• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Yelena Katya Bogdanov

    Ik steek mijn handen in mijn vest zakken en wandel doelloos door de gangen van de grote villa heen. Ik verveel me, maar durf niets te doen. Ik wil niemand tegenkomen en iedereen ontwijken. Als Sergey dan ook voor mij staat en me strak aankijkt, is er voor een moment een angstige blik in mijn ogen te zien.
    "Kan ik je even spreken?" vraagt hij serieus en duidelijk, waar door ik al licht in paniek raak. Ik knik lichtjes, een 'nee' zou nu gewoon niet kunnen. Shit, wat heeft Arkadiy gezegd tegen hem? "Hier, of ergens anders?" vraag ik dan zacht en gehoorzaam en ik wend mijn ogen af, iets wat ik vaak doe aan mijn ondergeschikten of als ik iets echt gedaan moet krijgen bij iemand die invloedrijk is. Het is vleiend en respectvol. Respect heb ik zeker voor mijn broer, hij is niet zomaar zo hoog gekomen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ze knikte lichtjes. "Hier, of ergens anders?" vroeeg ze toen zachtjes en gehoorzaam, waarna ze haar ogen afwend. "Ergens anders, loop maar even mee naar mijn werkkamer." antwoordde ik, waarna ik mezelf omdraaide en naar mijn werkkamer was gelopen. Het was niks vergeleken met de kamer van Arakiy, maar alsnog groot genoeg voor mij. Er stond een mooie tafel, een kast met drank, nog een kast waarin wapens en sigaretten lagen en een goede bureaustoel waarop je heerlijk kon zitten.
    Ik plofte dan ook ik mijn bureaustoel waarna ik wachtte totdat Yelena de deur had gesloten en voor me, op een stoel, was gaan zitten. "Goed, je vraagt je vast en zeker af waarom ik je wilde spreken." begon ik rustig en langzaam en bekeek haar eventjes van top tot teen. "Ik moet mensen ondervragen en ik begin met jou, zodat ik dat tenminste gehad heb. Dan val jij buiten verdacht, als je niks gedaan hebt, en moet de rest je wel met rust laten." vervolgde ik nog steeds rustig. "Begrepen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik moet trouwens iedereen ondervragen, dus jullie hebben straks genoeg te doen :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Ik moet trouwens iedereen ondervragen, dus jullie hebben straks genoeg te doen :Y)]


    (Oké, kom maar op. ;d)

    Yelena Katya Bogdanov

    "Ergens anders, loop maar even mee naar mijn werkkamer." antwoord hij, waarna hij zichzelf al omdraait en naar zijn werkkamer loopt. Ik volg hem op hetzelfde tempo. Hij ploft letterlijk in zijn stoel en ik sluit de deur achter ons, waarna ik op de stoel tegenover hem ga zitten. Mijn benen sla ik over elkaar heen en verwacht ondertussen het ergste.
    "Goed, je vraagt je vast en zeker af waarom ik je wilde spreken." begint hij rustig en hij bekijkt me van top tot teen. Bij andere mannen kan ik daar echt misselijk bij worden, maar Sergey heeft er -voor zover ik weet- geen perverse gedachtes bij. "Ik moet mensen ondervragen en ik begin met jou, zodat ik dat tenminste gehad heb. Dan val jij buiten verdacht, als je niks gedaan hebt, en moet de rest je wel met rust laten. Begrepen?" vraagt hij.
    Ik laat een opgelucht zuchtje horen en knik lichtjes. "Ja, ga je gang." zeg ik dankbaar, blij dat ik de eerste ben en straks veel minder verdacht zal zijn.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ik had een notitieboek gepakt en ik hoorde een opgelucht zuchtje toen ik weer naar haar keek. Snel schreef ik neer dat ze opgelucht werkte. Ik moest alles bijhouden, want je kon nu eenmaal niet alles onthouden. Dat is onmogelijk.
    "Ja, ga je gang." zei ze dankbaar, wat ik ook weer neerschreef. "Goed. Eerste vraag: Had jij een taak in de drugstransactie en zo ja, wat? Vertel er ook maar meteen bij waar jij was op het moment dat de politie opeens verscheen." Ik keek haar doordringend aan. Dit was belangrijk en leugens duld ik niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yelena Katya Bogdanov

    Sergey heeft een notitieboekje gepakt en begint alles op te schrijven, waar door ik me toch lichtelijk zorgen maak en mijn emoties allemaal intrek. Die kan ik er nu niet bij hebben. "Goed. Eerste vraag: Had jij en taak in de drugstransactie en zo ja, wat? Vertel er maar meteen bij waar jij was op het moment dat de politie ineens verscheen." Hij kijkt me doordringend aan. Vraagt hij dat serieus? Hij weet het donders goed en ook dat die taak mij alles behalve beviel.
    "Ik was een vleierij cadeau aan de baas van de drugshandel." zeg ik met een uitgestreken gezicht, op een neutrale toon. "Ik was veel aan de andere kant bezig, bij degene die de drugs moesten ontvangen. Ten tijde van de inval was ik alweer terug in de villa." vertel ik hem op een zakelijke maar vooral emotieloze toon. Ik knipper niet eens met mijn ogen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    "Ik was een vleierij cadeau aan de baas van de drugshandel." zei ze zonder enige emotie n haar gezicht en met een compleet neutrale toon. Ik kon wel snappen dat ze zo deed en ze had het goed geleerd, maar ja, wat wilde je. Ik was haar broer.
    "Ik was veel aan de andere kant bezig, bij degene die de drugs moesten ontvangen. Ten tijde van de inval was ik alweer terug in de villa." vertelde ze verder. Ik knikte en noteerde alles.
    "Goed, dus jij was voor de drugstransactie druk bezig en tijdens de inval was je hier. Kan iemand dat bevestigen?" somde ik op, waarna ik een vraag stelde. "Trouwens Katya" begon ik op een totaal andere toon en grijnsde eventjes, ze haatte het als iemand haar zo noemde, "Het spijt me dat ik deze vragen moet stellen. Maar ja, protocol is protocol. Ik vertrouw je." Hierna werd mijn gezicht weer serieus en keek haar weer zo doordringend als altijd aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yelena Katya Bogdanov

