• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aileen Sony Millers
    Ik voel een kneepje in mijn hand en ik glimlach. Ik draai mijn hoofd naar Steven. ,,Steven...,, ik kom dichterbij en raak met mijn voorhoofd de zijne. Ik druk mijn neus zachtjes tegen die van hem. Afwachtend wat hij zou doen knipperde ikeven met mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kylie Adams
    'Heb je dan nog nooit van Bloody Mary gehoord? In groep 7 heb ik daar mijn spreekbeurt over gehouden. Diezelfde nacht droomde ik dat ik in de spiegel keek en Bloody Mary me vastgreep en meenam. Sindsdien durf ik niet meer in spiegels te kijken.'


    night thinking, day dreaming

    Lou Mc.Down
    Eingelijk werd mijn humeur weer verpest toen de andere leerlingen binnenkwamen.Weer de hele tijd gepraat en van alles en nog wat.Ik haal mijn geschiedenis uit en volg de uitleg van Meneer Jacobi die ook al veel te laat de les binnen kwam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie maakt mokkende geluiden. 'En als ik een bril en een stokje voor je haal?' vraagt hij hoopvol waardoor ik in de lach schiet. 'Je weet dat brillen mij absoluut niet staan Charlie,' zeg ik. 'Maar goed, misschien maak ik wel een uitzonder voor jou omdat je mij snoep geeft,' voeg ik er nadenkend aan toe.
    'Slaap lekker alvast,' grinnikt hij. 'Ik moet toch op een moment mijn slaap inhalen en bij geschiedenis val ik toch sowieso wel inslaap omdat het zo saai is, dan kan ik net zo goed uit mezelf gaan slapen,' zeg ik.
    Charlie slaat zijn arm om me heen en trekt me even naar zich toe waarna hij me weer loslaat. 'Ik eet ondertussen je gummiberen wel op,' zegt hij dan. Ik kijk hem met grote ogen aan en trek een zielig gezicht, denkend dat hij het meent. 'Maar dan heb ik zelf niks meer,' zeg ik zacht terwijl ik de zak met gummiberen tegen me aanklem. Dan zie ik aan Charlie's gezicht dat hij een grapje maakt en geef ik hem een duw tegen zijn schouder. 'Je mag geen grapjes maken over iemand anders snoep op eten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Riley schiet in de lach. "Je weet dat brillen mij absoluut niet staan Charlie." zegt ze. "Maar goed, misschien maak ik wel een uitzonder voor jou omdat je mij snoep geeft." voegt ze er nadenkend aan toe. Ik grijns breed, maar expres enorm gespeeld.
    "Ik moet toch op een moment mijn slaap inhalen en bij geschiedenis val ik toch sowieso wel inslaap omdat het zo saai is, dan kan ik net zo goed uit mezelf gaan slapen." zegt ze erop. "Natuurlijk, natuurlijk. Je bent gewoon een slaapkop." plaag ik. Riley kijkt me met grote ogen aan en trekt een zielig gezicht. "Maar dan heb ik zelf niks meer." zegt ze zacht terwijl ze de zak met gummiberen tegen zich aan klemt. Ze denkt dat ik het meen, tot ze een duw tegen mijn schouder aan geeft.
    "Je mag geen grapjes maken over iemand anders snoep op eten." Ik grinnik zacht. "Natuurlijk wel, ik heb dat snoep voor je betaald hoor." antwoord ik. Daarna pak ik haar bij haar bovenarm vast en trek ik haar mee het lokaal in, omdat ze er alweer bijna voorbij loopt. "Kom, trage. We zijn er al." Ik sjok naar één van de tafeltjes achterin en plof op de stoel neer.


    Your make-up is terrible

    Elena Yana Bennett
    Als de leerlingen het lokaal binnen komen, krimp ik even in elkaar en doe mijn best weer om onzichtbaar te zijn. Kon het maar... helemaal opgaan in de omgeving zodat niemand je ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Steven Gavin McLawerson
    Ze legt haar voorhoofd tegen het mijne, en onze neuzen raken elkaar. Ik blijf zo zitten, en beweeg niet, maar langzaam doe ik mijn ogen dicht.

    Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    Ik kijk de klas rond. Gelukkig was ik niet heel erg te laat. Het is een klas waar ik niks mee heb; wat niet erg speciaal is. Mensen zien mij vaak niet, omdat ik niks zeg. Ik doe ook niet mijn best om gezien te worden. Ze verwachten open, en vrolijke mensen, maar dat ben ik nou eenmaal niet. Naast me zie ik nog een meisje, dat duidelijk ook niet veel te zeggen heeft. Ik duik nog verder in mijn boek, hopend dat ze niet zag dat ik naar haar keek.


    Tijd voor koffie.

    [Naar wie keek Bel? :$]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    'Natuurlijk, natuurlijk. Je bent gewoon een slaapkop,' plaagt Charlie. Ik kijk hem aan en eet nog wat snoepjes uit de zak. 'If be gwen slafkof,' zeg ik met een volle mond. Ik weet haast wel zeker dat Charlie meer slaapt als mij, tenminste als ik bij hem blijf slapen, of hij bij mij (volkomen vriendschappelijk natuurlijk) is hij meestal degene die als eerste in slaap valt en ook als laatste weer wakker wordt. Oké, eigenlijk was dat alleen de afgelopen keer zo, dat was waarschijnlijk omdat ik zo ongeveer de hele dag op zijn rug zat. Ik ben niet bepaald zwaar, maar het is alsnog wel vermoeiend lijkt me.
    'Natuurlijk wel, ik heb dat snoep voor je betaald hoor,' zegt hij. Ik doe mijn mond al open om te protesteren maar sluit mijn mond al snel weer, hij heeft natuurlijk gelijk. Ik zucht even en brom iets onverstaanbaars. Dan pakt hij me bij mijn bovenarm vast en trekt hij me het lokaal in, die ik zoals altijd over het hoofd had gezien. 'Kom, trage. We zijn er al'. Charlie loopt naar één van de tafeltjes achterin en gaat daar zitten. Ik loop achter hem aan en ga naast hem zitten, en achter de brede Peter zitten. Ideaal, als de leraar toch deze kant op kijkt zal hij niet kunnen zien dat ik slaap. 'Ik ben niet traag,' zeg ik nog tegen Charlie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Axel Cael Rebel, Police.
    ‘Rebel, komen, nu.’ Klonk de stem van mijn collega en ook al was hij net gepromoveerd, waardoor hij meer kon maken, hij was altijd al zo bazig. ‘Tuurlijk, Turner, ik wil jouw persoonlijke slaaf graag zijn,’ sprak ik sarcastisch uit, wat me een boze blik opleverde van hem. Ik rolde mijn ogen, waarna ik op stond en naar de chief liep. De man stond me zo wat op te wachten. Gelijk vroeg ik me dan ook af wat er gebeurd was, of het met mij te maken had en zo niet, wat ik moest doen.
          ‘Ik heb een zaak voor je, Rebel.’ Het was een raar soort gewoonte om anderen hier bij hun achternaam te noemen, waardoor ik het over had genomen en dat dus ook bijna altijd deed. Bij de vrouwen had ik de gewoonte echter niet zo vaak opgemerkt. ‘Ken je Belmont Preparatory High School?’ Mijn armen deed ik strak over elkaar, terwijl ik kort knikte en wachtte op meer informatie. High School, duivelse tijd voor velen, en zo ook helaas voor mij. Ik werd dan wel niet gepest, maar ze bleven liever bij me uit de buurt, waardoor ik een soort zonderling was.
          ‘Er is een meisje vermoord, Kimberly Gams,’ Hij overhandigde me het dossier, waar tot nu toe nog heel weinig inzat qua documenten. Het was pas net gemeld waarschijnlijk, of ze zochten niet hard genoeg. ‘Ik wil graag dat je op onderzoek uitgaat daar,’ zei hij, een strenge toon in zijn stem welke mij niet raakte. Ik was al omgedraaid voordat hij verder kon praten over het meisje of de zaak, alleen riep hij me tot halt. ‘En neem Wolfe mee, Rebel!’ Gelijk knarsetandde ik, opende de deur en gooide deze met een klap weer dicht voordat ik met flinke passen richting mijn “partner” liep.
          Bijna elke keer moest ik met een vrouw, niet dat het mij veel uitmaakte, maar de laatste tijd was het alleen maar Wolfe. Zagen de anderen een soort partnerschap dat ik niet zag? Ik ben er namelijk erg slecht in en door hen ook ongeduldig. Dit kan ik beter in mijn eentje oplossen, maar een collega moest er natuurlijk bij zijn. ‘Wolfe,’ kwam ik er kort uit mijn mond, terwijl ik op haar kantoordeur klopte en haar vlak aankeek. ‘Je bent weer mijn partner bij een zaak, dit keer een High School. Kom mee.’ Verdere doekjes wond ik er niet om, aangezien ik me al omdraaide en wegliep. Ik verwachtte dan ook dat ze me achterna zou komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {Elena ^^}


    Tijd voor koffie.

    Elena Yana Bennett
    Ik zie een meisje naar me staren. Cheerleader. Eén van de popis dus. Ik zucht en kijk weer naar mijn boek. Waarom durf ik met niemand praten behalve de "nerds" zoals ze ons noemen of Maddie?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    carpediemx schreef:
    Kylie Adams
    'Heb je dan nog nooit van Bloody Mary gehoord? In groep 7 heb ik daar mijn spreekbeurt over gehouden. Diezelfde nacht droomde ik dat ik in de spiegel keek en Bloody Mary me vastgreep en meenam. Sindsdien durf ik niet meer in spiegels te kijken.'


    James Johnsen

    Ik kijk haar verbaast aan. 'Dus je hebt al iets van zeven jaar niet meer in de spiegel gekeken? Hoe doe je dan je make-up en haar?' vraag ik verbaast. Zelfs ik deed mijn haar voor een spiegel. Beetje gel erin en in model maken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kylie Adams
    'Meestal maak ik foto's. Of ik doe de computer aan en de webcam aan. Klinkt stom, maar het is wel handig.'


    night thinking, day dreaming

    Charles Johnsen

    "If be gwen slafkof." zegt ze met een volle mond omdat ze net nog meer snoep in haar mond geduwt heeft en ik lach haar zacht uit. Ik kijk even toe hoe ze haar mond leeguit en zacht smakkende geluidjes maakt als de snoep aan haar tanden plakt. Later doet ze haar mond open om te protesteren maar doet hem dan weer dicht, ze beseft waarschijnlijk dat ik gelijk heb. Ze zucht even en bromt iets onverstaanbaars.
    Ze komt in de klas naast mij zitten, expres achter de brede Peter. Daar zitten we eigenlijk altijd. Omdat we beide maar smal en niet zo groot zijn, vallen we totaal niet op achter hem. Mensen denken altijd dat ik familie ben van Riley in plaats van James, maar niets is minder waar. Gelukkig maar eigenlijk, ik heb een geweldige band met beiden, maar van Riley zou ik geen familie willen zijn.
    "Ik ben niet traag." zegt ze tegen mij, waardoor ik begin te lachen. "Welles, heel traag. Je was zo bijna het lokaal voorbij gelopen omdat je niet nadenkt, vreetzak." plaag ik haar. Het valt me op dat de klas bijna leeg is, zelfs de leraar is er niet. Het zorgt ervoor dat ik fronsend rondkijk. "Er is bijna niemand..." mompel ik tegen Riley.


    Your make-up is terrible