• Wat is er gebeurd met Quizlet? Ik bedoel als ik naar Populaire Story's kijk zie ik nergens kudo's - kudo teller staat op 0 !?, de laatste reacties zijn van maanden geleden en het lijkt hier zo leeg! Waar is iedereen? Ik ben een jaar weggeweest en het lijkt alsof ik iedereen heb meegenomen.

    Ga dan eerst maar eens rondzoeken waarom dat zo is, want het heeft een andere reden. (cat)


    Your make-up is terrible

    Waar rondzoeken?

    er zijn er zat hoor, kijk trouwens maar hoe actief het forum is


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oke dat even terzijde dan, kan ook aan het tijdstip liggen maar wat is er met die kudo's? Dat was afgelopen zomer echt anders..

    Hahaha, this made my day. :D


    -

    Behaviour schreef:
    Waar rondzoeken?


    Ik denk het in nieuws forum.


    Your make-up is terrible

    Behaviour schreef:
    Wat is er gebeurd met Quizlet? Ik bedoel als ik naar Populaire Story's kijk zie ik nergens kudo's - kudo teller staat op 0 !?, de laatste reacties zijn van maanden geleden en het lijkt hier zo leeg! Waar is iedereen? Ik ben een jaar weggeweest en het lijkt alsof ik iedereen heb meegenomen.


    Chillllll de top is veranderd.:') nieuw systeem sinds een paar dagen.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Iedere dag om 00.00 worden de kudo's gereset. Dat is toch altijd zo geweest?

    Hoezo reacties van maanden geleden? Op het forum? Als je op het actieve forum zit, krijg je reacties van 5 seconden geleden. ^^

    Waar iedereen is? Momenteel gok ik dat een aantal aan het slapen is. Dus in het bedje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SPECS schreef:
    (...)

    Chillllll de top is veranderd.:') nieuw systeem sinds een paar dagen.x)

    Euhm, al wel langer dan 'een paar dagen'. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik denk het in nieuws forum.


    Hoewel dat forum gesloten is, is hij waarschijnlijk nog wel gewoon te lezen.
    Maar, omdat ik zo aardig ben vandaag, zie hier, uw uitleg: Klik

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 0:21 ]


    Bad decisions make good stories.

    Scandal schreef:
    Iedere dag om 00.00 worden de kudo's gereset. Dat is toch altijd zo geweest?

    Hoezo reacties van maanden geleden? Op het forum? Als je op het actieve forum zit, krijg je reacties van 5 seconden geleden. ^^

    Waar iedereen is? Momenteel gok ik dat een aantal aan het slapen is. Dus in het bedje. =)


    je gok is juist: ik ga nu slapen en lig al bed.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Yea de verhalen zijn op random in de top gegooid, zodat iedereen een kans krijgt. Basically, ieder verhaal met 1 of meer kudo's kan erin komen nu. Ofwel: het aantal kudo's maakt niet uit.
    Goodnight, I'm off to bed!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja het resetten snap ik wel, dat was vroeger ook! Nee nee, reacties van maanden geleden bij story's!
    Maaaar nieuwe systeem? Waarom .. vond het altijd zo leuk om die 100+ kudo's te zien.

    Behaviour schreef:
    Ja het resetten snap ik wel, dat was vroeger ook! Nee nee, reacties van maanden geleden bij story's!
    Maaaar nieuwe systeem? Waarom .. vond het altijd zo leuk om die 100+ kudo's te zien.
    Lol. Denk je dat een story eeuwig populair blijft?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scandal schreef:
    (...)
    Euhm, al wel langer dan 'een paar dagen'. =P


    Ik was op vakantie en merkte toen ik terug kwam dat de top vreemd deed, ben er sinds gisteren achter waarom lol.x) dus voor mij is het een paar dagen.x)


    You were born original, don't die as a copy.