• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Carmenta schreef:
    (Ik ga pas na Darya reageren met Alex xd. Wat kan ik gaan doen met Rosali? )

    Khione schreef:
    [Where can I go with Leighanne/Raisa?]

    MEET UP! (:


    †

    (Hahah Rosali mag Raisa voor geen meter..en een probleem Rosali komt uit chagrijnigheid haar kamer niet uit xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Lol. Dan ga je wat in je kamer rotzooien? But anyway, ooit zullen jullie elkaar moeten tegenkomen. Gehehe.)


    †

    Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter.

    "Als jullie me zoeken. Ben in mijn kamer," mompelt Rosali, net wanneer ik naar buiten kwam lopen. Dat vind ik jammer, maar dat laat ik niet merken. Het liefste had ik even met haar gesproken, maar als ze alleen wil zijn, dat vind ik dat best. Niemand is happy deze morgen.
    Ik neem opnieuw een trekje van mijn sigaret en blaas de rook uit.
    "Helaas zullen we er dus wel aan moeten geloven," reageert Khristina op mijn opmerking.
    Ik zucht geërgerd. Liever had ik een ander antwoord verwacht. Iets van 'Ja, vind ik ook' of 'Wat kunnen we doen om dit niet nog een keer te laten gebeuren'.
    "Niemand is er blij mee, maar het ligt eraan hoe je ermee omgaat," praat ze verder.
    Blijkbaar - zo aan haar woorden te horen - vindt ze niet dat ik er goed mee om ga. Wat wil je ook? Ik bén drugsdealer, dus natuurlijk ben ik helemaal pissed off. Begrijp dat dan!
    Ik kijk nog even naar Khristina, voordat ze haar sigaret op de grond gooit, deze uitstampt en naar binnen verdwijnt.
    "Ik hoop dat de verrader er snel geweest is. Het idee dat er zo iemand hier rond loopt." Pas na deze woorden, merk ik pas dat Rafal er ook is.
    "Wie zegt dat het een verrader is? Misschien heeft er iemand gewoon verkeerd gehandeld. De meesten overkomt het niet, maar er zitten af en toe wel eens sukkels tussen." Als mensen nu weer ga lopen zeuren op me, sorry daarvoor. Ik ben zwaar chagrijnig door dit negatieve nieuws.
    Ook ik neem een laatste trek van de sigaret, die ik vervolg op de grond laat vallen. Met de hak van mijn gymschoen trap ik deze uit.
    "Is er nog een planning vandaag? Of te wel, is iemand nog van plan iets te gaan doen?"

    (Wauw, Darya is drugsdealer maar Rosali beheert alle drugstransacties etc. xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arkadiy, de boss.
    Sergey had me bedankt en nam een sigaret uit het pakje waarna hij deze opstak. Ik gooide het pakje sigaretten op 't bureau en keek hem een lange tijd bedenkelijk aan.
    'Natuurlijk sir. We laten dit niet ongestraft.' Had Sergey nog gezegd. Nee, precies. Wat je zegt, Sergey. Degene moet gestraft worden – al zou het me wel verbazen hoe deze als enigste de actie zou kunnen laten mislukken. Dat kan niet. Of diegene moet erg goed zijn. Als het een beetje logisch zou zijn had je ook hulp van buitenaf nodig of hulp van binnenin de familie. Dus misschien was er wel nog een snitch?
    'Begrepen, sir.' Zei Sergey en hij knikte. 'Ik zal kijken wat ik kan uitvinden.'
    Ik gaf een knikje dat hij nu mocht gaan en ik draaide me om, om weer naar buiten te kijken wat er allemaal gaande was op de straten. De sigaret bracht ik naar mijn mond en ik nam nogmaals een hijs.
    Snel draaide ik me om en riep Sergey snel terug. Door al het gedoe met de mislukte drugsactie was ik totaal vergeten om de andere zaak aan Sergey over te dragen.
    “Er moet een paar hoeren overgebracht worden van plaats naar plaats. Wijs Rafal toe aan deze taak. Ik wil niet dat een vrouw deze taak doet.” Ik liet een minachtende grijns zien. Omdat Rafal een groentje is wijs ik hem aan deze zaak toe. Misschien zou deze best kunnen mislukken, maar dan heb ik ook weer bewijs genoeg en heeft Rafal een groot probleem. Ik ben al niet op m'n beste humeur.
    “Je weet hoe wijven zijn.” Voegde ik er toe, nog steeds met diezelfde minachtende grijns.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand trouwens naar Khristina? I'm bored to death.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik vind het echt heel erg maar ik moet me uitschrijve want heb t echt heel druk]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik maak wel een jongen in haar plaats. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is de deknaam van Chase niet Rafal?]

    Sergery Dmitri Bogdanov

    Arkadiy knikte naar me als tegen dat ik weg mocht gaan. Ik knikte nog beleeft, waarna hij zich omdraaide en ik naar buiten liep. Maar nog voordat de deur helemaal dicht was, werd ik alweer terug geholpen.
    Ik draaide me om en liep snel weer terug. "Ja, Sir?" vroeg ik. Ik gokte erop dat hij nog een taak voor me had, maar deze was vergeten door de omstandigheden. En dat was zeker te begrijpen.
    "Er moet een paar hoeren overgebracht worden van plaats naar plaats. Wijs Rafal toe aan deze taak. Ik wil niet dat een vrouw deze taak doet." Hij liet een minachtende grijns zien en ik grinnikte. "Je weet hoe wijven zijn." voegde hij eraan toe en ik knikte begrijpend. "Dat snap ik helemaal Sir." Met deze woorden gezegd te hebben knikte ik beleefd naar hem en draaide me om en liep zijn kamer uit. 'Nu Rafal zoeken en daarna mensen uithoren. Dit word nog een leuke dag' dacht ik bij mezelf.

    [Als het inderdaad Rafal is, dan verander ik mijn post wel eventjes.]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Cyberlord, je hebt helemaal gelijk. Shitties. Totaal niet op gelet. Effe de naam veranderen in Rafal hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Ook aangepast ^^]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Kan ik ergens heen met Leighanne/Raisa?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben blij dat jij nog een jongen wilt maken. :'D


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Toen ik uit Arakiy's kantoor was, ging ik op zoek naar Yelena. Haar zou ik als eerste onder handen nemen. Dan zou ze tenminste erbuiten vallen en was ze niet meer in gevaar door andere mafia leden. Ze is mijn zusje en ik moet sowieso op haar letten. Toen ik haar had gevonden ging ik voor haar staan en keek haar strak aan. "Kan ik je even spreken?" vroeg ik serieus en duidelijk. Ik praatte niet vaak tegen haar, maar nu moest het wel. Dit was serious business en zo moest het ook behandeld worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.