• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    (Als je de CIA doet zal Rosali je moeten kennen of zou jij haar moeten kennen aangezien ze een ex spion is. aka dubbelspion. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waar kan ik heen met Leighanne/Raisa?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Je kunt wel naar Sergey komen, maar dat lijkt me niet fijn voor je personage.]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Die weet toch niet dat Leighanne/Raisa een spion is lijkt me a. En ze kan wel tegen een stootje ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hij weet het niet, maar hij is genadeloos tegenover zijn mensen. Kijk maar in mijn rol informatie. Nou, als je wilt kom maar naar hem toe :3]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ze komt er aan a. Waar is hij?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khristina Nyusha Valentina.
    Yelena knikt begrijpend, maar vooral kalm, terwijl ik naar het aanrecht loop en mijn bord en glas erop zet om er vervolgens tegen aan te leunen en naar de jonge vrouw te kijken. “Ja, dat zou je echt moeten doen. Succes met zoeken.” Een licht grijnsje krult haar lippen ligt om als ze dit zegt en ik haal een wenkbrauw omhoog, al komt dit eerder door de sarcastische toon die er licht doorheen klinkt. “Geen zorgen, het lukt me wel, ik zal geen genade kennen…” Antwoordde ik terug, vastbesloten, al komt het laatste er iets zachter uit. Dit kwam doordat de moordende blik al in mijn ogen kwam en vervolgens zuchtte ik om naar Yelena te luisteren.
    “Twintig minuten, als je dat tenminste bedoeld. Ik heb weinig zin om nu rond te struinen hier terwijl je elk moment iemand tegen kan komen die woest is en je een vreselijk rot klusje laat opknappen of vol zit met woedende lust.” Luchtig haalt ze haar schouders op, haar gezicht staat neutraal en is niet echt iets vanaf te lezen. Behendig laat ze zich van de tafel afglijden, waarna ze het restje water in de gootsteen kiepert, terwijl ze het glas erbij zet. Ik draai me naar haar om en haal een hand door mijn donkere, lange haar, waarna ik nonchalant mijn schouders ophaal.
    Een stoel schuif ik naar me toe en ga hier vervolgens op zitten terwijl ik opkijk naar de jonge man, Alexander, ik had hem helemaal niet opgemerkt. Dat zou vast komen omdat ik me al helemaal zat op te fokken over die mislukte drugstransactie.
    “Ook morgen.” Hij liep koel op ons af en ging erbij zitten, emotieloos volgde ik zijn handelingen. “Ben het met je eens.” Hierna leek hij voor enkele minuten in gedachten te zijn. Geen van ons zei iets en ik zuchtte enkel, dit keer vermoeid. Ik vroeg me af wat Arkadiy en Sergey nu voor ons in petto hadden, ze zijn beide laaiend. “Ik vraag me af wie ons dat heeft geflikt.” Mompelde hij, keek ons toen aan en ik knikte kritisch. “Anders ik wel, maar ik zal niet opgeven tot ik uitgevonden heb wie het is,” beantwoordde ik het. Hier kon ik namelijk helemaal niet tegen: verraders.


    [Op zijn kamer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Okee, eerst even wat dingetjes doen en dan een goede reden verzinnen waarom ze naar zijn kamer zou gaan ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yelena Katya Bogdanov

    Khristina is naar het aanrecht gelopen, om daar haar bord en glas er op te zetten. Ze leunt er tegen aan terwijl ze naar mij kijkt als ik praat. "Geen zorgen, het lukt me wel, ik zal geen genade kennen.." Antwoord ze vastbesloten, maar iets zachter op mijn wat sarcastisch gebrachte woorden. De moordende blik in haar ogen is behoorlijk duidelijk en ik ben blij dat ik die verrader niet ben zeg. Die zal het nog te verduren krijgen als iemand diegene vind. Met een zucht luistert ze naar mijn woorden.
    Ze draait zich naar mij om en haalt een hand door haar donkere en lange haar heen, waarna ze nonchalant haar schouders ophaalt. Ze schuift een stoel naar zich toe en gaat er op zitten. Alexanders, die ook al de hele tijd in de keuken zit maar die ik groot en deels genegeerd heb omdat ik geen zin heb in mannen, loopt koel op ons af. "Ook morgen." zegt hij, waarna hij zich bij ons voegt. Ik ga weer op de tafel zitten, ik kan amper begrijpen dat iemand stoelen heeft uitgevonden. Je kan net zo goed op dit oppervlakte zitten als op een stoel toch?
    "Ben het met je eens." zegt hij tegen Khristina, waarna hij hij in gedachten te lijkt verzonken. Ik kijk naar zijn opvallend groene ogen en begin de sproetjes op zijn gezicht te tellen, omdat iedereen stil is. Alleen Khristina zucht vermoeid. "Ik vraag me af wie ons dat heeft geflikt." mompelt hij, kijkt ons dan aan en zij knikt kritisch op. "Anders ik wel, maar ik zal niet opgeven tot ik uitgevonden heb wie het is. " beantwoord ze dat weer. Ik hou me opvallend stil en wiebel wat met mijn benen, waar ik naar kijk.
    Dan hef ik mijn hoofd op naar de twee als ik begin te praten. "Nou, ik zou me hier niet meer laten zien in ieder geval, als ik die vieze verrader zou zijn. Als diegene hoort hoe erover gepraat word... Ik zou doodsbang worden om te worden ontdekt hoor." zeg ik serieus. Ik ben allang blij dat Alexander zich wel rustig weet te houden, als één van de weinige. Anders zou ik de dag wel op mijn kamer doorbrengen. Misschien de week zelfs, want zo snel zal het wel niet veranderen hier. De woede van Khristina kan ik nog net hebben, omdat ik weet dat zij geen rare dingen zal doen. Als ze dat wel flikt, krijgt ze hem behoorlijk terug van mij.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Ah, nah dan kennen ze elkaar niet? Kunnen ze daar ook nog een keer achter komen. Maar in Rosalie's beschrijving staat dat ze bij de MI6 heeft gezeten. Of ben ik heel dom en is dat dan het zelfde als CIA?]


    There is so much you haven't seen before

    (Pagina twee geloof ik had ik het veranderd )

    Edit; Anders kent hij haar we, maar zij hem niet.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 17:50 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov - Spion
    Als ik beneden ben wil ik de keuken inlopen maar ik blijf staan als ik stemmen hoor. De stemmen van Alexander, Yelena en Khristina om precies te zijn. 'Ik vraag me af wie ons dat heeft geflikt,' hoor ik de mannelijk stem, Alexander dus, mompelen. 'Anders ik wel, maar ik zal niet opgeven tot ik uitgevonden heb wie het is,' antwoordt Khristina. Veel succes daarmee, daar is ze nog lang mee bezig. 'Nou, ik zou me hier niet meer laten zien in ieder geval, als ik die vieze verrader zou zijn. Als diegene hoort hoe erover gepraat word... Ik zou doodsbang worden om te worden ontdekt hoor,' zegt Yelena. Ja dat zou pas slim zijn. Je niet meer laten zien als je “de vieze verrader” bent. Dan weten ze gelijk dat jij het bent.
    Zonder verder nog af te wachten of één van de drie nog iets zegt loop ik de keuken in en doe ik alsof ik niks van het gesprek heb gehoord. 'Goedemorgen,' zeg ik terwijl ik een appel uit de schaal die op tafel staat vis. Ik kijk ze nog even aan en loop dan de keuken weer uit. Op naar Sergey. Die zal vast al helemaal niet te genieten zijn. Misschien is het niet zo slim om nu naar hem toe te gaan, maar aan de andere kant is het wel handig om zijn reactie hier op te weten.
    Als ik voor zijn deur sta klop ik er op. 'Sergey, ben je daar?'

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -> Mijn Topic's.

    [ah oke, sorry dat heb ik dan niet gezien. Ja is goed]


    There is so much you haven't seen before