• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Yeah, blijkbaar ;P Ik wist niet wat anders te schrijven x3.
    Trouwens, Bel had Kimberly nog aangeraakt, dus als jullie een valse verdachte nodig hebben... ;3}


    Tijd voor koffie.

    ( xD ach ja mischien een.manier om zoveel mogelijk leerlingen onder toezicht te houden en niet al te veel paniek op te richten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    Ik voel hoe Kylie de sinaasappel in mijn hand legt. De angst overvalt me. Straks moet ik hem ook nog opeten! Ik heb de drang om hem weg te gooien, maar houd me sterk. Ik doe mijn ogen open en kijk naar de oranje duivel. Ik houd mijn arm zo ver mogelijk an mijn lichaam verwijderd. 'En nu?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Ze schud met haar hoofd. "Alec is op de universiteit." mompelt ze. Ik weet dat hij nog niet zo lang weg is, maar ze lijkt hem zo erg te missen. Het liefst had ik hem terug gehaald voor haar, maar ik weet toch dat het niet kan. Ik zie hoe ze haar traan wegveegt, maar ik zeg er niets van. Ik zie haar hand naar de snoep tasten, ze haalt er een paar gummibeertjes uit en stopt die in haar mond, maar haar blik veranderd er niet door.
    "Wil je hem ook niet even spreken dan?" vraag ik zacht aan haar. "Gewoon, aan de telefoon." stel ik voor. Ik blijf haar vasthouden, ook al weet ik niet of ze dit fijn vind. Ik weet wel dat ik haar graag vasthou, nu voel ik haar warmte, ruik ik haar geur. Ze ruikt vrouwelijke, vrouwelijker dan ze eruit ziet. Ik hou van haar meisjesachtige uiterlijk, die een beetje apart is. Toch zeg ik dit nooit.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:00 ]


    Your make-up is terrible

    Kylie Adams
    ' Nu moet je hem opeten. Of hij eet jou op. Your choice.'


    night thinking, day dreaming

    Memoria schreef:

    (...)
    Evalyn Janice Fisher
    'Het is wel erg ja, maar ik vind het minder erg dan bijvoorbeeld die andere cheerleaders die dikke vriendinnen met haar waren' zeg ik 'en waarom Kimberly vermoord is, weet ik ook niet' vervolg ik dan. Ik kijk naar de klok en zie dat het 1e lesuur begonnen is. 'Weet jij of er lessen zijn nu? Vanwege Kimberly' vraag ik aan Yune. Ik kijk Yune afwachtend aan. 'Straks gaan ze mij en Yune ook nog is verdenken, alleen maar omdat we allebei niet goed overweg konden met die Kimberly' denk ik. Ik zucht, we zien het wel wat er gaat gebeuren, ik ga me me er ook nu niet druk om maken, dat komt later wel.


    That is a perfect copy of reality.

    Yune Brighton

    Peinzend denk ik na, zouden de lessen door gaan? Nu ik na denk, hoor ik dat het wel heel stil is op de gangen. Ik hoor alleen maar een paar stemmen bij de wc's. Snel sta ik op en antwoord:'Volgens mij wel, we moeten opschieten.' Ik vraag me echt af of ze mij of Evalyn gaan verdenken, we mochten haar echt totaal niet. Wel hoop ik dat de moordenaar niet bij ons op school zit en dat de moordenaar niet meer terug komt om misschien zijn tweede moord te plegen. Als ik op de klok in de gang kijk zie ik dat we al tien minuten te laat zijn als we les zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:54 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (Zo lijken de reacties nog kleiner..)

    Axel Cael Rebel.
    Het irriteert me dodelijk hoe ze haar donkerrode lippen enkel een klein grijnsje heeft liggen. Niet eens een prikkelbare streep, hoewel ik volgens mij de enige was die nu prikkelbaar was. Dit kon er trouwens nog wel eens fout uitzien voor anderen, maar ik lette er nu toch niet zo veel op doordat ik bezig was haar een ‘lesje te leren’. Ze moest maar eens duidelijk hebben dat als ze mijn partner was in zaken, dat ik de leiding nam en wilde rijden.
    Ik ben al bijna bij de auto als ik in mijn ooghoeken zie hoe ver ze nog achter loopt. Bijna elke keer is het zo, het is vast en zeker een van die vrouwenkwaaltjes. Een geïrriteerde zucht kwam er mijn mond uit, terwijl ik de autodeur met een klik opende en achter het stuur ging zitten. “Krijg ik nu dan eindelijk de details?” vroeg ze mij en ik keek haar even aan, terwijl ik haar eerst gebaarde te zitten.
    Toen ze dat uiteindelijk deed en allebei de deuren dichtzaten, startte ik de auto, welke een licht gegrom liet horen. Hierna legde ik mijn handen op het stuur, kantelde mijn hoofd naar haar, er lag een klein, bijna niet te merken, grijnsje op mijn lippen. “Het slachtoffer is Kimberly Gams, zeventien jaar, doodsoorzaak onbekend. We moeten eerst maar eens op onderzoek uit gaan bij die duivelse High School,” grijnsde ik licht, met deze woorden reed ik weg, van de parkeerplaats af en richting de school.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evalyn Janice Fisher
    'Waarom missen we het eerste lesuur gewoon niet?' vraag ik 'dan zeggen we dat we bij Kimberly waren, ik heb namelijk echt geen zin in geschiedenis' zeg ik dan. Ik kijk Yune aan, 'Nou, goed idee of niet?' vraag ik dan, ik kijk Yune glimlachend aan. We waren nu al 4 jaar lang beste vriendinnen, ik was meer de risico nemende, en Yune de wat brave. Ach ja, dat is juist leuk. Ik kijk naar de klok en zie dat er nu al weer 15 minuten voorbij gestreken zijn. 'We zijn nu toch al een kwartier te laat, dus we kunnen net zo goed dit uur overslaan' zeg ik dan en ik kijk Yune weer aan.


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik weet het, vreselijk!]

    Angelica Wolfe

    Hij opent de autodeur al met een klik en stapt erin, nog voor ik er ben en mijn vraag heb kunnen stellen. Dan kijkt hij even naar me gebaard hij dat ik moet zitten. Ik trek een chagrijng hoofd naar hem en ga dan toch zitten. De autodeur sla ik met een klap dicht en ik doe mijn gordel om. Op hetzelfde moment start hij de auto, die een licht gegrom laat horen. Zijn handen legt hij op het stuur en hij kantelt zijn hoofd naar mij toe. Het duurt even voor ik het bijna onmerkbare grijnsje opmerk. Ik geef hem een wat ongeduldige blik terug, het duurt me allemaal veel te lang. Ik kan veel aan, maar mijn geduld kan je beter niet op de proef stellen.
    "Het slachtoffer is Kimberly Gams, zeventien jaar, doodsoorzaak onbekend. We moeten eerst maar eens op onderzoek uit gaan bij die duivelse High School." grijnst hij licht en met deze woorden rijd hij weg, van de parkeerplaats af en naar school. Ik maak een zuchtend, walgend geluid. "Getver, High School. Dat is ook alweer járen geleden." mompel ik. Ondertussen leg ik mijn bek op het dashboard voor mij en maak ik mijn lange haar in een simpele, lage staart. Daarna zet ik mijn pet weer op. "Ik snap niet dat ze daar niet elke dag moorden." Ik zak iets onderuit, ik heb altijd een hekel gehad aan die tijd en aan alle leerlingen op die school. Ik was het laagste van het laagste geweest, gepest door de nerds. Nu is dat wel anders en daar maak ik graag gebruik van.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    'Wil je hem ook niet even spreken dan?' vraagt hij zacht. 'Gewoon, aan de telefoon." stel ik voor. Ik knik alleen en maak me even los uit zijn armen om mijn mobiel uit mijn rugzak te halen waarna ik weer tegen hem aan leun. Nadat ik zijn nummer heb ingetoetst druk ik op het telefoontje en hou ik de mobiel bij mijn oor. Zijn telefoon gaat een paar keer over en gaat dan over op de voicemail. 'Hij neemt niet op,' mompel ik tegen Charlie terwijl ik dichter tegen hem aan kruip. Ik sluit mijn ogen voor een paar minuten om mezelf te kalmeren voordat ik in paniek kan raken. Ik ben altijd bang dat er iets met iemand is gebeurt als iemand zijn telefoon niet opneemt, niet reageert op een sms'je, te laat komt en et cetera.
    Ik open mijn ogen weer en kijk Charlie aan. 'Wil je vandaag bij me blijven?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze knikt alleen maar op mijn woorden en doordat ze zich los maakt uit mijn armen, raak ik uit mijn gedachten. Ze haalt haar mobil uit haar rugzak, waarna ze weer tegen mij aanleunt. Ik sla mijn arm weer om haar heen en pak met mijn vrije hand wat snoepjes, nu zij toch afgeleid is. Ze toets zijn nummer in, drukt op het telefoontje en houd de mobiel tegen haar oor. Stilte vult de ruimte, maar uiteindelijk drukt ze haar telefoon weg. "Hij neemt niet op." mompelt ze tegen mij en kruipt iets dichter tegen mij aan. Ik hou haar stevig vast en sla nu ook mijn andere arm om haar heen. Ze sluit haar ogen, waar door ik al weet wat er is. Ze kan er al niet tegen als ik niet snel genoeg reageer of te laat ben, wat nog wel eens voor komt.
    "Maak je niet druk, hij is gewoon slim aan het doen in de collegezaal." glimlach ik naar haar. Daarna opent ze haar ogen weer en kijkt ze mij aan. "Wil je vandaag bij me blijven?" vraagt ze zacht. Ik streel een blonde pluk uit haar gezicht en kijk haar even aan. "Natuurlijk. Ik was toch al niets anders van plan dan dat." glimlach ik naar haar. Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen, het is zo moeilijk.


    Your make-up is terrible

    {Bel heeft het lijkt nog aangeraakt, dus mocht je een valse verdachte nodig hebben, hierzo ^^}


    Tijd voor koffie.

    Elena Yana Bennett
    Plots komen er vlekjes voor mijn ogen en mijn hand begint te tintelen. Serieus? Niet nu... Ik spring recht en loop het lokaal uit. Ik trek me niets aan van de blikken en ren naar de toiletten. Net op tijd want mijn lichaam verkrampt en ik val op de grond. Ik krijg even schokken en na een paar minuutjes gaat het over en hijg ik alleen nog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tsubaki schreef:
    Steven Gavin McLawerson
    "McLawerson, Millers, Opletten graag?" snel kijk ik naar voren, en zie de leraar met een opgetrokken wenkbrauw naar ons kijken. Ik lach verontschuldigend naar Aileen, en open mijn boeken. "De Hunnen, reteinteressant," zeg ik geboeid tegen Aileen. Dus niet.


    Aileen Sony Millers
    Ik zucht luid en overdreven en kijk Steven aan. ,,Wilde dat ik een briefje had om ziek te zijn, of gewoon had gespijbelt.,, Ik likte over mijn lippen en krabbelde allemaal poppetjes in zijn boek. Een zachte giechel ontsnapte toen ik een hele misvormde maakte. Ik kijk de klas rond. Het was ongelofelijk hoe kalm mensen eigenlijk bleven terwijl er iemand was vermoord.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.