• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    (Mijn personage is af. [Voor iedereen die wil kijken -> Klik] Waar kan ik inspringen?)

    (Je kan naar buiten gaan? Daar staan Alex, Rosali, Khristina en Chase nu xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (Je kan naar buiten gaan? Daar staan Alex, Rosali, Khristina en Chase nu xd )


    (Morgen komt er een post, ik ga nu naar bed.)

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    Sergey haalt iets uit zijn zak. Voor een paar seconden denk ik dat het een echt pistool is maar ik blijf staan waar ik sta. Hij richt het op mijn sigaret waardoor er een klein vlammetje uitkomt wat er voor zorgt dat mijn sigaret begint te branden. 'Alsjeblieft,' grijnst hij. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Yelena met haar ogen rolt. Ik onderdruk een grinnik en mompel een dankjewel tegen Sergey.
    Dan gaat Sergey's telefoon. Als hij met een beleefde toon op neemt trekt Yelena gelijk de sigaret tussen mijn lippen vandaan en gooit die samen met die van haar over het balkon. Hopelijk staan er geen bosjes onder want dan kan de hele villa nog weleens in de fik vliegen. Vervolgens pakt ze me vast bij mijn pols,sleurt ze me de kamer uit en sluit ze de deur achter ons.
    'Wordt zijn humeur eindelijk beter door dat stomme nep-pistool, verpest híj het weer,' mompelt ze. Met dat hij doelt ze duidelijk op Arkadiy. Hmm, het liefst zou ik het gesprek afluisteren maar of dat nu wel zo'n goed idee is betwijfel ik zeer. 'Staan er bosjes onder Sergey's balkon?' vraag ik. 'Straks zijn de sigaret niet uit gegaan en vliegt de boel hier in de hens,' voeg ik er aan toe. Nu hoop ik juist wel dat er bosjes staan. Dan heb ik een excuses om onder Sergey's balkon te staan en met een beetje geluk is hij daar nog aan het bellen met Arkadiy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Toen ik opnam gooide Yelena haar sigaret weg, pakte die van Raisa en gooide deze ook weg. Daarna pakte ze haar pols en trok ze haar de kamer uit. 'Goedzo' dacht ik bij mezelf, als ze waren gebleven hadden ze een groot probleem gehad. Dit was alleen voor mijn oren bestemd en voor de rest voor niemand.
    "Kom hierheen." zei Arkadiy met kille, overhaaste stem. "Nu." Ik knikte, ook al kon hij dat niet zien. "Ja, meneer." Hij hing op en ik gooide mijn sigaret ook weg. Niet oplettend waar deze neerkwam. Ik draaide me om, trok alles recht, trok de deur open en rende langs Yelena en Raisa heen.
    Binnen no-time was ik bij het kantoor van de baas. Ik klopte aan en wachtte totdat Arkadiy mij binnenliep. Toen ik eenmaal de toestemming had, deed ik de deur open, waarna ik hem snel weer achter mij sloot. "Wat kan ik voor u doen, sir?" vroeg ik beleefd terwijl ik met een rechte rug naar hem keek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Reyna --> Khione


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yelena Katya Bogdanov

    "Staan er bosjes onder Sergey's balkon?" vraagt Raisa dan, totaal van het onderwerp afwijkend. "Straks zijn de sigaret niet uit gegaan en vliegt de boel hier in de hens." voegt ze er aan toe. Ik frons eventjes naar haar en wil net mijn mond open trekken als Sergey als een wildeman zijn kamer uit gestormd komt en langs ons rent. Ik lach er zachtjes om, het ziet er gewoon komisch uit. Voor hem rent hij wel ja, als een sloofje.
    "Het is veel te nat om in de fik te vliegen daar beneden. Of wil je het soms controleren?" vraag ik aan haar, met één wenkbrauw omhoog getrokken, op een vragende manier. "Dat mag je dan lekker alleen doen, ik heb er weinig zin in." Ik sla mijn armen losjes over elkaar heen en leun tegen de muur naast de luxe kamer van Sergey. Hij heeft wel een kamer die álles bevat, terwijl de rest van ons veel dingen moeten delen, helaas. Gelukkig mag ik er af en toe gebruik van maken, als hij in een goede bui is tenminste. De laatste tijd lijkt dat wel zeldzamer te worden.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Porcelaneous jij bent :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Porcelaneous jij bent :Y)]


    Oh fuckies, just give me a couple of minutes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arkadiy, de boss.
    Op het moment dat ik een laatste hijs van mijn sigaret nam klonk er geklop op de deur. Ik riep hem dat hij binnen mocht komen en hij deed de deur open met toestemming. Snel sloot hij hem achter hem dicht. Nog steeds stond ik met mijn rug naar de deur toegekeerd en keek ik naar buiten.
    'Wat kan ik voor u doen, sir?' Vroeg Sergey op beleefde toon. Bedenkelijk wreef ik met mijn wijsvinger en duim over mijn kin heen en keek ik over mijn schouder naar hem. De drugsactie kon ik nog steeds niet laten varen – daar ben ik te onvergeeflijk voor. “Wie had met jou de taak om de drugsactie uit te voeren?” Nu draaide ik me helemaal om en keek hem recht aan met een serieuze blik. Zo'n blik waarvan je gewoon geen grapjes durft te maken.
    “Godverdomme.” En ik kon het niet laten om nogmaals een enorme dreun op de tafel te geven vanwege de stress.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ( oehh :33)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    ( oehh :33)

    Hoezo oehh? (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Wie wil er met mij in dit bootje zitten? Oftewel wie had met mij die taak?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Van mij mag je Raisa doen, maar misschien niet heel logisch omdat ze nieuw is en dan al gelijk een belangrijke taak zou hebben gekregen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( Alex pf Rpsali mag ook )


    The duty of youth, is to challenge corruption.