• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Mij maakt het ook niet uit ;p Maar het is dan denk ik leuker dat hij bij een inlichtingendienst van een ander land zit. Bijvoorbeeld de CIA (USA) of de DGSE (Frankrijk).


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Wie zitten er allemaal in de keuken? Want dan laat ik Khristina even verplaatsen, ze heeft nu wel honger.)


    †

    Yelena zit in de keuken, volgens mij verder niemand.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Volgens mij is Yelena inderdaad de enige]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oké ^^ Ik was even spel spelen hoor, daarom duurde het wat lang.)

    Khristina Nyusha Valentina.
    Zeker nadat ik een paar uur aan enkele motoren en auto’s had gewerkt, kwam ik onder de auto vandaan waar ik het minste werk aan heb verricht, omdat mijn gedachten nog bij de mislukte drugstransactie was. Als ik erachter kom hoe dat heeft kunnen gebeuren, vermoord ik diegene met mijn blote handen.
    Over mijn handen gesproken, toen ik ernaar keek, merkte ik dat deze helemaal zwart en vuil waren en mijn kleding hetzelfde lot was ondergegaan. Het was weer even genoeg voor vandaag en ik had ook nog trek gekregen, dus ik zou mijn weg wel banen naar de keuken. Hopelijk was er niemand, want echt zin in een confrontatie met iemand had ik niet, zeker niet die van Sergey.
    Ik veegde mijn handen aan een doekje, sloot de garage af en liep naar de keuken toe met snelle, grote stappen. De hakken die ik aanhad tikte op de grond snel achter elkaar, mijn gezicht stond emotieloos. Vrijwel gelijk toen ik de keuken in kwam, zag ik Yelena zitten, en alhoewel ik liever niet wilde dat er iemand was, kon ik het van haar wel verdragen. Zij leek me er in elk geval niet achter te zitten, want zij is familie van Sergey en hij zou de baas nooit verraden.
    “Hoi,” zei ik enkel emotieloos en liep gelijk door naar de kraan om mijn handen een paar keer te wassen, daarna af te drogen en vervolgens naar de koelkast te lopen om drinken en eten te pakken. Dit alles deed ik met snelle bewegingen en met diezelfde handelingen ging ik ook aan de tafel zitten, alsof ik gehaast was.


    †

    Yelena Katya Bogdanov

    Met een zucht doe ik de radio weet uit, het is eigenlijk helemaal niet interessant en meer vervelend. Die tonen van tegenwoordig werken op mijn zenuwen, zeker vandaag. Met een zucht pak ik wat water uit de kraan, in een groen glas. Ik ga op de rand van de tafel zitten en neem kleine slokjes. Al van ver af kan ik het snelle getik van hakken horen, waar door ik op kijk. Het is Khristina, met haar emotieloze gezicht. Je kan zo zien dat ze weer bezig is geweest in de garage, er zit overal zwart vuil op haar kleding en handen.
    "Hoi." zegt ze enkel, met diezelfde emotieloze stem als haar blik staat. Ik steek mijn slanke hand op ter begroeting, terwijl zij gelijk door loopt naar de kraan waaruit ik net nog water had gehaald om te drinken. Ze wast haar handen een paar keer en droogt die af. Daarna loopt ze door naar de koelkast om eten en drinken te pakken. Ze loopt naar de tafel, om daar te gaan zitten eten. Ze lijkt wel gehaast, haar bewegingen zijn snel.
    "Heb je het druk?" vraag ik dan maar. Ik sla mijn lange, slanke benen over elkaar heen en leun met mijn ene hand naar achter op de tafel, terwijl ik mijn groene glas in de andere vast houd. Mijn geëpileerde, lichtbruine wenkbrauw trek ik een stukje op als ik haar snelle handelingen volg. Misschien heeft ze wel iets interessants te doen, wat ik kan volgen en deze dag wat minder saai zal maken. Ik heb geen zin om aan Sergey te vragen wat er misschien wel moet gebeuren, dus dan maar zo.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Khristina Nyusha Valentina.
    Haar slanke hand had ze nog opgestoken ter begroeting, waardoor ik licht knikte, als teken dat ik het gezien had. Nadat ik aan de tafel zat en begon te eten met snelle handelingen, gewoonweg omdat ik al de gehele tijd niet gegeten of gedronken had, begon Yelena te praten. “Heb je het druk?”
    Ik kijk op naar haar toen ze dit zei, begon gelijk langzamer aan te doen en at eerst mijn mond leeg, voordat ik begon met praten. “Nee, ik voel me opgefokt vanwege de mislukte drugstransactie,” Ik zei het met dezelfde emotieloze stem, maar een licht geïrriteerde toon was erin verworven, waarna ik vervolgde: “Als ik diegene in mijn handen krijg die ervoor gezorgd heeft, vermoord ik die persoon,” grom ik, nu lichtelijk woedend terwijl mijn ogen vlammen.

    Daarna neem ik Yelena in me op en merk dat ze ondertussen haar slanke benen over elkaar heen had gedaan en naar achter leunt met haar ene hand op tafel, haar andere hand houd een groen glas met drinken erin vast. Ik eet het laatste stukje eten wat op mijn bord ligt op en sta hierna op met het glas drinken in mijn hand, terwijl ik hier slokken van neem. “Hoe lang zit je al hier?” vraag ik haar dan, uit nieuwsgierigheid.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 15:02 ]


    †

    Yelena Katya Bogdanov

    Ze had naar mij geknikt ten teken dat ze mijn opgestoken hand gezien had. Na mijn vraag begint Khristina gelijk langzamer aan te doen, als ze haar mond leeg heeft, begint ze pas met praten. Zou ze het uitstellen om antwoord te geven of is ze gewoon beleefd? Ik gok maar op het laatste, dat zou wel zo netjes zijn van haar. Ik neem een klein slokje van het ondertussen lauw geworden -door de warmte van mijn- water terwijl zij begint met praten.
    "Nee, ik voel me opgefokt vanwege de mislukte drugstransactie." zegt ze met diezelfde emotieloze stem, er klinkt niets opgefokts door heen, eerder een geïrriteerd toontje wat door haar stem heen verworven zit. "Als ik diegene in mijn handen krijg die ervoor gezorgd heeft, vermoord ik die persoon." gromt ze, nu is duidelijk de lichte woede in haar stem te horen en haar ogen vlammen op. Ik knik begrijpend, maar vooral kalm.
    "Ja, dat zou je echt moeten doen." zeg ik, terwijl ik langs haar heen kijk. Ik ben geen agressief persoon, in tegendeel zelfs. Daarom mag zij het best van mij oplossen, met haar woede. "Succes met zoeken." Er krult een licht grijnsje rond mijn lippen als ik dit tegen Khristina zeg, vooral omdat het een beetje sarcastisch klinkt. Zij neemt mij onderzoekend in zich op, waarna ze het laatste stukje eten op haar bord op eet en op staan. Ze houd haar glas met drinken er in vast en neemt hier slokken van.
    "Hoe lang zit je hier al?" vraagt ze uit nieuwsgierigheid. Ik werp een terloopse blik op de klok, wat automatisch gaat. Daarna richt ik mijn blik weer op het donkerharige meisje. "Twintig minuten, als je dat tenminste bedoeld." antwoord ik. "Ik heb weinig zin om nu rond te struinen hier terwijl je elk moment iemand tegen kan komen die woest is en je een vreselijk rot klusje laat opknappen of vol zit met woedende lust."
    Ik haal luchtig mijn schouders op en mijn gezicht staat neutraal, als of ik er eigenlijk weinig van vind. Ik laat mezelf behendig en soepel van de tafel afglijden waarna ik het restje water in de gootsteen kieper. Het glas zet ik er bij, ik heb geen zin om nog meer op te gaan ruimen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    (Alex zat ook in de keuken haha xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Oh, jij kunt nu wel een post schrijven dan gehe.)


    †

    (Ik zal even bijwerken :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Reyna schreef:
    Mij maakt het ook niet uit ;p Maar het is dan denk ik leuker dat hij bij een inlichtingendienst van een ander land zit. Bijvoorbeeld de CIA (USA) of de DGSE (Frankrijk).


    Ik vind het helemaal prima, dan zal ik dat zo ook even bij zijn beschrijving zetten. Vind jij het leuk als ze het weten van elkaar, of juist niet?


    There is so much you haven't seen before

    Session schreef:
    (...)

    Ik vind het helemaal prima, dan zal ik dat zo ook even bij zijn beschrijving zetten. Vind jij het leuk als ze het weten van elkaar, of juist niet?


    Dat maakt me ook niet zoveel uit haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou doen van niet. Het lijkt me leuker als ze elkaar niet kennen en eventueel elkaar tegen werken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alexander Sjovenic.

    Aan de andere kant van de keuken zitten Yelena en Khristina te praten. Ik loop langzaam en gewoon koel op hen af en ga bij hen zitten. 'Ook morgen.' mompel ik dan en wrijf even over mijn gezicht.
    Ik ving wat op over de mislukte transactie en ik luisterde geboeid mee. Ik at rustig van mijn appel, dat en een sigaretje was voldoende voor deze ochtend. Mijn blik gleed langs beide meisjes en ik knikte toen Khristina een opmerking maakte over wat ze de dader zou aandoen. ' Ben het met je eens.' zei ik alleen.
    Ik dacht na, op dit moment vertrouwde ik niemand behalve Rosali en Arkadiy. Er was een indringer hier en had ons verraden, alleen de vraag is. Wie is het?
    Ik keek goed na de meisjes en Khristina was veel te opgefocked. Yelena was erg kalm..maar dat was altijd al een kalm typje geweest. Verder had je alleen Rosali, Chase, Darya, Abram, Sergey en Raisa. Ik vermoedde dat het een nieuweling was..dus Sergey en Rosali vielen af. Ik wist niet precies hoelang Darya en Abram hier zaten en ik betwijfelde het, maar wie weet. We zullen wel zien hoe zij erop reageren. Op dit moment was de gene die ervoor had gezorgd hopelijk een beetje op zijn hoede want iedereen hier, maar dan ook echt iedereen kan elkaar wel vermoorden als hij/zij erachter komt..en vooral als Sergey en Arkadiy erachter komen.
    Ik hoopte dat het iemand was die ik niet echt mocht, Chase of zo. Ik had het niet zo op nieuwelingen, die konden het allemaal zo verzieken. Als Rosali mijn vriendin niet was geweest, was dit precies hetzelfde. Ik zou haar niet mogen, niet uit kunnen staan.
    'Ik vraag me af wie ons dat heeft geflikt.' mompelde ik toen en keek ze aan, ik was een vrij rustig type en maakte me niet al te gauw agressief. Dat was voor geen van ons alle, waaronder ik zelf niet goed.

    (Beetje flut post, maar ik moet zo inpakken en daarna terug naar huis )


    The duty of youth, is to challenge corruption.