• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dankje, ik ook heel erg. Het is ten eerste iets wat ik ongelofelijk leuk vind en ten tweede verdient het ook nog eens goed.


    Een leuke baan is belangrijk, dat geld ook. Veel geld is een leuke meenemer. Misschien moet je verder weg kijken? Heb je vast al gedaan, maar goed. Ik probeer met mijn frontaalkwabdinges van 15 jaar mee te denken. Uhm, tempo team? Jobbirt? Adverteren op marktplaats? Ik had laatst ook een truc gehoort, zeg maar, over presenteren. Een vriendin van mij wou een baantje toen zij 15 was geworden en in de krant had ze bij de advertenties zien staan dat een restaurant afwassers zocht. Dat afwassen is niet belangrijk, maar wat deed die vader (omdat ze zelf bellen niet durfde): Hij belde op, vroeg naar de baas, geloof ik. Hij vroeg naar die facature, wie zijn naam was en sprak hem daarmee aan, vertelde over mijn vriendin dus (naam, interesse in baan etc.) Dus toen zei solliciteerde wisten ze: "Hey, die heeft gebeld!" En ze kreeg de baan. Het is een beetje lomp uigelegde truc, maar het kan wellicht helpen?!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wou dat ik je armen weer om me heen kon voelen. Ik mis je zo erg.


    Life is hard and then we die

    Sverige schreef:
    (...)

    Een leuke baan is belangrijk, dat geld ook. Veel geld is een leuke meenemer. Misschien moet je verder weg kijken? Heb je vast al gedaan, maar goed. Ik probeer met mijn frontaalkwabdinges van 15 jaar mee te denken. Uhm, tempo team? Jobbirt? Adverteren op marktplaats? Ik had laatst ook een truc gehoort, zeg maar, over presenteren. Een vriendin van mij wou een baantje toen zij 15 was geworden en in de krant had ze bij de advertenties zien staan dat een restaurant afwassers zocht. Dat afwassen is niet belangrijk, maar wat deed die vader (omdat ze zelf bellen niet durfde): Hij belde op, vroeg naar de baas, geloof ik. Hij vroeg naar die facature, wie zijn naam was en sprak hem daarmee aan, vertelde over mijn vriendin dus (naam, interesse in baan etc.) Dus toen zei solliciteerde wisten ze: "Hey, die heeft gebeld!" En ze kreeg de baan. Het is een beetje lomp uigelegde truc, maar het kan wellicht helpen?!

    Ik snap wat je bedoeld, maar dat zijn dingen waarbij je er het eerste uitvliegt als er iets misgaat, plus het werk/het salaris is vaak bagger en je word uitgebuit. Dus nee dankje, dan liever geen werk en langer zoeken/wachten. Ik heb bij de Jumbo gewerkt, je roosters worden om de dag veranderd, je hebt geen voet om op te staan en als ze vinden dat ze je niet meer hoeven word je eruit gedonderd. En oh, vriendjespolitiek word daar met hoofdletters geschreven. Ik was druk aan het werk, maar de rest was lekker aan het praten voor zeker een uur.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik mis je, maar ik ben al lang blij dat jij er bent. Je bent niet perfect, maar dat ben ik ook niet, ik hou van je!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Echt, soms kan ik je wel ik weet niet wat aandoen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jij hebt mij in je macht. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Goeie manier om mezelf af te reageren, I like it.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb geen zin in school morgen. Ik moet overuren maken wil ik inhalen en mijn cijfers dit jaar goed beginnen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik, ik denk dat ik van je hou. En dat is een onmogelijk iets omdat we -als we het realistisch bekijken- niet bij elkaar kunnen zijn.. Maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mij zo gelukkig maakt, als jij. Die me zo aan het lachen kan maken en die zoveel vrede in mijn hoofd brengt. Het zal waarschijnlijk nooit iets worden, en dat doet me zoveel pijn aangezien ik zie dat we elkaar zo perfect aanvullen en we zó gelukkig zouden kunnen zijn samen.. I think I'm gonna cry


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Bitch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het doet.... zoveel pIjn :/
    En dan te bedenken dat ik we deie dagen terug me op dit ding verheugde 0__0
    Gewoon vies! Een half jaar hetzelfde ding in je mond ... Gewoon bah :/
    Kan niet wachten tot over 6 maandjes ;)


    •*• Lululu •*•

    Buuuuhh, waarom lukt het me nou niet. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Daarom dat ik ontzettend schijt heb aan Facebook, en school...
    Hou jullie slijm-opmerkingen voortaan voor jezelf, er zijn mensen die daar niets van moeten weten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha.. HAHA.. MUHAHA MWUHAHAHAHAHA

    Oké dat was het weer voor vandaag.

    Beheers je nou eens!


    You are beautiful, you are love.