen noemen" antword hij dan. "Eerder 'elkaar toevallig tegen komen in de club waar jij heen gaat'. Dat vind ik een veel betere benaming." en hij knipoogt even en grijnst weer. Ik knik even. "Dat is wel een betere benaming ja. Ik kan je natuurlijk ook meenemen als mijn bodyguard ter bescherming tegen die ontvoering" en ik grinnik even. Ik bekijk hem even keurend. "Mwa, volgens mij ben je wel sterk genoeg om me te beschermen" zeg ik dan met een grijns. Hij zag er wel goed uit voor zover ik kon zien.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:45 ]