• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    "En dat was waar ik op doelde." mompelde hij zachtjes, waarna ik bevestigend knikte. Hij kuchte eventjes, nam een sigaret uit een pakje, stak deze op en bood vervolgens mij er eentje aan. Ik liep naar zijn buro toe en pakte er eentje uit. "Dank u wel, sir." zei ik, waarna ik met mijn hoofd knikte en hem opstak. Ik nam een lange teug en blies de rook daarna dankbaar uit.
    "Hoor iedereen uit. Zelfs ons eigen mensen en degene die er maar een kleine aandeel in hadden." zei hij toen en ik knikte. "Ik zal hoe dan ook het geld krijgen en de snitch koud krijgen." Hij kreeg een moordlustige glimlach en blik in zijn ogen. Ik grinnikte eventjes. "Natuurlijk sir. We laten dit niet ongestraft."
    "Oh, en Sergey. Zeg het tegen niemand anders wat je moet doen. Vertel alleen aan mij wat je te weten komt. Zelfs de domste dingen. Alles is nodig." Ik knikte. "Begrepen, Sir." zei ik beleefd, "Ik zal kijken wat ik kan uitvinden."

    [Kan, ik zie wel hoe het gaat xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rosali Isabella Rivoja

    Ik stond buiten in de vroege kou een sigaret te roken. Ik kon het niet geloven. Ik had gefaald. Dat was nou de reden dat ik altijd, maar dan ook altijd liever alleen werkte. Ik kon Sergey moeilijk tegenspreken dus werkte hij automatisch mee. Ik zuchtte, ik stond nu misscchien niet helemaal goed meer in het plaatje van Arkadiy. Met geluk had Sergey iets voor me opgenomen als hij een gesprek heeft gehad of nog zou gaan krijgen. Maar voor nu, nu zou ik maar koel moeten blijven, als ik iedereen hier goed genoeg kende zou dat problemen op kunnen leveren en was ik een verdachte. Waarom, waarom moest dit me overkomen? Ik keek even rond, wie er al waren. Chase, Alex, Khristina en Darya kwam net aanlopen. Een klein glimlachje kwam op mijn gezicht toen Darya kwam, maar het hielp niet echt. 'Als jullie me zoeken. Ben in mijn kamer. ' mompelde ik toem em liep langs ze heen. Ik had hier geen zin in en dit was gewoon een hel. De gene die met mijn opfracht heeft geknoeid zal gaan lijden. Een klein grijnsje speelde op mijn gezicht terwijl ik verder keek en naar boven liep.
    Ik liep mijn kamer binnen en liet me op mijn bed vallen. Ik dacht na en kwam tot de conclusie dat ik me gewoon normaal moedt gaan gedragen en tja. Ik was nu gewoon chagrijnig, dat was een feit. Terwijl ik weer opstond en de balkondeuren opende wierp ik een blik op de klok waarna ik op mijn balkon liet staan. Ik zette zacht muziek op en probeerde mezelf te kalmeren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Khristina Nyusha Valentina.
    Abram was net de keuken ingelopen op het moment dat wij naar buiten gingen en ik mompelde een ‘goedemorgen’ terug naar hem, maar begaf me toen echt buiten in de frisse koude. Rafal begroette ons met een knikje en ik knikte terug, het was echter een kort, kil knikje. Ik kende hem niet goed, weinig was er over hem bekend en ik vroeg me dus ook af of we hem konden vertrouwen. Sowieso vertrouwde ik al niemand, het was erg moeilijk voor mij om dat te doen, dan moesten ze zichzelf maar bewijzen. Ik keek toe hoe hij een nieuwe sigaret opstak en deze in stilte oprookte. Raar mannetje, als je het mij vroeg.
    Alexander had mij een sigaretje gegeven en vrijwel gelijk daarna keek ik toe hoe hij zijn sigaret aan stak, waardoor ik tegenover hem ging staan, de sigaret in mijn mond deed en de uiteinde tegen die zijn brandende sigaret deed. Zo ging die vanzelf wel aan, het was iets dat ik vaker deed, ook al stond ik dan dicht op mensen. Toen de sigaret aan was, nam ik weer afstand, deed een hand in mijn broekzak en nam een hijs. Vaag hoorde ik Sergey in de verte roepen en ik fronste, aangezien ik nieuwsgierig was naar diegene die hem nu weer boos had gemaakt – waarschijnlijk had diegene geen respect gehad of zo, het was toch wel iets waar hij waarde aan hechte. Daarom.
    “Spanning begint zich meer en meer op te bouwen.” Zei Alexander, Rosali knikte er vervolgens op. “Het zal ook een tijdje niet veranderen,” Alexander knikte erop en mompelde een ‘klopt’, maar ik trok enkel een wenkbrauw op en nam weer een hijs van mijn sigaret. Wanneer opeens Darya ook naar buiten kwam om te roken, kon ik het echter niet laten even te grinniken. We stonden nu bijna met zijn allen buiten lekker ongezond te doen, gezellig. Het was iets met een sarcastische toon gedacht, maar ik richtte me vervolgens toch op Darya. “Héé,” mompelt ze met een sigaret in haar mond. “Dat is toch niet te geloven hé? Dat van die drugstransactie die mislukt is!” Vrijwel gelijk werd de sfeer weer dodelijk, gehumeurd en ik keek haar zonder enige emotie aan.
    “Helaas zullen we er dus wel aan moeten geloven,” Ik nam een hijs van mijn sigaret en keek toe hoe deze verder brandde, waarna ik mijn blik weer op Darya richtte en lichtelijk knarsetandde. “Niemand is er blij mee, maar het ligt eraan hoe je ermee omgaat.” Sprak ik verder, nam een laatste hijs, waarna ik deze met een snelle beweging op de grond gooide, het uitdrukte met mijn hak en toen abrupt omdraaide en langs haar heen wegliep – terug naar binnen.


    [wow wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Veel xd Nou ja, valt wel mee denk ik. Niet echt iets belangrijks volgens mij, correct me if I'm wrong.]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 18:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je de reactie van Cocon leest, vat het al een groot deel samen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Als je de reactie van Cocon leest, vat het al een groot deel samen.

    I'm awesome, yeah. :Y)


    Cocon schreef:
    (...)
    I'm awesome, yeah. :Y)


    Ofourse you are.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Cocon schreef:
    (...)
    I'm awesome, yeah. :Y)

    .. Uch, Maia. Warning, warning: Ego-gehalte van Maia is bijna bereikt. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor
    De begroetingen van Khristina en Alex gingen ook niet echt van harte. Ik kon ze het niet kwalijk nemen, van mijn kant kwam er ook niet veel. Buiten dat begaf ik me niet zoveel onder de mensen, en erg spraakzaam was ik ook niet. Misschien dat ik daar toch maar wat aan moest doen. Zeker nu iedereen verdacht was vanwege de mislukte actie. Een logische reactie hierop was dat de nieuwere als eerst gewantrouwd werden. En helaas was ik daar een van, en moest ik op mijn passen letten. Ook Darya kwam met haar donkere haren kwam naar buiten gelopen, als ik het goed had dealde zij de drugs hier. Bijna gezellig, behalve dat de sfeer bijzonder grimmig was. 'Ik hoop dat de verrader er snel geweest is. Het idee dat er zo iemand hier rond loopt' sprak ik donker met een spoor van walging. Omdat ik anders filter aan het roken was liet ik mijn sigaret op de grond vallen en drukte het gloeiende kopje uit met mijn zool. 'Zeker' bevestigde ik Khristina die kort naar haar uitsprak weg liep.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:50 ]


    There is so much you haven't seen before

    [Chase/Rafal wordt wel geliefd hoor :') Ahaha c:]


    There is so much you haven't seen before

    [Ik hebben dit weekend geen internet. Dus we zullen helaas niks kunnen posten. Zondagavond zijn we weer terug. Sorry.]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Where can I go with Leighanne/Raisa?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Oké, ik ga na het eten reageren met Darya.)

    (Ik ga pas na Darya reageren met Alex xd. Wat kan ik gaan doen met Rosali? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.