CyberLord schreef:
(...)
Dankje, ik ook heel erg. Het is ten eerste iets wat ik ongelofelijk leuk vind en ten tweede verdient het ook nog eens goed.
Een leuke baan is belangrijk, dat geld ook. Veel geld is een leuke meenemer. Misschien moet je verder weg kijken? Heb je vast al gedaan, maar goed. Ik probeer met mijn frontaalkwabdinges van 15 jaar mee te denken. Uhm, tempo team? Jobbirt? Adverteren op marktplaats? Ik had laatst ook een truc gehoort, zeg maar, over presenteren. Een vriendin van mij wou een baantje toen zij 15 was geworden en in de krant had ze bij de advertenties zien staan dat een restaurant afwassers zocht. Dat afwassen is niet belangrijk, maar wat deed die vader (omdat ze zelf bellen niet durfde): Hij belde op, vroeg naar de baas, geloof ik. Hij vroeg naar die facature, wie zijn naam was en sprak hem daarmee aan, vertelde over mijn vriendin dus (naam, interesse in baan etc.) Dus toen zei solliciteerde wisten ze: "Hey, die heeft gebeld!" En ze kreeg de baan. Het is een beetje lomp uigelegde truc, maar het kan wellicht helpen?!
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife