• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt een normale maandag ochtend in Belmont Preparatory High School in New York.Tot dat er voor de hele meisjes wc word gegild.Het ‘populaire' cheerleader meisje Kimberly Gams werd dood teruggevonden in een wc hokje.De school had meteen de politie verwittigd en alle leerlingen in het schoolgebouw gehouden. Wat zal er nu verder gebeuren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    [mijn topics]


    night thinking, day dreaming

    [Moeten we beginnen als er gegild wordt of dat de politie de leerlingen al in de school houdt?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (mischien eerst gegild dat iemand het lijk vind ofzo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kylie Adams
    Ik loop door de gang, naar mijn kluisje toe. Pfft, ik ben echt doodmoe. De laatste tijd slaap ik steeds slechter. En dan hebben we zo nog gym. Lekker dan.. Ik open mijn kluisje en pak mijn gymtas eruit. Opeens hoor ik gegil achter me. Met een ruk draai ik me om en kijk richting de dames wc's


    night thinking, day dreaming

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Riley Lauryn Mayer
    Ik zucht geïrriteerd als mijn kluis weer eens niet open wil. Eens in de zoveel tijd gebeurd dat en Charlie is de enige die het dan voorelkaar weet te krijgen mijn kluis te open. Opzoek naar Charlie dus. Voordat ik op mijn skateboard stap trek ik mijn kleding nog even recht. Er gaan vandaag vast nog wel wat leraren zeuren dat deze outfit niet geschikt is voor school. Who cares?
    Al zoekende naar Charlie rijd ik bijna wat mensen aan. Dat is het nadeel van het eerste uur beginnen, het is meestal druk op de gangen waardoor skateboarden wat lastiger wordt. Na een tijdje zie ik hem al staan, hij staat bij zijn kluis. Ik skate zijn kant op maar ik rem iets te laat af waardoor ik tegen Charlie aanknal, hij zou er inmiddels al gewend aan moeten zijn. Zoiets gebeurd meestal wel één keer per dag of vaker bij ons. 'Hello stranger,' begroet ik hem met een lichte grijns. 'Mijn kluis wil weer eens niet open'.
    Ik schrik op van een luide gil die uit de meisjeswc lijkt te komen er rol dan met mijn ogen. Vast iemand die haar nagel heeft gebroken.

    [Ze heeft nog wel een zwart hemdje onder dat shirt aan ^^]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 23:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Wat chagrijnig kijk ik mijn kluisje in. Ik heb geen zin in deze ochtend en ik heb ook geen zin om te bedenken welke boeken ik moet pakken. Ik hou niet van ochtenden en dat is dan ook te zien aan de chagrijnige blik in mijn felblauwe ogen. Ik heb James niet meer gezien nadat ik thuis ben weggegaan en ik kijk even rond, maar het is druk. Uiteindelijk doe ik mijn boeken dan toch in mijn boekentas.
    Net als ik mijn kluisje dicht wilt doen, rijd er iemand met een skateboard tegen mij op. Natuurlijk is het Riley, die ik zo half opvang zodat ze niet op de grond valt. Ik ben er ondertussen erg handig geworden, in bijna elke situatie, aangezien dit zich minstens elke dag voor doet, soms zelfs meerdere keren per dag.
    "Hello stranger." begroet ze me met een lichte grijns. Ik zet haar half overeind. "Mijn kluis wil weer eens niet open." Ik grinnik en trek het leren vest zonder mouwen wat ik aan heb recht, tegelijk met het te grote witte hemd dat zich eronder bevind. Daarna kijk ik op van een gil en ik zucht. Riley rolt ook met haar ogen.
    "Hey Riles." begroet ik haar dan vrolijk. "Zal ik je dan even komen redden zodat je gewoon je boeken kan pakken en geen strafwerk krijgt?" vraag ik grinnikend. Ik sla mijn kluisje dicht en hijs mijn tas op mijn rug.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer.
    'Hey Riles,' zegt Charlie vrolijk. 'Zal ik je dan even komen redden zodat je gewoon je boeken kan pakken en geen strafwerk krijgt?' grinnikt hij waarna hij zijn kluis dichtslaat en zijn tas op zijn rug hijst.
    'Strafwerk krijg ik sowieso wel,' zucht ik. 'Ik heb wiskunde niet gemaakt en je weet hoe Jones is'. Ik bedenk me iets en werp Charlie een lieve blik toe. 'Tenzij jij zo'n schatje bent dat ik het van jou over mag schrijven,' stel ik onschuldig glimlachend voor. 'Je krijgt er dit keer echt iets voor terug, ik zweer het op mijn ipod'. Ik mag gewoon geen strafwerk krijgen. De kans is groot dat ik dan huisarrest krijg omdat ik de laatste tijd volgens mijn oom en tante veel te vaak moet nakomen en extra werk moet maken. En huisarrest is iets waar ik absoluut niet op zit te wachten, vooral niet nu Levi, mijn oudere broer, op de universiteit zit en niet meer bij ons woont. Ze zijn veel strenger geworden sinds hij weg is. 'Alsjealsjealsjeblieft?' vraag ik op een smekende toon aan Charlie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [mijn topics]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    James Johnsen

    Ik loop rustig door de gangen en hoor zwak gegil. Ow, ja tuurlijk. Laten we allemaal gaan gillen. Ik zie dat Charles vlak bij Riley staan. Waarschijnlijk heeft Riley gegild. Ik ga er bij staan. 'Hey Riles, hey Charlie. Hoorden jullie dat gegil ook?' Ik pak Riley's skateboard van de vloer en bestudeer hem met mijn felblauwe ogen. Een van de weinige dingen die ik gemeen had met Charles.

    (ik moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yune Brighton

    Ik loop rustig door de gangen opweg naar mijn kluisje. Verder op zie ik hoe de rest van mijn vriendinnnen zich ook naar hun kluisjes dringen. Snel maak ik mijn kluisje open en pak ik de benodigde spullen er uit. Net als ik mijn kluisje dicht gooi klinkt er een zwakke gil. Ik hoor vanaf hier mensen die al grapjes maken over gebroken nagels en ik zie hoe de meeste mensen door gaan met wat ze aan het doen zijn. Sommige mensen liepen naar de wc toe, waar het geluid vandaan kwam. Ik zelf peins er niet over om daar heen te gaan, ik kende die stem uit duizenden.
    (ik moet ook gaan)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."