• Mijn BFF sinds groep drie van de basisschool is niet blijven zitten zoals ik en zit nu dus in de bovenbouw. Nu zien we elkaar bijna nooit en alle tijd die we samen doorbrengen wil ik echt goed benutten. Maar altijd als ik haar tegen kom dan staat mijn andere vriendin erbij en eist 100% van haar aandacht op. (Omdat haar oude vriendin haar heeft 'Verraden') Opzich vond ik het niet erg, want ik kan niet bepalen met wie mijn BFF omgaat. Alleen gister op een feest was het echt de drubbel. Elke keer als ik bij hun ging staan waren ze binnen een minuut weg of raar tegen elkaar aan het smispelen. Ik kon daarbij ook nog eens niet bij andere gaan staan, omdat je jarige job zelf bij haar vrienden stond die mij niet mogen en mijn andere vriendin stond te zoenen met haar vriendje. Nou... daar heb ik uiteindelijk wel bij gestaan, maar je snapt wel dat zoiets geen succes is. Ik weet gewoon niet wat ik aanmoet met mijn BFF. Ik kan helemaal niks meer tegen haar zeggen als mijn andere vriendin erbij is. Ik wil geen van beide kwetsen, maar ik wil ook mijn vrienden terug. Gewoon zoals het vroeger was. (ongeveer zoals het vroeger wat ;))

    Bedankt als je het gelezen hebt, betekend veel voor me.


    It's so easy to be evil

    Misschien moet je ze laten gaan en nieuwe vriendinnen gaan zoeken? Het is lastig maar als ze je steeds ‘negeren‘ zijn het ook geen goede vriendinnen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tja. Je gaat nooit meer terug naar vroeger. Het verleden is het verleden. Je kan je vriendinnen natuurlijk wel vragen waarom ze zo deden, maar een logisch antwoord moet je dan denk ik niet terug verwachten. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vasilisa schreef:
    Misschien moet je ze laten gaan en nieuwe vriendinnen gaan zoeken? Het is lastig maar als ze je steeds ‘negeren‘ zijn het ook geen goede vriendinnen.


    Don't find love. Let love find you.

    Aria schreef:
    Tja. Je gaat nooit meer terug naar vroeger. Het verleden is het verleden. Je kan je vriendinnen natuurlijk wel vragen waarom ze zo deden, maar een logisch antwoord moet je dan denk ik niet terug verwachten. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien hadden zij het geen eens door op de party en waren ze druk bezig om op jongensjacht te gaan ofzo.
    Zeg het je beste vriendin eerlijk, en als je een rare reactie terug krijgt :

    Vasilisa schreef:
    Misschien moet je ze laten gaan en nieuwe vriendinnen gaan zoeken? Het is lastig maar als ze je steeds ‘negeren‘ zijn het ook geen goede vriendinnen.


    FASHIOOOON.

    Jongens jacht kennen ze niet. Ze zijn dan wel 15, maar we zijn meestal bezig als kleutertjes rollend door het gras en elkaar omduwend.


    It's so easy to be evil

    EmptyEyes schreef:
    Jongens jacht kennen ze niet. Ze zijn dan wel 15, maar we zijn meestal bezig als kleutertjes rollend door het gras en elkaar omduwend.


    tjaa, misschien ergens anders om?
    En ik zou het der toch eerlijk zeggen, daar zijn beste vriendinnen voor.


    FASHIOOOON.

    laat dr anders maar gaan, je kunt niet meer dan je best doen in deze situatie. Je zou het kunnen vragen waarom ze zo doet, maar waarschijnlijk heeft ze het zelf niet eens door.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Sms of bel erover.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Vasilisa schreef:
    Misschien moet je ze laten gaan en nieuwe vriendinnen gaan zoeken? Het is lastig maar als ze je steeds ‘negeren‘ zijn het ook geen goede vriendinnen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli