• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom mag ik dat nou niet gewoon doen? Er is toch niemand hier.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pff, vanavond eens vroeg naar bed; ik ben moe. Morgen so AK, donderdag Duits inhalen en zorgen dat ik wiskunde volgende week kan inhalen. Allemaal door stomme ziek zijn! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MUH. Waarom doe jij niet wat ik wil? Stom rot ding!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morgen kapper. Wat zal ik doen. Eens een flink stuk er af? Ik wil niet weer een pony.. te veel werk.. Maarja, zonder is het al snel een saai kapsel. (cat) Durrr...


    You are beautiful, you are love.

    Limerry schreef:
    MUH. Waarom doe jij niet wat ik wil? Stom rot ding!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als je yolo in je nek hebt als tattoo verdien je ook een diepe wond in je achterhoofd. Stom programma dat zon, zuipen en ziekenhuis ofzo ._.


    -

    Iedereen is op z'n tijd wel eens flabbergasted, maar het is gewoon flauw dat je moeder van haar werk naast de iPad ter vervanging voor een Nokio Smartphone een iPhone krijgt en je thuis de enige bent zonder smartphone én iPhone. En dat terwijl mijn moeder helemaal niets geeft om die dingen. Ik ook niet, maar de meeste kids zijn verder met de tijd mee dan hun mama's. x.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Balance schreef:
    Als je yolo in je nek hebt als tattoo verdien je ook een diepe wond in je achterhoofd. Stom programma dat zon, zuipen en ziekenhuis ofzo ._.


    Ik vind het ook een dom programma, je bent niet stoer als je zo op tv komt hoor whaha vind ik dan


    I Love You

    Balance schreef:
    Als je yolo in je nek hebt als tattoo verdien je ook een diepe wond in je achterhoofd. Stom programma dat zon, zuipen en ziekenhuis ofzo ._.


    Oh god, ja, echt afschuwelijk. En dan geven ze dus zelf blijkbaar permissie dat dit op TV komt. Je schaamt je de ogen uit je hoofd. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Oh god, ja, echt afschuwelijk. En dan geven ze dus zelf blijkbaar permissie dat dit op TV komt. Je schaamt je de ogen uit je hoofd. D:

    jepp, ik zelf hou niet zo van uitgaan op die manier :P geef mij maar een biosje met vrienden of iets anders gezelligs


    I Love You

    xGuiltyx schreef:
    (...)
    jepp, ik zelf hou niet zo van uitgaan op die manier :P geef mij maar een biosje met vrienden of iets anders gezelligs


    Ja, vind ik ook. Ik ben zelf nooit wezen stappen, wel 's naar gala van school en zo, maar verder niet. Ik weet niet, het is vast op het moment zelf leuk, maar van mij hoeft het niet. De leukere clubs zijn 16+, niet voor de alcohol, maar bij ons is alles voor onder de 16 jaar van die clubs waar allemaal 13-jarige wannabe jongens komen. Althans, dat hoorde ik vorig jaar. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, ik vind dat zo leuk, hè :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb alwéér honger! D:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 22:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lekker dan, nu weet ik dat ik wel request kan ontvangen, maar dat mijn hosting provider het gedeelte dat het gebruikt om requests te versturen niet ondersteund / open heeft staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heeft één van de beste tijden van haar leven gehad. Slaapwel x


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”