• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    carpediemx schreef:
    Kylie Adams
    ' Nu moet je hem opeten. Of hij eet jou op. Your choice.'


    James Johnsen

    Ik schud angstig mijn hoofd, maar druk mijn duim in de schil. Het sap raakt mijn vinger en ik laat de sinaasappel vallen. Ik raap hem langzaam weer op en trek een stuk schil eraf. 'Ik vind dit zo eng.' fluister ik bijna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yune Brighton

    Twijvelend kijk ik Evalyn aan, ik ben meer de brave van ons twee. Ik kijk na de klok, we zijn echt al veel te laat. Ik neem een besluit en knik, het heeft geen zin meer om nu naar de les te gaan.'Ok, wat gaan we doen?' ik kijk Evalyn aan, ze heeft vast wel iets in gedachten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kylie Louise Adams
    'Het is niet eng. Echt niet. Wat zou er kunnen misgaan? Moet ik misschien eerst een hapje nemen?'


    night thinking, day dreaming

    Axel Cael Rebel.
    Ze moet zacht lachen, waarschijnlijk om de bestuurder die zijn middelvinger opsteekt. “Geef je wel het goede voorbeeld?” vroeg ze plagerig aan me, waar ik enkel als antwoord humeurig op grom. Eigenwijs, natuurlijk geef ik het goede voorbeeld, ik ben geen klein kind meer.
    Wanneer we voor de school stilstonden, gromt Wolfe “Ik zie het ja,” waarna ze haar gordel afdoet en het portier open. Ze wacht niet eens op mij, maar loopt gelijk naar het gebouw. Niet dat ik van haar verwacht had dat ze dat wel zou doen, volgens mij had ze de vorige keren ook niet op me gewacht, dus doet mij dit weinig tot niets. Ik doe mijn gordel ook af, haal de sleutel uit het slot, waarna ik uitstap en de auto vergrendel. Verderop zie ik Angelica met een glimlach op haar donkerrode lippen op Williams aflopen, waardoor ik mijn ogen rol. Waarom moet hij er bijna elke keer bij zijn als ik dienst heb samen met Wolfe?
    Hij keek kort naar me om, maar ik gaf hem alleen een geïrriteerde blik, waarna hij iets tegen de vrouwelijke collega van mij zei en vervolgens in de ambulance stapte om weg te gaan. Ik kwam net op het moment aan dat ik de sleutel wegdeed in mijn broekzak en zij haar duimen achter haar riemen stak, met haar tong klakte. “Wat had Williams te melden?” gromde ik humeurig, waarna ik vervolgde, “Hij moet je eens met rust laten.” Ik keek langs haar heen, terwijl ik dat zei. Het klonk ietwat jaloers, al was dit niet mijn bedoeling, maar tijd om erop te antwoorden had ze niet echt, want ik liep al langs haar weg. “We moeten de crime scene bekijken.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Axel gromt enkel humeurig op mijn opmerking, iets waar ik verder niet op reageer. "Wat had Williams te melden?" gromt hij humeurig. "Hij moet je eens met rust laten." vervolgt hij. Hij kijkt langs me als hij dat zegt. Ik frons eerst iets, het klinkt zelfs wat jaloers. Ik wil net mijn mond open doen als hij langs mij weg loopt. "We moeten de crime scene bekijken." Ik grinnik kort en loop weer achter hem aan, zoals zovaak het geval is. "Natuurlijk moeten we dat." meld ik hem plagend.
    "Trouwens, wil je niet meer weten wat hij nou zei?" vraag ik als ik weer naast hem loop, maar ik wacht niet op antwoord. "Hij zei dat iedereen in het gebouw moet blijven omdat de moordenaar nog binnen kan zijn. En hij zal me bellen als hij iets weet vanuit het mortuarium." grijns ik er achter aan. Bij de deur worden we naar binnen gelaten door de politiemensen die al eerder dan ons ter plaatsen staan, maar met als taak iedereen binnen te houden.
    Binnen haal ik de pet toch maar weer van mijn hoofd had en stop ik hem tussen mijn bovenarm en lichaam in, omdat ik me er toch elke keer aan ga irriteren. "Trouwens, had jij een idee om ergens te beginnen?" vraag ik een beetje terloops aan Axel. Ik kijk hem niet aan maar een beetje rond, om mij heen. "Waar was de moord ook alweer gepleegt?" Vlgens mij had hij het nog helemaal niet gezegd, maar ik wil het toch wel weten.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie grinnikt, het klinkt wat nerveus maar het kan zijn dat ik me daar in vergis. 'Natuurlijk niet. Ik heb ook wat nutteloze dingen voor mezelf gekocht,' zegt hij schouderophalend. Ik kijk hem nog even onderzoekend aan maar haal dan ook mijn schouders op, hij zal vast niet over zoiets doms liegen.
    Er komt een kleine grijns op zijn volle lippen. 'Nou, ik heb jou veel minder vaak halfnaakt gezien. Dat is toch wel oneerlijk hé,' grinnikt hij waarop ik één wenkbrauw optrek. 'Dan heb je mooi pech want ik ga mooi niet halfnaakt midden in de mediatheek staan, wie wat voor een smeerlappen er meekijken,' zeg ik.
    Charlie is inmiddels ook naar de zitzakken gelopen. 'Luieren, dat soort dingen, denk ik'. Hij haalt weer zijn schouders op, ploft in een zitzak en gaat er half opliggen.
    Ik trek een wat teleurgesteld gezicht. 'Maar ik heb geen zin om vandaag te luieren'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze kijkt me even onderzoekend aan maar haalt dan ook haar schouders op. Ze gelooft me ook zo makkelijk. Ik ben niet eens een geweldige leugenaar, maar ik lieg dan ook maar zelden tegen haar. Na mijn opmerking trekt ze één wenkbauw op. "Dan heb je mooi pech want ik ga mooi niet halfnaakt midden in de mediatheek staan, wie weet wat voor smeerlappen er meekijken." zegt ze. Ik grinnik. "Oh, wil je daarmee dan zeggen dat je het ergens anders wel had gedaan?" vraag ik wat lacherig en niet echt serieus. Al hoop ik natuurlijk dat ze ja zegt.
    Riley trekt een teleurgesteld gezicht. "Maar ik heb geen zin om vandaag te luieren." zegt ze. Ik kijk haar heel eventjes aan. "Nou, dan zeg jij waar je wel zin in hebt en misschien gaan we dat dan ook wel doen." zeg ik tegen haar. Waarschijnlijk, omdat ik toch wel instem als het geen compleet, idioot plan is. Ik trek mijn knieën een stukje op.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie grinnikt. 'Oh, wil je daarmee dan zeggen dat je het ergens anders wel had gedaan?' vraagt hij lacherig. Ik haal mijn schouders op. 'In een ruimte waar niet zomaar een bende bavianen, jongens dus, binnen kan lopen dan misschien wel,' antwoord ik. Van Charlie maakt het me niet veel uit als hij me in mij ondergoed ziet, maar bij andere jongens vind ik het niet echt prettig. Niet iedereen hoeft me zo te zien.
    'Nou, dan zeg jij waar je wel zin in hebt en misschien gaan we dat dan ook wel doen,' zegt Charlie. Ik denk na. Misschien een voedselgevecht? Gelijk schud ik mijn hoofd. Ik heb geen zin om vies te worden. De trap af skateboarden is ook niet echt handig aangezien ik vorige keer daarmee mijn enkel brak en pols kneusde. Hmm, misschien is een grap met de intercomding leuk. 'Kom,' zeg ik tegen Charlie terwijl ik opsta. 'Laten we dat intercomding zoeken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze haalt haar schouders op. "In een ruimte waar niet zomaar een bende bavianen, jongens dus, binnen kan lopen dan misschien wel." antwoord ze. Ik moet er zacht om lachen. "Goed, dan ontvoer ik je wel een keer naar een bavianenloze ruimte." zeg ik, al weet ik dat ik dat toch niet zal durven of doen. Dan schud ze haar hoofd en kijk ik toe hoe ze nadenkt. "'Kom." zegt ze dan terwijl ze opstaat. "Laten we dat intercomding zoeken."
    Met wat tegenzin kom ik dan ook overeind, ik lag eigenlijk wel lekker. "Wat heb jij in je hoofd, kleintje?" vraag ik aan haar. Net op dat moment kraakt de intercom en blijf ik stilstaan. Volgens mij proberen ze iets om te roepen, maar het werkt niet helemaal. Ik hoor een krakende stem, alleen het woord 'school' kan ik ontcijferen uit de reeks. Ik haal kort mijn schouders op en kijk dan naar Riley. "Hoorde jij er iets van?" vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 0:25 ]


    Your make-up is terrible

    (Weten we eigenlijk wel waar de crime scene is, staat dat ergens in een post?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ergens in een meisjes wc. Volgens mij op de begane grond.]


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie lacht zacht. 'Goed, dan ontvoer ik je wel een keer naar een bavianenloze ruimte'. Ik grinnik even. 'Dan zal je me eerst mee moeten zien krijgen,' grijns ik. Misschien zou het hem nog wel lukken ook, zeker als hij me lokt met snoep.
    'Wat heb jij in je hoofd, kleintje?'' vraagt Charlie nadat hij is opgestaan. 'Ik ben niet klein!' protesteer ik terwijl ik hem een flinke por geef. Hij weet dat ik het niet leuk vind om zogenoemd te worden. Ik hou niet van mijn korte lengte.
    De intercom kraakt en er wordt wat onverstaanbaars gemompeld. 'Hoorde jij er iets van?' vraagt Charlie. 'Volgens mij zeiden ze dat we de in de school moeten blijven omdat de moordenaar hier waarschijnlijk nog ergens rondloopt'. Dan pas dringt het tot mij door en kijk ik Charlie met grote ogen aan. 'De moordenaar loopt hier nog ergens rond!' piep ik waarna ik wat angstig om me heen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze grinnikt even. "Dan zal je me eerst mee moeten zien krijgen." grijnst ze en ik lach zacht. "Makkie, om sommige dingen ben je echt zo mak als een schaap." grinnik ik plagerig. Er zijn inderdaad veel mogelijkheden, ze is eigenlijk wel makkelijk. Voor mij dan, niet voor zomaar iemand natuurlijk.
    "Ik ben niet klein!" protesteerd ze terwijl ze me een flinke por geeft. Eigenlijk doet het best pijn, waar ik niet van laat merken. Ik weet hoe erg ze het vind als ik haar zo noem. "Volgens mij zeiden ze dat we de in de school moeten blijven omdat de moordenaar hier waarschijnlijk nog ergens rondloopt." zegt ze en ik laat het heel even tot me doordringen. Bij Riley gaat het duidelijk sneller, ze kijkt me met grote ogen aan.
    "De moordenaar loopt hier nog ergens rond!" piept ze, waarna ze angstig om zich heen kijkt. "Rustig, Riles. We zijn hier alleen en ik ben er nog altijd om je te beschermen!" probeer ik sussend te zeggen, waarna ik een nerveus lachje laat horen, die iets te hysterisch klinkt. Ik ben zelf ook behoorlijk bang, wat richt ik nou uit tegen een koelbloedige moordenaar? Maar ik probeer het niet aan Riley te laten merken.