    Sergey knikt en noteert alles. "Goed, dus jij was voor de drugstransactie druk bezig en tijdens de inval was je hier. Kan iemand dat bevestigen?" somt hij op, waarna hij een vraag stelt. "Andrej reed me heen en weer, elke keer. Ook toen." antwoord ik netjes, maar nog altijd neutraal. "Trouwens Katya." begint hij op een totaal andere toon en hij grijnst eventjes, waarna ik hem behoorlijk fel aan kijk. "Het spijt me dat ik deze vragen moet stellen. Maar ja, protocol is protocol. Ik vertrouw je." Hierna word zijn gezicht weer serieus en kijkt hij net zo doordringend als altijd. Hij is de beste, geen twijfel mogelijk.
    Ik sta op, ga op de rand van Sergey zijn bureau zitten en buig iets naar hem toe. "Natuurlijk, Dima." zeg ik op een zoetsappige toon. "Natuurlijk snap ik het." zeg ik dan iets neutraler. Ik strijk mijn gezicht weer glad en kijk hem serieus aan. "Wat is de volgende vraag dan?" vraag ik dan met tegenzin en zucht zachtes.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ze stond op en ging op de rand van mijn bureau zitten. Ik keek haar vragend aan, waarna ze zich naar mij toe boog. "Natuurlijk, Dima." zei ze toen op een zoetsappige toon. Ik kijk haar even aan en begon toen te lachen. "Je bent gek." grinnikte ik eventjes. "Natuurlijk snap ik het." zei ze neutraler alsof ze het niet gehoord had en keek toen weer serieus naar me. "Wat is de volgende vraag dan?" vroeg ze toen met tegenzin en ze zuchtte zachtjes. Ik keek even mijn noties door en haalde mijn schouders op. "Dat was het voorlopig wel." zei ik met een glimlach, "Als ik nog meer vragen heb hoor je dat wel."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yelena Katya Bogdanov

    Je bent gek." zegt hij grinnikend, nadat hij heeft gelachen. Ik haal enkel lichtjes mijn schouders op en ga verder. Na mijn vraag kijkt hij door zijn notities heen en haalt hij zijn schouders op. "Dat was het voorlopig wel." zegt hij met een glimlach. "Als ik nog meer vragen heb hoor je dat wel." Ik knik lichtjes en sta op van zijn bureau. Ik blijf eventjes naar hem kijken voor ik nog iets zeg.
    "Ik ben blij dat je niet de hele tijd zo chagrijnig bent." zeg ik met een zwak glimlachje. Ik kan niet ontkennen dat ik wat echte, pure genegenheid mis, maar dat ga ik hem niet aan zijn neus hangen. Dit kleine stukje familiecontact helpt al een beetje om het te verhelpen. Daarna loop ik naar de deur die ik al open.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Khione schreef:
    [Kan ik ergens heen met Leighanne/Raisa?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zoals al eerder gezegd, zal ik iedereen ondervragen. Zal wel eerst langs jou gaan, goed?]

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ze knikte lichtjes en stond op van haar stoel. Ze keek eventjes naar me en ik keek haar vragend aan. "Ik ben blij dat je niet de hele tijd zo chagrijnig bent." zei ze met een zwak glimlachje. Hierna draait ze zich om en loopt al een stuk naar de deur. "Hoe kan ik chagrijnig blijven met jou om me heen?" vroeg ik met een glimlach, "En zolang niemand mij irriteerd heb ik ook geen reden om chagrijnig te zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yelena Katya Bogdanov

    "Hoe kan ik chagrijnig zijn met jou om me heen?" vraagt hij met een glimlach. "En zolang niemand mij irriteert heb ik ook geen reden om chagrijnig te zijn." Dit lokt bij mij enkel een klein glimlachje uit, hoewel ik het erg lief van hem vind. Volgens mij kan hij echt ruiken in wat voor bui ik ben.
    "Dank je." zeg ik. "Nou, ik vind die mislukte deal toch best irriterend..." voeg ik er nog plagerig aan toe. Ik open snel de deur en stap zijn kamer uit. "Moet ik iemand naar je toe sturen of ga je ze zelf halen?" vraag ik vervolgens aan hem, terwijl ik hem afwachtend aan kijk. Zo geef ik hem een kleine kans minder om te reageren om mijn pesterige dingen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    "Dank je." zei ze en keek me even aan. "Nou, ik vind die mislukte deal toch best irriterend..." voegde ze er toen plagerig aan toe. Toen keek ze weg en opende snel de deur waarna ze de kamer uitstapte. "Moet ik iemand naar je toe sturen of ga je ze zelf halen?" vroeg ze toen aan me, niet afwachtend op mijn reactie. Ik gromde even. "Jij... Scheer je weg voordat ik achter je aankom en haal Raisa hier naartoe." riep ik haar achterna. Wat dacht ze wel niet!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.