• Ik ga vanaf dit jaar naar de hogeschool in Gent. Ik ga daar verpleegkunde studeren en deze week had ik zo 2 dagen en een half introductiedagen. Ik ben elke dag rond 6:15 - 6:30 moeten opstaan, niets ongewoon aangezien ik in het middelbaar ook zo vroeg opstond. Maar ik ben heel laat thuis aangezien ik met de trein + bus naar daar ga.

    Donderdag had ik bijvoorbeeld gedaan om kwart na 6 en ik was maar om 8 uur thuis, dan moet ik nog eten en liefst neem ik dan nog een douche dus daarna is het bijna meteen tijd om te slapen.

    De lessen zijn nog niet bezig en ik ben nu al uitgeput! Ik ben 3 dagen naar Gent moeten gaan en ik heb vandaag meer dan 12 uur geslapen, wat ik normaal nooit doe!

    Maandag starten de lessen en ik heb 2 à 3 keer per week les van 8:15 tot 18:15 les (wel met springuren van 2-3 uur maar ik kan moeilijk naar huis gaan?!) dus dat zijn hele lange dagen zeker als je dan nog eens les hebt waar er gigantisch veel leerstof je hoofd wordt ingepropt.

    Ik zie het even allemaal niet meer zitten en ik ben emotioneel eigelijk kapot. Ik voel me vanbinnen echt niet goed want ik ben voortdurend weg, en als ik thuis ben, moet ik studeren en momenteel ken ik nog niemand van mijn klas (250 mensen)+ als ik slaaptekort heb, ben ik meteen ziek.

    Ik hoop dat het zal beteren, maar die lange dagen zullen zwaar blijven..

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:57 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb geen ervaring met zulke zware schooldagen, maar ik hoop voor je dat je ermee om leert te gaan.
    Kun je trouwens niet gewoon wat huiswerk maken en studeren wanneer je een tussenuur hebt of in de trein zit? Dan hoef je thuis weer net even wat minder te doen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 13:02 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heel veel sterkte!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mercurial schreef:
    Ik heb geen ervaring met zulke zware schooldagen, maar ik hoop voor je dat je ermee om leert te gaan.
    Kun je trouwens niet gewoon wat huiswerk maken en studeren wanneer je een tussenuur hebt of in de trein zit? Dan hoef je thuis weer net even wat minder te doen.

    Ja, ik had al gedacht om dat te doen tijdens de uren als ik niets te doen heb, maar als ik op de trein zit, doe ik liever niets na zo'n schooldag + ik word snel misselijk als ik dan zou lezen/studeren ;p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb ook een zwaar rooster. Was aan het begin ook echt totaal uitgeput, na een paar weken went het wel. ;)

    Kan je niet een kamer ergens zoeken dichterbij? Dat scheelt je veel reistijd! Waardoor je tijd overhoud om even bij te komen. Wel een nadeel is dat je compleet voor jezelf moet zorgen.

    Veel succes!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Mercurial schreef:
    Ik heb geen ervaring met zulke zware schooldagen, maar ik hoop voor je dat je ermee om leert te gaan.
    Kun je trouwens niet gewoon wat huiswerk maken en studeren wanneer je een tussenuur hebt of in de trein zit? Dan hoef je thuis weer net even wat minder te doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Qiayau schreef:
    Ik heb ook een zwaar rooster. Was aan het begin ook echt totaal uitgeput, na een paar weken went het wel. ;)

    Kan je niet een kamer ergens zoeken dichterbij? Dat scheelt je veel reistijd! Waardoor je tijd overhoud om even bij te komen. Wel een nadeel is dat je compleet voor jezelf moet zorgen.

    Veel succes!

    Ik mag nog niet van mijn ouders, ze willen eerst zien of ik dit jaar goede punten haal. Als ik slaag in mijn eerste jaar, mag ik volgend jaar in Gent iets zoeken om daar te verblijven, dus het zal nog een jaar doorbijten worden ;)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Overexposed schreef:
    Heel veel sterkte!


    Life is full of fake people

    Ik snap je wel, aan het begin van het schooljaar was ik ook uitgeput en was ik ook helemaal kapot en voelde me niet fijn vanbinnen maar nu gaat het weer goed en heb ik het supererg naar mn zin! Dus ik weet zeker dat het bij jou ook goedkomt en leuke mensen ontmoet!

    Sterkte!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hoe lang moet je op de trein/bus?
    Het lijkt mij automatisch niet handig om te pendelen als je last hebt van reisziekte.
    Treinreizen maakt mij ook altijd supermoe. Zoals vandaag, ik mag dan niets gedaan hebben, alleen in het park gezeten hebben, héél de dag, maar nu zit ik ook doodvermoeid achter de pc.
    Ik hoop voor jou dat het verbetert!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelsel schreef:
    Hoe lang moet je op de trein/bus?
    Het lijkt mij automatisch niet handig om te pendelen als je last hebt van reisziekte.
    Treinreizen maakt mij ook altijd supermoe. Zoals vandaag, ik mag dan niets gedaan hebben, alleen in het park gezeten hebben, héél de dag, maar nu zit ik ook doodvermoeid achter de pc.
    Ik hoop voor jou dat het verbetert!

    Ik zit een half uur op de trein, en een half uur op de bus. Het gaat echt niet anders, want de dichtste hogere school voor verpleegkunde is Gent..

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:08 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Het gaat vanzelf wel over. Ik begrijp precies hoe je je voelt, alleen komt het bij niet eens omdat ik lange dagen moet maken.
    Het komt wel goed, maar het heeft gewoon z'n tijd nodig (;


    Destroy what destroys you.

    Overexposed schreef:
    Heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik zit een half uur op de trein, en een half uur op de bus. Het gaat echt niet anders, want de dichtste hogere school voor verpleegkunde is Gent..

    Een uur pendelen?
    Mag je niet op kot gaan? (Welja, daar is het nu wel wat laat voor)
    Mijn zus zit nu op kot in Kortrijk, het is ook een uur pendelen. (trein 45min, 30min fietsen/10min auto)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:46 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja ik weet hoe je je voelt. Ik doe er ook anderhalf uur over voordat ik op school/thuis ben. En helaas raak je hier vanzelf aan gewend, maar dan ga je wel door het leven als een hersendode zombie.(cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Neelsel schreef:
    (...)
    Een uur pendelen?
    Mag je niet op kot gaan? (Welja, daar is het nu wel wat laat voor)
    Mijn zus zit nu op kot in Kortrijk, het is ook een uur pendelen. (trein 45min, 30min fietsen/10min auto)

    Mag ik pas in mijn 2de jaar als mijn examens goed zijn gegaan..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.