• Welcome to the streets of London,
    where the lost souls come to life.
    Where the battle-slain with bloodied bodies lay fading,
    already of their life deprived.
    Welcome to the streets of London,
    where nobody survives.


    Londen. 2307. Ruim twee eeuwen geleden raakten vampieren in de meerderheid. Maar naast hun allesvernietigende bloedlust hadden ze nog een honger die ze niet wisten te stillen. Macht, was wat ze wilden en het duurde niet lang eer deze drang hen in twee clan's verdeelde met elk een gevreesd leider. De mensen werden gezien als loslopend wild, een prooi of mogelijke soldaat die elke clan voor zich probeerde te winnen. Ze werden vermoord om hun bloed of getransformeerd om hun kwaliteiten tot ze op de rand van uitsterven stonden.
    Nu zijn er slechts nog enkelen van hun soort over, en ze zijn in groot gevaar. Het zijn Helden, omdat ze elke nacht overleven om 's ochtends het licht te kunnen zien. Maar zelfs dan zijn ze niet veilig. De dagen dat vampieren niet tegen zonlicht konden zijn immer al lang verstreken en hoewel ze er nog steeds niet tuk op zijn, zal een hongerige bloedzuiger zich niet meer schuwen om op klaarlichte dag een slachtoffer te zoeken.
    Maar zoals in elke oorlog zijn er ook revolutionairen, zij die zich afzijdig houden van de strijd van een ander. Zij zijn de Gidsen; vampieren die enkel drinken van vrijwillig gegeven bloed of dieren. Ze hebben een doel; de laatste mensen in veiligheid brengen, buiten de muren van Londen. Maar de vijand ligt op de loer om elke hoek, op zoek naar meer soldaten voor hun leider.


    De Camden clan: deze clan bezit het gebied ten noorden van de Thames.
    - Leider: Vincent Fitzgerald - Gancanagh
    - Echtgenote: Jane Maerwynn Stanburgh - Gipsy
    - Hoofd van de wacht: Rafael Mortenson - Gamgee
    -
    -
    De Greenwich clan: deze clan heeft zich gehuisvest ten zuiden van de Thames.
    - Leider: Henry Aleksandar Petrov - Ollivander
    - Echtegenote: Danae Isabelle Montgomery - Gamgee
    - Hoofd van de wacht (mannelijk + gave)
    - gereserveerd door Gwenx1D
    -

    De Echtenotes zijn de vrouwen van de Leiders. Zij worden alom geprezen om hun uitmuntende schoonheid maar zijn verder niet speciaal. Ook de leiders hebben geen gaves. Er hoeft niet noodzakelijk echtelijke trouw te zijn tussen de Leiders en de Echtgenotes, de vrouwen zijn meer pronkstukken. De hoofden van de wacht hebben wel een gave. De rest mag eventueel een talent hebben maar dat hoeft niet. Het verschil tussen een gave en een talent is dat een gave iets bovennatuurlijk is (bv; het weer kunnen doen veranderen, iemand met een blik pijn kunnen doen, in de toekomst kijken,...) en een talent is een uitvergroting van iets dat ze in hun menselijk leven konden (zeer snel kunnen rennen, een super zicht hebben, ijzersterk zijn,...)

    De Gidsen: deze vampieren zwerven doorheen heel Londen in de hoop uit de handen van een clan te kunnen blijven en de mensen in veiligheid te kunnen brengen.
    - Khutouri - Gancanagh
    - Emma Valerie Williams - Galinda
    - Alexander Emerald Winstons - Aghra

    De Gidsen mogen elk een talent of gave bezitten.

    De enige manier om de vampiers uit te schakelen is met een eikenhouten staak. Daar hebben de mensen er geen van (!) en ze blijven enkel dood zolang de staak door hun hart blijft zitten.