    Your make-up is terrible

    Axel Cael Rebel.
    Ze fronst eerst iets, waardoor ik direct hoop dat ze de jaloerse toon niet gehoord heeft. Ze zou het toch alleen maar vermakelijk vinden, en dat was precies datgene dat ik niet wil. Haar mond gaat net open op het moment dat ik wegloop, gelukkig ook, aangezien ze er vast en zeker iets op aan te merken heeft. Ze grinnikt kort na mijn laatste woorden en loopt weer achter me aan, zoals zo vaak het geval is. “Natuurlijk moeten we dat.” Meld zij mij plagend, waar ik enkel mijn ogen op rol. Ze hoeft het me niet in te wrijven hoor. Dit is dan ook de reden dat ik er wijselijk niet op reageer, dat zal ze maar al te leuk vinden.
    “Trouwens, wil je niet meer weten wat hij nou zei?” vraagt zij als ze weer naast me loopt, maar ze wacht niet op een antwoord. Deze zal ze sowieso niet krijgen, het is een belachelijke vraag – straks moest ik nog luisteren naar hoe hij haar op een afspraak vroeg! Alleen al bij deze gedachten rolde ik mijn ogen, terwijl ik lichtelijk gromde. “Hij zei dat iedereen in het gebouw moet blijven omdat de moordenaar nog binnen kan zijn. En hij zal me bellen als hij iets weet vanuit het mortuarium.” Grijnst ze er achteraan. “Moet je persé dat erachter aan zeggen?” gromde ik, duidelijk geïrriteerd – en alsnog lichtelijk jaloers – dat ze het mededeelde.
    Bij de deur worden we naar binnen gelaten door de politiemensen die al eerder dan ons ter plaatsen staan, maar met als taak iedereen binnen te houden. Binnen haalt ze de pet van haar hoofd en stopt deze tussen haar bovenarm en lichaam in. “Trouwens, had jij een idee om ergens te beginnen?” vraagt ze, al kijkt ze niet naar me, maar een beetje om zich heen. Hetzelfde als ik, aangezien ik dat ook doe. “Waar was de moord ook alweer gepleegd?” Ik haalde hierbij mijn wenkbrauw op, om de doodsimpele reden dat ze er naar leek te vissen, want duidelijk had ik het haar niet verteld. “Ik heb het je niet verteld, en in de vrouwen toilet,” Grijnsde ik groots, terwijl ik naar haar keek en hierbij doelde dat ik nu wél een meisjes wc in mocht. Hoewel ik bij het politiebureau om mijn gehumeurde uitstraling stond, kon ik nog altijd goed met de vrouwen overweg – mits ik er zin in had en degene mijn aandacht trok.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Haha, hij is echt wel geweldig.]

    Angelica Wolfe

    Hij rolt alleen maar met zijn ogen en antwoord verder niet. Hij heeft ondertussen ook wel door hoe ik een beetje in elkaar steek en dat ik dat wel zou willen. Na mijn vraag hoor ik hem lichtelijk grommen, hij lijkt steeds geïrriteerder te worden onder mijn aanwezigheid. Mij deert het niet, ik ga gewoon verder met praten en plagen. "Moet je persé dat erachter aan zeggen?" gromt hij, duidelijk geïrriteerd en alsnog lichtelijk jaloers. "Ja." antwoord ik met een grijns. "Oh, vind je dat geen belangrijke info dan? Of was je liever zelf door hem gebeld?" vraagt ik daarna op een onschuldige toon aan hem. Ik lik even kort over mijn donker gekleurde lippen heen, hij zal binnenkort wel helemaal gek worden in mijn aanwezigheid. Gelukkig wist ik hem nog wel te verdragen.
    Hij kijkt net zoals ik een beetje om zich heen. Na mijn vraag haalt hij zijn wenkbrauw op. Ik weet ook wel dat hij dat niet gezegd heeft, maar ik vind dat ik altijd te weinig informatie krijg van hem. Hij houd dingen zo lang mogelijk achter, gewoon om mij te pesten. "Ik heb het je niet verteld, en in de vrouwen toilet." grijnst hij groots, terwijl hij naar mij kijkt en hierbij doelde op dat hij nu wél een meisjes wc in mag. Ik zucht eventjes en kijk om me heen. "Dan zullen we maar vragen of iemand een vent in de meisjes wc heeft zien gaan. Anders is het most likely een meisje geweest." zucht ik en mijn stem klinkt duidelijk wat geïrriteerd door zijn toespeling. Ik weet hoe hij bekend staat om zijn gehumeurde uitstraling, maar ook dat hij behoorlijk goed met vrouwen overweg kan als hij daar zin in heeft. Die kant van hem mag ik echter niet, misschien ook omdat hij die nooit op mij los gelaten heeft. Ik weet ook wel zeker dat ik er nooit in zal trappen.
    "Goed, op weg naar de vrouwen toilet dan maar." zeg ik. " Waar is die?" Hier op kijk ik Axel even vragend aan, alsof hij op één of andere magische wijze zou weten waar het zou zijn. Nouja, je weet maar nooit. Misschien heeft hij hier wel ooit op school gezeten, al betwijfel ik dat. Ik wel, en ik kan me hem niet herinneren. Ach, misschien ook wel omdat ik me groot en deels in de klas verstopte tijdens de pauze's en me tijdens de les onzichtbaar maakte. Naar de wc ging ik hier in ieder geval niet, dus ik heb geen idee.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 1:13 ]


    Your make-up is terrible