• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Yelena Katya Bogdanov

    Sergey gromt eventjes. "Jij... Scheer je weg voordat ik achter je aankom en haal Raisa hier naartoe!" roept hij me achter na. Ik lach zachtjes en zwaai even naar hem. "Dag dag Dima." zeg ik lachend en sluit snel de deur achter mij. Hij kan als enige mijn humeur echt verbeteren, maar ook heel snel verpesten. Gelukkig is dat laatste nu niet echt van kracht, anders had hij het wel gemerkt. Al zal ik zijn humeur wel verpest hebben.
    Snel loop ik weg van zijn werkkamer. Je weet maar nooit wat hij van plan is. Daarna loop ik door de gangen, waar zou Raisa zijn? Ik kijk in de keuken, die is het dichtstbij, maar daar is ze niet. Dan loop ik snel de trap op, naar haar kamer waar ik zachtjes aan klop. Als ik hem open wil doen, merk ik dat hij op slot is. Ik trek mijn wenkbrauw op, is ze hier dan wel?
    "Raisa?" vraag ik luid en draai nog eens aan de deurknop. "Sergey wilt je spreken in zijn werkkamer." zeg ik door de deur heen. "Nu." voeg ik er nog achteraan, geduld heeft hij nou eenmaal niet.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    Net als ik mijn kamerdeur weer van het slot wil halen wordt er zachtjes aangeklopt waarna de deurkruk rammelt. 'Raisa?' vraagt Yelena's stem luid. De deurkruk rammelt weer. 'Sergey wilt je spreken in zijn werkkamer,' zegt ze. 'Nu'.
    Met een zucht haal ik de deur van de slot en doe hem open. Als ik Yelena zie staat probeer ik zo min mogelijk aan dat van te denken. Ik veeg een blonde lok uit mijn gezicht, stap mijn kamer uit en doe de deur achter me dicht. Het liefst zou ik de deur weer op slot doen maar dat komt waarschijnlijk wat raar open en met wat geluk vertelt ze niemand dat ik mijn deur op slot had gedaan. 'Dan moet ik me maar bij hem gaan melden hé?' zeg ik met een flauwe glimlach. Mijn blik blijft nog een paar seconden op haar gezicht gericht waarna ik me omdraai en richting Sergey's werkkamer loop.
    'Je wilde me spreken?' vraag ik nadat ik op de deur heb geklopt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yelena Katya Bogdanov

    De deur gaat van slot en word geopend, Raisa staat er natuurlijk. Ik kijk even langs haar heen om een reden te ontdekken waarom hij op slot zat, maar die is er niet, alles ziet er doodnormaal uit. Ze veegt een blonde lok uit haar gezicht, stapt haar kamer uit en doet de deur achter zich dicht. Niet op slot. "Dan moet ik me maar bij hem gaan melden hé?" zegt ze met een flauwe glimlach. Haar blik blijft nog een paar seconden op mijn gezicht gericht als ik knik, waarna ze zich omdraait en richting Sergey's werkkamer loopt. Ik kijk haar na, wacht tot ze weg is en open dan stilletjes de deur van haar kamer.
    Wat heeft ze te verbergen? Ik sluit stilletjes haar kamer in en kijk even rond. Hier na begin ik nieuwsgierig allerlei kastjes te open, alles te doorzoeken. Elk hoekje waar ik bij kan, is zij de snitch? Maar ik vind niets, teleurgesteld probeer ik alles zo terug te leggen als het lag voor ik binnen kwam en loop ik haar kamer weer uit, waarna ik de deur minstens net zo stil weer achter mij sluit. Een kleine klik zegt dat de deur dicht is. Jammer, ik was graag met goed nieuws naar Sergey of misschien wel naar Arkadiy gegaan.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    "Dag dag Dima." zei Yelena lachend en sloot toen snel de deur achter haar. Ik wilde opstaan en achter haar aangaan, maar ik besloot het maar niet te doen. Ik had belangrijkere dingen te doen.
    Het duurde niet lang voordat er op de deur werd geklopt. De deur ging niet langzaam open. "Je wilde me spreken?" vroeg Raisa die in de deuropening verscheen. Ik knikte. "Dat wilde ik zeker." zei ik serieus en ook haar bekeek ik van top tot teen. "Ga zitten." zei ik terwijl ik naar de stoel tegenover mij knikte. "Ik heb een paar vragen aan je."

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 16:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    'Dat wilde ik zeker,' zegt Sergey serieus en hij bekijkt me van top tot teen waarop ik lichtjes mijn wenkbrauwen optrek, omdat ik niet echt weer hoe ik dat op moet vatten. Iets er van zeggen doe ik maar niet, ik hoef niet weer een klap in mijn gezicht.
    'Ga zitten'. Hij knikt naar een stoel tegenover hem. 'Ik heb een paar vragen aan je'. Driemaal raden waar dat over gaat. Waarschijnlijk over de mislukte drugstransactie. Ik moet er nu goed opletten op wat ik zeg, en niet te snel maar ook niet te langzaam antwoord geven.
    Ik knik en ga op de stoel zitten. 'Wat wil je vragen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alec Sjevonic.
    'Is er nog een planning vandaag? Of te wel, is iemand nog van plan iets te gaan doen?'
    Ik zucht, ze haalde me weer uit mijn gedachte en ik schudde mijn hoofd. 'Niks van plan nog.' zei ik toen en keek haar aan. 'Jij?' vraag ik dan rustig.
    Mijn blik gaat even naar Rafal. Nieuweling en eerste klas boksbal als ik mijn frustraties zou uiten.
    'Zullen we naar binnen gaan?' vraag ik dan aan Darya als ik mijn sigaret heb uitgetrapt en zonder antwoord alvast aanstalten maak om naar binnen te lopen. Ik fluit nonchalant een deuntje naar binnen. Een deuntje dat niet al te vrolijk klonk. Rosali was naar binnen gelopen en ik kon van haar ogen aflezen dat het te maken had met de drugstransactie. Het lag haar nogal hoog in aangezien zij de verantwoordelijkheid had samen met Sergey.
    Ik zuchtte en liep weer naar de keuken, ik pakte rustig een appel en waste die waarna ik vervolgens die opat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Waar kan ik heen met Mrs. Rosali :3?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ze knikte en ging op de stoel voor me zitten. "Wat wil je vragen?" vroeg ze. Ik pakte mijn notitieblok en sloeg een nieuwe bladzijde open. Snel noteerde ik haar naam en keek haar doordringend aan. "Goed, Raisa. Mijn eerste vraag is of jij een taak had in de drugstransactie en zo ja, welke?" Ik tikte eventjes met mijn pen en keek haar weer aan. "Vertel er ook maar bij waar je was op het moment dat de politie opeens verscheen." voegde ik toe. Haar zou ik harder ondervragen dan de rest, vooral door de ruzie van vanochtend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik ondervraag iedereen, dus je komt ook nog aan de beurt.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Aha. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arkadiy, de boss.
    Sergey is al wel allang de werkkamer uit, maar een boel dingen kwamen door mijn hoofd. Nu is Sergey wel bezig om iedereen uit te horen, maar hopelijk kan hij mensen ook doorzien of ze liegen en ze hier dan voor straffen. Sommigen kunnen hier namelijk erg goed onderuit komen en ik ben benieuwd of Sergey ook echt zo goed is dat hij dit herkend. Oké, het lijkt of ik twijfel aan Sergey, maar dit is het niet. Ik vertrouw hem, maar vanwege de drugstransactie vliegen er allerlei dingen door mijn hoofd. Bang voor dat er nog een zaak snel verpest gaat worden en mislukken.
    En dit mag juist niet gebeuren. Dit zou mijn familie, maar vooral mij een slechte naam geven. Andere hoge bazen zouden waarschijnlijk niet meer met mij willen samenwerken of zouden mij wantrouwen – vanwege dat ik misschien ook hun zaken verpest.
    Mijn hoofd begint pijn te doen van al het gepeins en de sigaret had ik uitgedrukt in de asbak. Hopelijk komt Sergey met wat nieuws waar ik wat mee kan en kan ik diegene straffen. Sergey heb ik deze taak ook opgebracht, maar ik wil diegene eerst straffen. Ik wil die vieze huichelaar in het gezicht kijken en.. zonder dat ik het doorhad had ik mijn handen tot een bal geknepen – zo hard dat mijn handen wit rood werden van woede. Mijn ogen vatten vlam en mijn tanden knarsten op elkaar.
    Met de gedachte in mijn hoofd dat ik diegene koelbloedig zou vermoorden werd ik eruit opgeschrokken vanwege een telefoontje die ik binnenkreeg op mijn mobiel.
    “Arkadiy.” Had ik mee opgenomen.
    Een zware, donkere stem stelde zichzelf voor en vroeg of alles geregeld was. Ik herkende deze stem uit duizenden. Duidelijk kon ik horen dat hij aan het roken was, waarschijnlijk een dikke sigaar, en hij blies uit op het moment dat ik mijn mond open deed.
    “Alles is geregeld,” zei ik met mysterieuze, geheimzinnige stem.
    'Mooi zo. Dan zie ik de jongeman snel. We weten beiden dat ik niet dol ben op wachten.' Zei de rokerige, donkere stem.
    “Dan hebben we dezelfde gedachten.” Had ik als laatst gezegd en we hingen op. Beter kon dit goed gaan, anders deed ik ze wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Oké, nu het weekend is, heb ik weer alle tijd om te roleplayen. Is er nog iets gebeurt wat ik moet weten?)

    [Ik ondervraag mensen, meer heb ik niet te vertellen xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    Sergey schrijft iets op in zijn notitieblok, waarschijnlijk mijn naam of zoiets. Het zo me niks verbazen als hij voor Arkadiy moet onderzoeken wie hun verlinkt kan hebben met die drugstransactie. Op mijn woorden letten dus.
    'Goed, Raisa. Mijn eerste vraag is of jij een taak had in de drugstransactie en zo ja, welke?' vraagt Segey, maar voordat ik kan antwoorden voegt hij er nog iets aan toe. 'Vertel er ook maar bij waar je was op het moment dat de politie opeens verscheen'.
    'Ik moest de drugs bewaken met nog een paar anderen,' antwoord ik. 'Maar de politie verraste ons en sloegen ons neer,' voeg ik er aan toe. 'De meeste hebben nog behoorlijk wat blauwe plekken'. Ik heb zelf ook blauwe plekken, aangezien het natuurlijk nogal raar zou zijn als ik er als enige ongeschonden uit zou komen en de MI6 wilde niet dat de Russische politie te weten zou komen dat ik voor hun werk. Hoe meer mensen het weten, hoe eerder het uit komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sergey Dmitri Bogdanov

    "Ik moest de drugs bewaken met nog een paar anderen", antwoordde ze, "Maar de politie verraste ons en sloegen ons neer." Ik knikte langzaam en noteerde de alles in mijn boekje. Haar houding was op dit moment nog redelijk normaal, helaas. "De meeste hebben nog behoorlijk wat blauwe plekken." Weer noteerde ik alles en knikte langzaam. "Goed, hebben ze jou ook neergeslagen?" vroeg ik toen en bekeek haar nog eens, "Kun je de plekken laten zien? En oh, kan iemand bewijzen dat je er inderdaad was?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.