    De Helden: zij zijn de laatste vier mensen die nog over zijn. Ze weten het zelf niet, maar ze hebben een soort immuniteit voor vampieren waardoor ze heel moeilijk op te sporen zijn.
    - Valerie Hope McCalley - Vesta
    - Cassandra Alison Pike - Gwenx1D
    - Charlie Adams - MickeyMousee
    - Nathaniel Payton - Everdeen

    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (zowel hoe oud ze waren wanneer ze veranderd werden als hoe oud ze werkelijk zijn):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, elk personage heeft zijn gebreken.
    - Ik wil stukjes tekst van minstens 10 regels.
    - 16 + (schelden, geweld en seks) is toegestaan.
    - OOC staat tussen vierkante haakjes.
    - Personages worden niet vermoord tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Hou het amicaal onder de spelers zelf
    - Je wacht op z'n minst drie posts voor je opnieuw reageert. Ik wil geen sneltrein.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 14:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mannelijke gids voor moi? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ehm, ik reserveer toch een vrouwelijke Gids, als dat mag :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik twijfel een beetje qua tijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik een vrouwelijke held?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rol:
    Gids
    Volledige naam:
    Alexander Emerald Winstons. Word het liefst Emerald genoemd.
    Leeftijd:
    Veranderde op 21 en is in werkelijkheid 76. Dus nog niet zo heel oud eigenlijk.
    Karakter:
    Emerald is een sociale maar toch wat slordige man. Wel is hij een oplettend iemand en heeft respect voor mensen die ook respect voor hem hebben. Voor mensen die hem niet kennen is hij heel mysterieus maar als je hem leert kennen komt er veel meer over hem naar boven en praat hij ook meer.
    Hij helpt graag de mensen die vast zitten in de stad en doet er alles aan om ze veilig te krijgen. Hij heeft wel eens last van plotselinge uitbarstingen maar wanneer dat zo is gaat dat ook wel snel weer over. Die uitbarstingen verschillen tussen agressief gedrag en scheldkanonnades. Voor de rest is hij wel aardig voor andere en heeft altijd wel een helpende hand vrij.
    Uiterlijk:


    Emerald heeft een normale lengte en draagt meestal gewoon lekker zittende kleren. Zijn huid is best licht maar het staat wel goed bij zijn rode haren.
    Hij heeft een hazelnoot bruine ogen.
    Geschiedenis:
    Emerald komt uit een redelijk rijk gezin en woonde met vier zussen thuis bij zijn ouders. Op zijn 20ste is hij uit huis gegaan om in een appartement te gaan wonen om van alle rijkdom en het gezeur af te zijn. Hij geeft niet echt om geld of netheid.
    Toen hij op een avond van een café terug liep naar huis, wat niet zonder slag of stoot ging want hij was ladderzat, kreeg hij ruzie met een jongen die dus en vampier bleek te zijn. Toen hij werd gebeten is hij achter gelaten in een steeg en ontwaakte pas toen de nieuwe avond viel. Hij heft dus een dag van zijn leven gemist, en niemand heeft hem ook gezien die dag. Emerald merkte aan zijn lichaam dat er iets veranderd was en kwam er dus achter dat hij twee gaatjes in zijn hals en in zijn arm had. Hij begon meer geuren te ruiken die voor hem nogal onbekend waren maar toen hij vlak bij mensen of dieren kwam werd de geur sterker en kwam het water in zijn mond van verlangen. Hij hielt het twee dagen voor, voordat hij de eerste persoon beet. Maar het was totaal niet zoals hij verwachtte maar toch wilde hij meer.
    Nu heeft hij afgeleerd zoveel te bijten en wacht nu alleen op toestemming van mensen. [suckt I know, maar ik kon het niet beter beschrijven ;s]
    Extra:
    Emerald heeft een gave die hem kan laten veranderen in andere mensen. Hij kan dan wel alleen in andere mensen veranderen als hij diegene goed bestudeerd heeft en aanraakt. Alleen even kijken gaat hem daar niet mee helpen want dan is het of alleen de ogen, het haar of de kleren. En daar kom je echt niet ver mee.


