• gespijbeld? ;o Nee serieus, ik ben nu een vijfde jaar en ik heb wel al eens 2x school gemist zonder een deftige reden (1x overslapen en toen maar gedaan tegen mijn papa of ik ziek was, andere x wou ik ECHT niet mee gaan zwemmen dus gewoon gezegd thuis dat ik niet wou en dat was oke? xd), maar zo echt gespijbeld zonder een reden, gewoon echt eens omdat ik te veel huiswerk heb ofzo, of gewoon geen zin om te gaan heb ik nog nooit gedaan. ;s
    Ergens omdat ons schoolsysteem nogal lastig ligt wat spijbelen betreft. Maar goed, ik wil het eigenlijk wel nog eens doen, voor ik de middelbare school uit ben.

    Dus, hebben jullie er veel ervaring mee? :'D


    effort never betrays you

    nee, ik lieg alleen wel dat ik ziek was.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:34 ]


    -

    Ja, tijdens theaterwereld één keer. Ik had geen rol in het eindstuk in de 1e klas, omdat ik die kut lerares haatte (ja, lang verhaal, maar het komt erop neer dat ze vond dat aangezien ik wist dat mijn oma dood zou gaan komende tijd, ik om haar dood heen kon plannen om mijn tekst te leren bij het kerststuk. Sinds dat moment is die vrouw mijn persoonlijke hel in de vorm van een mens) en ik toch niet kon komen bij de opvoering van het stuk. Bij school ligt een Jumbo ernaast ongeveer, dus tijdens het blokuur sneakte ik 30 minuten weg en ze had niets door. Ze vroeg zelfs of ze een kauwgom mocht van mij toen ik terug was. Ik deed net of ik het niet hoorde, die mother fucker krijgt geen zoutkorrel van mij al is ze de laatste mens op aarde.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nope, heb in m'n hele middelbare schooltijd tot nu toe 1 dag gemist.
    Toen was ik ziek en net dan was er een uitstap. -_-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo vaak. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha ja :P
    Maar niet echt, ik meld me dan ziek. Dus het is "legaal" spijbelen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Te vaak. (cat)


    -

    Ja, lol. Ik was meer dan de helft van de schooltijd afwezig. Ze belden dan ook echt vaak naar me vader waar ik was & dan kwam mijn vader boos thuis om me vervolgens naar school te brengen. Ik bleef dan een uurtje op school & ging toen weer naar huis. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    al eens ja

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 1:36 ]


    None but ourselves can free our minds.

    2 x omdat ik geen tijd had om te leren voor een test. Beide keren was voor fysica. Komt omdat we vorig jaar fysica het eerste uur op vrijdag hadden en de leerkracht bijna altijd vrijdag test deed en ik donderdagavond training had. Maar dat was eigenlijk niet écht spijbelen, want ik had telkens mijn mama overtuigd om te bellen naar school en te zeggen dat ik mij slecht voelde en dus later zou komen.
    4 x tijdens LO. En nee, nu moet je niet denken: wat een onsportief mens. We (ik deed dat samen met een vriendin) deden dat juist omdat LO saai was. We deden amper iets. De helft van de klas zat gewoon aan de kant enzo, trok werkelijk op niets. Wij zijn zelfs zelf een keer gaan sporten terwijl we waren gaan spijbelen en ook een keer gaan leren voor een test. Dat deed ik wel stiekem, dus mijn ouders wisten dat niet. De eerste drie keren lukte het zonder probleem. De laatste keer had de leerkracht het door en werden we gebeld op onze GSM door het secretariaat en werden onze ouders verwittigd. Dat was best wel balen, haha.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Valentino schreef:
    Zo vaak. :')


    The odds are néver in our favor.

    Jep, zowel op de middelbare als ook op het HBO. Op het HBO heb je geen schoolplicht, dus als je gewoon betaald vinden ze alles best (en het minimum aantal punten aan het jaar hebt.)
    Iedereen doet dat wel eens, dat is normaal.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op mijn middelbare school liet ik mijn moeder gewoon afbellen.
    Nu heb ik regelmatig dat ik geen zin heb in mijn dag en gewoon niet ga.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Mockingjayz schreef:
    nee, ik lieg alleen wel dat ik ziek was.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Vrijdag nog, drie weken geleden op maandag, lol. Mijn ma vind dat wel goed, aangezien ik mijn klas echt haat en met tegenzin ga.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uh ja, iets te vaak zelfs. (cat) Not good, moet je nooit doen!


    Your make-up is terrible