• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Er klopte iemand op mijn deur en niet veel later kwam Alexander binnen. "Je wilde me spreken?" zei hij en keek naar me. Ik knikte en gebaarde dat hij plaats mocht nemen op de stoel die tegenover me stond. Ik sloeg het blaadje van mijn kladblok om zodat ik nieuwe informatie kon noteren. Hij nam nog een paar laatste happen van zijn appel en gooide die toen in de prullenbak. "Sorry." zei hij toen en keek me aan. Ik deed alsof ik dat laatste niet gehoord had, waarvoor zou hij sorry moeten zeggen.
    "Goed, Alexander." begon ik serieus en keek hem doordringend aan. "Jij en Raisa moesten de drugs bewaken. Wat is er gebeurd tijdens de polite overal en heb jij een vermoeden waardoor dat kon gebeuren." Ik zette mijn pen alvast klaar om te schreven waarna ik hem nog een keer aankeek. "Waag het niet om te liegen. Ik kon overal achter."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Isuzu schreef:
    Khristina Nyusha Valentina.
    "Mwha," bromt ze, nadat ik klaar ben met föhnen en overga op de krultang. "Met mijzelf wel, maar zoals je weet, met de maffia niet. Ik kan het niet geloven dat die drugstransactie mislukt is." Ik haalde mijn schouders nonchalant op, terwijl ik mijn hoofd knikte. "Hm, bijna iedereen kan het hier volgens mij niet geloven, inderdaad," Ik ga op mijn bed zitten, terwijl ik mijn benen over elkaar doe en nog verder ga met mijn haren krullen om vervolgens wat, voor de stevigheid en dat het zo blijft zitten, haarlak op spuit.
    "Behalve degene die er een deel aan heeft meegewerkt natuurlijk. Ik kan gewoonweg niet geloven dat de flikken het opeens wisten, dat kan niet. Ik zal erachter komen ook wie die stomme snitch is," zeg ik, de laatste woorden meer tegen mezelf en met een vies gezicht, alsof ik afval ruik. "Nu pas wakker?" merkte ze op, terwijl ze met haar schouder tegen de deurpost aan begint te leunen en ik naar haar opkijk - duidelijk uit mijn gedachten. "Nee hoor, ik was al op. Ik had net nog een sigaret gerookt en al vanaf vijf uur aan de slag met de motors en auto's." zeg ik haar, grijnzend. Daarom had ik dus ook die douche genomen, anders zat ik nu nog onder de smeervegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander Sjovenic.

     "Jij en Raisa moesten de drugs bewaken. Wat is er gebeurd tijdens de polite overal en heb jij een vermoeden waardoor dat kon gebeuren." Hij zette zijn pen alvast klaar om op te schrijven waarna hij me nog een keer aankeek. "Waag het niet om te liegen. Ik kon overal achter."
    Ik knikte rusten en keek Sergey aan. "Raisa en ik moesten inderdaad de drugs bewaken. " begin ik en vervolg. "Ik had me rustig voorbereid en we stonden wat te praten. Niet echt over iets bijzonders. Ze vroeg hoe het hier was, hoelang ik hier al was en dat soort dingen. Ik gaf niet veel weg en toen kregen we een kleine discussie die al snel over ging. Ik kreeg vervolgens van jou en Rosali een bericht en ik mowst de lading drugs nog een keer checken. Alles klopte en toen ging ik weer terug. We werden in een keer overvallen door een hele troep en het was meer dan we aankonden. " Ik zuchtte en begon weer met praten. "We probeerde ze tegen te houden tot ik wers neergeslagen en ik bewusteloos viel. "


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -ohfuck.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 22:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Alexander knikte rustig en keek naar me. "Raisa en ik moesten inderdaad de drugs bewaken. Ik had me rustig voorbereid en we stonden wat te praten. Niet echt over iets bijzonders. Ze vroeg hoe het hier was, hoelang ik hier al was en dat soort dingen. Ik gaf niet veel weg en toen kregen we een kleine discussie die al snel over ging." vertelde hij en ik keek hem even vragend aan, waarna ik iets noteerde. "Ik kreeg vervolgens van jou en Rosali een bericht en ik moest de lading drugs nog een keer checken. Alles klopte en toen ging ik weer terug. We werden in een keer overvallen door een hele troep en het was meer dan we aankonden." vervolgde hij en ik knikte. We hadden inderdaad opdracht gegeven de drugs nog eens te controleren. "We probeerde ze tegen te houden tot ik werd neergeslagen en ik bewusteloos viel." Ik knikte, dat was begrijpelijk.
    "Waarover ging die discussie dan?" vroeg ik toen nieuwsgierig, "En er viel je niks op bij de drugs? Geen rare apparaten, of zo?" Je wist maar nooit, misschien had iemand een trackings device op onze drugs gezet en ons zo kunnen vinden. Ik mocht geen enkele mogelijkheid buitensluiten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Carmenta is btw Aeras .. morgen reactie ik ga nu slapen xx


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Reactie voor Khristina?
    Pfft, ik heb zo 't gevoel dat dit langzaam aan dood gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand voor Yelena? Misschien maak ik nog wel een man aan, want ik wil niet dat deze dood gaat. :c


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Tortura schreef:
    Reactie voor Khristina?
    Pfft, ik heb zo 't gevoel dat dit langzaam aan dood gaat.


    (Sorry! Ik moet op je reageren.)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:32 ]

    Ebola schreef:
    Iemand voor Yelena? Misschien maak ik nog wel een man aan, want ik wil niet dat deze dood gaat. :c

    Yelena is toch het zusje van Sergey? In dat geval mag ze wel naar Arkadiy toe, maar weet niet of ze daar wel genoeg lef voor heeft. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter

    "Hm, bijna iedereen kan het hier volgens mij niet geloven, inderdaad." Khristina laat zich op haar bed vallen. "Behalve degene die er een deel aan heeft meegewerkt, natuurlijk. Ik kan gewoonweg niet geloven dat de flikken het opeens wisten, dat kan niet. Ik zal erachter komen ook wie die stomme snitch is," ratelt ze aan één stuk door.
    Af en toe knik ik na haar woorden, terwijl ik in de deuropening blijf staan.
    Na mijn vraag is haar antwoord; "Nee hoor, ik was al op. Ik had net nog een sigaret gerookt en al vanaf vijf uur aan de slag met de motors en auto's," zegt ze grijnzend.
    Ik knik opnieuw. Dat is waar ja, Khristina is zo'n.. motermeisje. Maar dan niet van het soort meiden die schaars gekleed achterop een motor gaan zitten, maar iemand die eraan sleutelt. Zelf ben ik ook geen meisje-meisje, maar ik heb niks met voertuigen. Geef mij maar geheime zaken, drugstransacties en dat soort dingen.
    "Ik gok dat Sergey iedereen wel zal gaan overhoren, zoals hij altijd doet als er wat aan de hand is," merk ik op. "Alleen zal het voor mij weinig zin hebben, aangezien ik er amper iets van af weet," mompel ik.

    (Meer kan ik er niet van maken, sorry.)

    CyberLord schreef:
    Sergey Dmitri Bogdanov

    Alexander knikte rustig en keek naar me. "Raisa en ik moesten inderdaad de drugs bewaken. Ik had me rustig voorbereid en we stonden wat te praten. Niet echt over iets bijzonders. Ze vroeg hoe het hier was, hoelang ik hier al was en dat soort dingen. Ik gaf niet veel weg en toen kregen we een kleine discussie die al snel over ging." vertelde hij en ik keek hem even vragend aan, waarna ik iets noteerde. "Ik kreeg vervolgens van jou en Rosali een bericht en ik moest de lading drugs nog een keer checken. Alles klopte en toen ging ik weer terug. We werden in een keer overvallen door een hele troep en het was meer dan we aankonden." vervolgde hij en ik knikte. We hadden inderdaad opdracht gegeven de drugs nog eens te controleren. "We probeerde ze tegen te houden tot ik werd neergeslagen en ik bewusteloos viel." Ik knikte, dat was begrijpelijk.
    "Waarover ging die discussie dan?" vroeg ik toen nieuwsgierig, "En er viel je niks op bij de drugs? Geen rare apparaten, of zo?" Je wist maar nooit, misschien had iemand een trackings device op onze drugs gezet en ons zo kunnen vinden. Ik mocht geen enkele mogelijkheid buitensluiten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Yelena is toch het zusje van Sergey? In dat geval mag ze wel naar Arkadiy toe, maar weet niet of ze daar wel genoeg lef voor heeft. (':


    Haha, dat valt te bezien. Ik zal even iets bedenken, want er moet natuurlijk wel een goede reden voor zijn.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Zeg anders dat mijn personage je iets geflikt heeft of zo? Gehe. En dan bedoel ik niet Khristina, maar mijn mannelijke personage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Zeg anders dat mijn personage je iets geflikt heeft of zo? Gehe. En dan bedoel ik niet Khristina, maar mijn mannelijke personage.


    Zoals wat?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.