    [Als ik meer moet doen moet je het zeggen ^^]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 17:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vesta schreef:
    Mag ik een vrouwelijke held?

    staat er op ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh dit vind ik heel leuk ik denk er over na ;3

    Rol: Gids
    Volledige naam: Khutouri
    Leeftijd: Khutouri was 20 jaar wanneer ze getransformeerd werd. Ze is ondertussen in werkelijkheid 831 jaar oud.
    Karakter:
    Khutouri is een vrij schuchter persoon en zal niet snel contact leggen met anderen tenzij ze een doel heeft. Wordt ze echter gedwongen tot omgang met anderen, dan zal ze aanvankelijk oogcontact of fysieke aanrakingen vermijden. Ze is erg wantrouwig, zeker naar mannen en andere vampiers toe.
    Wanneer Khutouri zich geprovoceerd voelt, zal ze snel overgaan tot aanvallen.
    Ze is een vrij primitieve geest en heeft geen nood aan luxe. Ze voelt zich erg verbonden met de natuur en voelt zich nergens zo thuis als in een park of een perkje. Enkel om te slapen of te schuilen zal ze een gebouw op zoeken. Maar ze is slim, ze zal nooit twee nachten na elkaar op eenzelfde plaats overnachten en probeert ook overdag in constante beweging te blijven om te vermijden dat de clans haar vinden.
    Khutouri is erg geduldig, ze heeft zichzelf leren schrijven en lezen en controle leren krijgen over haar gave. Ze kan uren ergens op wacht zitten zonder ook maar één spier te verroeren, of als ze in gevaar is kan ze zich heel lang stil en verscholen houden.
    Ze is een erg meelevend persoon en een goed luisterend oor. Ze vindt het belangrijk dat mensen naar elkaar kunnen luisteren, en dat er naar de natuur geluisterd wordt. Ondanks haar wantrouwigheid zal ze niet snel over iemand oordelen en eens je haar vertrouwen gewonnen hebt is ze een zeer loyale vriend.
    Ze is zelfstandig en geeft makkelijker hulp dan dat ze die aanvaardt. Khutouri ziet geholpen worden als een teken van zwakte en ze geniet teveel van haar moeilijk verworven vrijheid om die zomaar op te geven. Ze kan er ook immens van genieten eens alleen te zijn, ondanks dat ze dan kwetsbaarder is. Zelfs de andere Gidsen mijdt ze zoveel mogelijk. Ze wil zich aan niemand hechten omdat ze gezien heeft waar dat toe kan leiden.
    Khutouri heeft absoluut geen vrede met haar vampier-zijn en houdt zich deels daarom ook afzijdig van de clans. Ze wil geen moord op haar geweten hebben, omdat ze gelooft dat het universum en de natuur dan wraak op haar zullen nemen.
    Mede omdat ze zo "primitief" van aard is, kan Khutouri de basis-emoties als blijdschap, woede en lust maar moeilijk bedwingen. Ze kan het niet verstoppen hoe ze zich voelt tegenover eender wie.
    Uiterlijk:



