• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions - Spion
    De drugstransactie was mislukt, en een echte mening had ik hier niet over. Misschien zou ik nu opgelucht of blij moeten zijn. Ik wist eigenlijk niet waardoor het fout liep, of dat de Cia er iets mee te maken had. Ik had mijn inlichtingen in iedergeval gegeven. Hopelijk wel, stond vast goed op mijn loonstrookje. Misschien geraakt omdat er een hoop mannen verloren waren gegaan. Maar ook daaraan hechtte ik blijkbaar weinig sentimentele waarde.
    Ondanks dat besloot ik vandaag iedereen meer te mijden als ik anders deed, de rest zal wel niet te genieten zijn. Niet dat ik daarvan onder de indruk was, maar het was nou eenmaal verstandiger. Voor mij, en voor de missie. Vandaar dat ik mijzelf in de tuin had gebivakkeerd. Met sigaret, koffie en een ochtendhumeur. Ik haalde een sigaret uit het pakje dat ik bij me droeg en stak het op. Nadat de eerste hijs zich een weg door mijn longen weer naar buiten had gevonden blies ik verveeld een rondje. Met mijn hoofd er niet volledig bij keek ik hoe het rondje uit elkaar waaierde en met de wind werd mee genomen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:15 ]


    There is so much you haven't seen before

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ik had mijn Balik op en had al het service in de vaatwasser geflikkerd. Die zou ik later wel aanzetten, hij was nog niet eens half vol. Ik bekeek mezelf nog eens in de spiegel en knikte toen goedkeurend. Snel ging ik nog met mijn hand over mijn haren en besloot toen maar naar Arkadiy gaan. Hij zou wel niet vrolijk zijn vandaag, maar het was mijn plicht om bij hem in de buurt te zijn, behalve dan als ik op een missie ben.
    Vlak voordat ik bij de deur ben klopte er iemand aan. "Sergey, ben je daar?" hoorde ik Raisa vragen. Ze was nog nieuw en ik wist niet hoe ver ik haar kon vertrouwen, maar goed. Op dit moment wantrouw ik iedereen behalve mijn zusje en mijn baas. Ik deed de deur open en keek haar bestuderend aan. "Wat wil je?" vroeg ik chagrijnig, "Ik heb het druk."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik wacht op Amparo's post (cat))


    †

    Cocon schreef:
    (Ik wacht op Amparo's post (cat))

    [Gebruik alsjeblieft username's ;c Ik kan geen voornamen onthouden, zeker niet zulke moeilijke.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Gebruik alsjeblieft username's ;c Ik kan geen voornamen onthouden, zeker niet zulke moeilijke.]

    (Haha lol. Dat was eigenlijk tegen Ebola, omdat mijn personage met die van haar en Amparo (username: Carmenta) in gesprek is.)


    †

    (Ik ben Amparo Mitchell XD Ik ga nu even wat schrijven. Sorry ben er niet helemaal bij D: Al sinds 4.20 op en ik ga zo echt in coma vallen op bed D: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik onthoud dat allemaal niet D: Ook omdat je telkens van username veranderd!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik zal een tijdje mijn foto niet veranderen oke? Probeer me zo maar te herkennen XD ?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (FML. Ik vergeet iedere keer zijn achternaam -..-)

    Alexander Sjovenic.

    “Anders ik wel, maar ik zal niet opgeven tot ik uitgevonden heb wie het is,” Ik keek Khristina onderzoekend aan en knikte vervolgens. "Niet de enige." zei ik simpel. Opgefockt zijn en vol uit zonder goede reden agressief doen had geen nut, onderneem je je stappen tuurlijk wees maar agressief. Als je nog bezig bent met bedenken, raad ik het zeker af. Het zorgt voor onnodige stress.
    Het andere meisje die op de tafel zat, Yelena daar kon ik iets mee. Ze was rustig, niet agressief en gewoon normaal. Je kon met haar praten.
    "Nou, ik zou me hier niet meer laten zien in ieder geval, als ik die vieze verrader zou zijn. Als diegene hoort hoe erover gepraat word... Ik zou doodsbang worden om te worden ontdekt hoor."
    Ik stemde in.
    "Maar het zou nogal verdacht zijn om je niet meer te laten zien. Hoe meer je je op de achtergrond gaat houden of te veel op de voorgrond hoe meer je opvalt en verdacht raakt."
    "Goedemorgen," We worden abrupt gestoord en ik kijk achter me. Raisa, één van de mensen die het ook nog had kunnen hebben gedaan. Iedereen hier was verdacht, volgens andere misschien zelfs ik.
    "Goedemorgen." zei ik terug. Raisa liep weg en ik keek beide aan. "Zoals ik al zei, gedrag is bepalend."
    Ik pakte een sigaretje uit mijn pakje en keek ze aan. "Gaat één van jullie mee?" vroeg ik en doelde op een sigaretje buiten roken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [wat heb ik gemist en kan ik met abram doen?]]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Weinig. Yelena, Alexander en Khristina zitten in de keuken. Raisa is bij Sergey, dat was het geloof ik. Oh, en Rafal en Rosali zijn buiten dacht ik...


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [okee zal zo ff een stukkie schrijve]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Het is handig om Sergey en Raisa alleen te laten. Kan ik hem beter kwaad laten zijn ghehehe.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov – Spion
    Vlak nadat ik heb aangeklopt gaat de deur al open. Sergey kijkt me bestuderend aan. 'Wat wil je?' vraagt hij chagrijnig. 'Ik heb het druk'. Ik moet mijn best doen om niet spottend te grinniken. Het is belangrijk er nu op te letten wat ik allemaal zeg, aangezien Sergey de onderbaas is. Als er iemand is die er niet mag achter komen wie ik echt ben dan is hij het wel. 'Ik wilde vragen hoe het met je ging,' antwoord ik, deels naar de waarheid, waarna ik mijn schouders op haal. 'En om te zeggen dat als je hulp nodig hebt, ik wel mee wil helpen om de politie terug te pakken,' vervolg ik waarna ik zijn reactie probeer te peilen. Het zou me in een goed blaadje brengen als dat zou lukken. Natuurlijk zou ik dan wel met de MI6 in Engeland moeten overleggen, om te zorgen dat er zo min mogelijk mensen gewond raken. Ik kan tenslotte lastig er voorzorgen dat alles van de maffia mislukt, dan worden ze alleen maar alerter en is de kans dat ik word ontdekt ook groter. 'Maar aangezien je het druk hebt zal ik je wel met rust laten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered