• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    ( @Porcelaneouse. Gewoon omdat het kan xD)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 7:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik denk niet dat Yelena een goede keus zou zijn.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    ( Doe dan maar Rosali. Ik heb toch niks met haar gedaan xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Goed, ik zal Rosali's rol lezen en vandaag en anders morgen reageren.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Is goed ! Ik ga nu liggen enne..ik zie morgen als ik een reactie heb (: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    ( @Laura. Gewoon omdat het kan xD)

    Wil je mijn naam niet gebruiken? Ik haat dat. Just call me by my username.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Changed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Serget Dmitri Bogdanov

    "Wie had met jou de taak om de drugsactie uit te voeren?" zei Arkadiy terwijl hij zich omdraaide en me aankeek met een heel erg serieuze blik. "Godverdomme." zei hij daarna, waarbij hij zijn vuist op de tafel liet neerkomen wat een ongelofelijk knal opleverde. Ik was er niet door geschrokken, ik had het zelfs verwacht van hem.
    "Rosali en ik hadden de taak gekregen, sir." zei ik beleefd en bleef hem aankijken, terwijl ik mijn rug recht hield. "En als ik mag toevoegen, sir, betwijfel ik het of zei dat operatie verlinkt heeft." Ik bleef hem recht aankijken, dit was een gevaarlijke uitspraak geweest, maar dat was nu eenmaal mijn beroep. Ik hield van gevaar, daarom hield ik er ook van om bij de mafia te werken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov ~ Spion
    Yelena frons eventjes maar voordat ze kan antwoorden vliegt de deur van Sergey's kamer open en stormt hij naar buiten, langs Yelena en mij heen. Hem afluisteren door onder zijn balkon te gaan staan heeft nu geen zin meer. En hen afluisteren bij Arkadiy's kamer is veel te link.
    'Het is veel te nat om in de fik te vliegen daar beneden. Of wil je het soms controleren?' vraagt Yelena met een opgetrokken wenkbrauw. 'Dat mag je dan lekker alleen doen, ik heb er weinig zin in' Ze slaat haar armen losjes over elkaar en ik haal mijn schouders op. 'Als jij zegt dat het te nat is dan zal het wel zo zijn,' zeg ik. En als het niet te nat zou zijn, en het huis wel op één of andere manier in de fik zou vliegen dan zou dat me niks uitmaken, maar dat zeg ik er natuurlijk niet bij.
    Mijn gedachten glijden naar Arkadiy en Sergey. De kans is groot dat ze het over de mislukte drugstransactie hebben. Dat gesprek zou vast niet zó belangrijk zijn om af te luisteren maar het is wel handig om binnen kort een poging te doen om afluister apparatuur in Arkadiy's kamer te plaatsen, en ook in die van Sergey.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yelena Katya Bogdanov

    Raisa haalt haar schouders op. "Als jij zegt dat het te nat is dan zal het wel zo zijn." zegt ze, het lijkt net of het haar weinig uit maakt. Ik knik bevestigend, natuurlijk heb ik gelijk. Ze moet niet aan mij twijfelen. Ik probeer mijn verrotte bestaan hier echt niet nog erger te maken door her en der leugens te verspreiden. Ik laat mijn armen weer zakken kijk naar Raisa.
    Raisa lijkt in gedachte verzonken te zijn, ik begin me af te vragen waar ze aan denkt. Ze is altijd zo erg in gedachte verzonken. Ik zucht zacht en kijk naar haar mooie blonde haar, blond is altijd één van mijn lievelingskleuren geweest, vooral voor vrouwen. Hier door bijt ik even op mijn lip, ga er dan met het puntje van mijn tong over heen en steek dan mijn hand naar haar uit uit. Mijn hand gaat zacht langs haar wang heen, mijn vinger draait om een blonde lok van haar en dan trek ik mijn hand weg. Ik draai mezelf om, zucht zacht en loop weg.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    (Staan Alex, Rosali, Khristina en Chase nog buiten? Dan gaat mijn personage daar ook heen. (: )

    (Jup staan er nog xd)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ja die staan nog buiten. Ik wacht wel ff op jou post.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter.

    Ik gaap vermoeid en stap uit bed. Vanochtend ben ik opnieuw mijn bed ingedoken, omdat ik me vreselijk voelde. Nu voel ik me beter, maar de hoofdpijn is nog niet verdwenen.
    De ruimte waarin ik sta, is mijn kamer. Er staat een gigantisch tweepersoonsbed in - waar je eigenlijk wel met zijn drieën of vieren in kan liggen -, maar het bed is helemaal voor mij alleen. Aan het voeteneind staat een klein bankje, waar verschillende kleding stukken op liggen. Waaronder een zwart topje, een wit jurkje en nog een aantal jasjes. Naast het bed, staat een nachtkastje. Op het kastje ligt mijn telefoon. Ik heb er ongelofelijk veel goede en slechte herinneringen aan, van gesprekken met drugs klanten tot pikante gesprekken met 'vrienden'.
    In de lade's van het kastje ligt geld, drugs en sigaretten. Ik graai de sigaretten en de telefoon van en uit het kastje en prop deze in de broekzakken van mijn skinney jeans. Ik ben nodig toe aan roken.
    Ik laat mijn ogen nog door de kamer glijden en loop vervolgens naar de kast toe. Ik graai er een jack uit, trek deze aan en wil net de kamer uitlopen, maar plotseling krijg ik een sms'je. Direct vallen mijn ogen op de naam; Georgiy. Ik open direct het sms'je. 'Ik weet niet of je het hebt gehoord, maar er is een grote drugstransactie mislukt.'
    Ik kan mijn ogen niet geloven. Mislukt? Die klojo's kunnen ook helemaal niks meer tegenwoordig. Ik vloek geërgerd en trap tegen mijn kast aan. Verdomme!
    Ik ijsbeer heen en weer door de kamer. Er kan nu wel alles gebeuren! Als de politie erachter komt, wíe het heeft gedaan en ze kunnen achterhalen waar die gene woont, zijn we zwaar de lul.
    Ik grom woedend en haal dramatisch een hand door mijn haar. Vervolgens loop ik mijn kamer uit, de trap af naar buiten. Ik wil roken. Nú.

    Wanneer ik buiten aankom, zie ik dat er al een aantal mensen buiten staan. Ik haal 'n sigaret uit het pakje en steek deze aan met mijn felroze aansteker. "Hée," mompel ik met de sigaret in mijn mond, tegen het groepje. "Dat is toch niet te geloven hé? Dat van die drugstransactie die mislukt is!" Ik val direct met de deur in huis, omdat ik dit onderwerp gewoon even wil aansnijden. Ik wil weten hoe de anderen er over denken. Voor mij is dit nieuws extra irritant, aangezien ik zelf ook een drugsdealer ben. En als de politie eenmaal achter de gegevens van één iemand komt, volgen er snel meer. En waarschijnlijk ik dus ook.
    Ik neem snel een trek van mijn sigaret, voordat ik me nog mee druk ga maken. Roken maakt me altijd rustig.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:12 ]

    [Die klojo's kunnen ook helemaal niks? Hahaha. Als Sergey dat hoort ben je er geweest (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.