    Khutouri heeft een licht getinte huidskleur, die nog wat bleker geworden is toen ze getransformeerd werd. Omdat ze al zo'n oude vampier is, heeft ze sprekende zilveren ogen. Ze heeft volle lippen en een vrij smalle neus. Haar haren zijn zwart en hebben in het zonlicht een warme, rode gloed. Meestal laat ze ze los hangen. Er zit een lichte krul in.
    Khutouri is zo'n 1.76 m lang en heeft een zandloperfiguur.
    Qua kledij kiest ze voor spannende broeken die wel goed meegeven, omdat de stof haar dan niet in de weg zit. Ze kleedt zich ook onopvallend, om zoveel mogelijk uit het zicht te blijven. Vaak zie je haar in het groen, bruin, oranje of in de winter, zoals nu, in het wit.
    Geschiedenis:
    Khutouri is afkomstig uit Amerika nog voor het Amerika was. In 1496 werd ze door ontdekkingsreizigers geschaakt een mee genomen terug naar Londen. Ze wist niet wat haar overkwam toen ze de gebouwen en vreemd geklede mensen zag. Ze waren zo anders dan haar stam, de Maliweha-Indianen.
    Maar dat was nog niet het ergste.
    Khutouri werd verkocht aan een man die haar dwong tot een bestaan van lichte zeden om zo geld aan haar te verdienen. Ze verachtte haar "eigenaar" en probeerde meerdere malen zonder succes te ontsnappen.
    Op een nacht werd ze bezocht door een Bleke man. Hij liet haar zich speciaal voelen, beloofde haar de wereld maar wanneer de zon opkwam was hij verdwenen en had hij haar sterfelijkheid met zich meegenomen.
    Terwijl Khutouri herstelde, en haar vampier-mogelijkheden onder de knie kreeg beraamde ze een plan om nogmaals te ontsnappen. Door haar eigenaar met een tik op de hersenpan knock out te slaan, heeft ze ook haar lotgenoten vrij gelaten, maar die overleefden de opmars van de vampiers niet.
    Sindsdien leidt Khutouri een ondergedoken bestaan.
    Nog steeds kan ze rouwen om haar zus Kaligua en haar vader Mnhalu. Haar moeder stierf bij de geboorte van haar zus. Ook haar verloofde, Tniuelu mist ze zeer. Hij was de dapperste krijger van de stam en Khutouri had al een oogje op hem sinds ze beiden nog kinderen waren. Haar vader had hen net de zegen gegeven toen ze ontvoerd werd.
    Extra:
    Khutouri heeft de gave om te helen. Hoewel ze haar gave doorgaans via haar handen stuurt, zal iedereen die haar op gelijk welke plaats aanraakt voelen dat al zijn/haar kwalen verdwijnen. Khouturi voelt er zelf niks van, maar elke keer dat ze pijn weg neemt, wordt deze opgeslagen in haar lichaam. Wanneer ze wil kan ze deze ook loslaten op iemand, ook via aanraking. Doorheen de jaren heeft ze al heel wat pijn verzameld en kan een negatieve aanraking van haar zelfs de sterkste vampier doen schreeuwen van de zeer.
    Khutouri kan haar gave niet gebruiken om zichzelf te helen.
    Ze vraagt zich al eeuwen af of ze ook vampiers zo kan helen dat ze weer menselijk worden, maar tot nu toe heeft ze dat nog niet geprobeerd.
    Khutouri kan de doden niet terug tot leven wekken, haar gave werkt alleen zolang degene met pijn nog in leven is. Ze kan dus een dood voorkomen maar dat lukt heel zelden omdat het vaak aankomt op een fractie van een seconde.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 13:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil graag een vrouwelijke held;)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Is er behalve het grondgebied nog een verschil tussen de Greenwich en de Camden clan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik een mannelijk held?
    Lijkt me super leukk
    Even wat vraagjes

    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, elk personage heeft zijn gebreken.

    1.Aangezien ik niet zo veel hersencellen heb,, wat bedoel je daarmee?
    2. (heeft misschien met hierboven te maken) Mag je wel eens antwoorden voor een andere persoon? Ik snap dat veel mensen dat niet willen en dat het vaak niet mag,, soms wel.
    3. Kennen de ''helden'' elkaar? Kunnen die bevriend zijn enzo?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:38 ]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    MickeyMousee schreef:
    Kan ik een mannelijk held?
    Lijkt me super leukk

    (...)
    Aangezien ik niet zo veel hersencellen heb,, wat bedoel je daarmee?


    Dat betekent dat een personage een superheld is, die alles kan.


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gamgee schreef:
    Is er behalve het grondgebied nog een verschil tussen de Greenwich en de Camden clan?

    Niet echt, het zijn gewoon twee vijandige clans bestaande uit vampieren die zoveel mogelijk grondgebied en mensen voor zichzelf willen.

    MickeyMousee schreef:
    Kan ik een mannelijk held?
    Lijkt me super leukk

    (...)
    Aangezien ik niet zo veel hersencellen heb,, wat bedoel je daarmee?


    Dat betekent dat je personage niet perfect mag zijn, niet in alles goed mag zijn en niet door iedereen mooi en lief en aardig en leuk moet gevonden worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gwenx1D schreef:
    (...)

    Dat betekent dat een personage een superheld is, die alles kan.

    Ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt, maar een Mary Sue betekend dat je personage niet perfect is. Geen perfect uiterlijk, maar ook minpunten heeft, zowel inner- als uiterlijk.

    Mannelijke held voor mij alsjeblieft. EDIT dus. (: Whieee, wil wel even een keer een man proberen,

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:38 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Okay, thanks.
    Aangezien Amy al een vrouwelijke vampier bij de Camden heeft gereserveerd, mag ik er eentje bij de Greenwich clan reserveren?

    Bij Greenwich of Camden, maakt niet uit bij welke maar het liefst wel een vrouwelijke vampier.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered