• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Khione, Yelena heeft de slaapkamer van Raisa doorzocht. Wil je haar nog betrappen als ze naar buiten stapt of moet ik haar ergens anders heen sturen?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ehh, ik heb Raisa net naar buiten laten lopen maar ik kan de post wel aanpassen anders?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zal ik wachten tot Carmenta heeft gereageerd of zal ik alvast reageren?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Carmenta schreef:
    Alexander Sjovenic.

    Ik zat rustig mijn appel op te eten toen Raisa binnen kwam wandelen. 'Sergey wil je zien, dus je kan maar beter opschieten,' Ik kijk haar en en met die woorden liep ze weer weg.
    Het ging vast over de gefaalde actie. Ik zuchtte en stond met mijn appel op en liep nonchalant naar Sergey's kamer toe. Ik klopte op de deur en liep vervolgens naar binnen. 'Je wou me spreken?' zei ik toen en keek hem aan.
    Ik nam een paar laatste happen van mijn appel en wierp die in de prullenbak. 'Sorry.' zei ik nog en keek Sergey aan.
    Terwijl ik nadacht waar hij me precies voor wou spreken had ik al een klein vermoeden. Ik had samen met Raisa de taak om de drugs te bewaken en wij moesten voet bij stuk houden.


    Duuddeee...


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Khione schreef:
    Ehh, ik heb Raisa net naar buiten laten lopen maar ik kan de post wel aanpassen anders?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Maakt niet uit, doe maar wat je wilt hoor.]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    (Dit weekend heb ik weer tijd op te reageren op een aantal roleplay's. Waar moet ik, Darya, op reageren of hoe kan ik weer inspringen?)

    (Je kunt wel naar Khristina, die is nu praktisch dood aan 't gaan. Ze is in haar kamer, deur staat open.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (Je kunt wel naar Khristina, die is nu praktisch dood aan 't gaan. Ze is in haar kamer, deur staat open.)


    (Oké, maar wat bedoel je met 'praktisch dood aan 't gaan'? xd)

    Corallo schreef:
    (...)

    (Oké, maar wat bedoel je met 'praktisch dood aan 't gaan'? xd)

    (Gehehe, niet letterlijk, ik heb gewoonweg al lang niet meer met haar een post geschreven.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (...)
    (Gehehe, niet letterlijk, ik heb gewoonweg al lang niet meer met haar een post geschreven.)


    (Oké, dan zal ik niet vragen om je laatste post op te zoeken.)

    Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter.

    Nadat ik ook mijn tweede sigaret had opgerookt, loop ik weer naar binnen. Wat zal ik doen? Iedereen is chagrijnig, omdat de drugstransactie grandioos mislukt is. Waarschijnlijk zullen Arkadiy en/of Sergey nu iedereen aan het overhoren zijn, aangezien ze natuurlijk willen weten hoe en wat.
    Ik zucht geërgerd en slenter richting de keuken. Daar trek ik de grote koelkast open. Ik tuur een tijdje in de koelkast, terwijl de koude lucht me te gemoed komt en me opfrist. Ik voel me er direct wakkerder door. Vervolgens trek ik een willekeurige fles drank uit de koelkast, draai de dop eraf en ruik aan de fles. Het ruikt sterk en het heeft iets weg van een of ander likeurtje, maar wat het is weet ik niet, aangezien het etiket in een voor mij onbekende taal ik geschreven.
    Ik neem een slok en voel het alcohol branden in mijn keel. Heerlijk! Ik zet de fles terug in de kast en loop de keuken uit. Mijn weg leidt de trap op.
    Bovenaan de trap aangekomen, zie ik een deur openstaan. Wacht, is dat niet Khristina's kamer? Ik heb haar de hele morgen nog niet gezien..
    Ik slenter naar haar deur, tik met de ring die om mijn ringvinger zit op de houtendeur en duw deze vervolgens verder open.
    "Hée," mompel ik, wanneer ik haar bij het bed zie staan. "Goedemorgen, trouwens," vervolg ik mompelend, terwijl ik in de deuropening blijf staan.

    (Sorry voor de kut-post..)

    Khristina Nyusha Valentina.
    Na mijn douche had ik mijn ochtendkleding omgeruild voor een zwarte hotpants, met hakken eronder, en een gemakkelijk zittende shirtje. Ik had net mijn halfdroge haar geborsteld, voordat ik iemand vlakbij mijn deur hoorde lopen. Shit, door al die hectische shit vanochtend was ik mijn deur vergeten dicht te doen! Als niemand maar binnen was gekomen, want die schiet ik een kogel door zijn/ haar hoofd heen. Nou ja, behalve als het Sergey is natuurlijk, dacht ik grijnzend, maar schudde vervolgens mijn hoofd toen ik Darya zag staan.
    Ze tikte met de ring die om haar ringvinger zat op de deur en duwt deze vervolgens verder open. “Hée,” mompelde ze, wanneer ze me bij mijn bed ziet staan. “Goedemorgen, trouwens,” vervolgt ze mompelend, terwijl ze in de deuropening blijft staan. Mooi, hopelijk wisten ze allemaal nog die keer dat ik iemand letterlijk mijn kamer uittrapte en blauwe ogen had bezorgd voor zomaar mijn kamer binnen te gaan. “Hey Tigris,” grijnsde ik, terwijl ik haar bijnaam uitsprak met een uitdagende toon. “Gaat alles lekker?” Ik greep naar mijn fohn en begon mijn haren te fohnen, waarna ik naar mijn krultang greep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter.

    "Hey Tigris," begroet ze met met een grijns, waardoor haar rechte, witte tanden zichtbaar worden. De begroeting spreekt ze uit op een uitdagende toon, die mijn op een gekke manier wel bevalt. "Gaat alles lekker?"
    Voordat ik wat kan antwoorden, begint ze haar haren te föhnen. Vervolgens haalt ze ook de krultang erdoor heen.
    "Mwha," brom ik, voordat ik zachtjes zucht. "Met mijzelf wel, maar zoals je weet, met de maffia niet. Ik kan het niet geloven dat die drugstransactie mislukt is." Mensen mogen mij nu irritant vinden, aangezien ik al tegen iedereen mijn reactie op de mislukking uitgesproken heb. Toch lucht het op de een of andere manier op, hoewel ik dondersgoed weet dat ze allemaal deze woorden tegen me kunnen gaan gebruiken als dat ooit nodig zou zijn.
    "Nu pas wakker?" merk ik op, terwijl ik met mijn schouder tegen de deurpost aan begin te leunen.

    Khristina Nyusha Valentina.
    "Mwha," bromt ze, nadat ik klaar ben met föhnen en overga op de krultang. "Met mijzelf wel, maar zoals je weet, met de maffia niet. Ik kan het niet geloven dat die drugstransactie mislukt is." Ik haalde mijn schouders nonchalant op, terwijl ik mijn hoofd knikte. "Hm, bijna iedereen kan het hier volgens mij niet geloven, inderdaad," Ik ga op mijn bed zitten, terwijl ik mijn benen over elkaar doe en nog verder ga met mijn haren krullen om vervolgens wat, voor de stevigheid en dat het zo blijft zitten, haarlak op spuit.
    "Behalve degene die er een deel aan heeft meegewerkt natuurlijk. Ik kan gewoonweg niet geloven dat de flikken het opeens wisten, dat kan niet. Ik zal erachter komen ook wie die stomme snitch is," zeg ik, de laatste woorden meer tegen mezelf en met een vies gezicht, alsof ik afval ruik. "Nu pas wakker?" merkte ze op, terwijl ze met haar schouder tegen de deurpost aan begint te leunen en ik naar haar opkijk - duidelijk uit mijn gedachten. "Nee hoor, ik was al op. Ik had net nog een sigaret gerookt en al vanaf vijf uur aan de slag met de motors en auto's." zeg ik haar, grijnzend. Daarom had ik dus ook die douche genomen, anders zat ik nu nog onder de smeervegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.