• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Ghehe, grappig. Arkadiy zou echt nooóit een nieuweling de drugs laten bewaken. :'D]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Tja, we moesten iets verzinnen xd Ik zorg er wel voor dat we erachter komen dat wij het was. Ghehehe.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ mehh, maar hij mag er niet gelijk achterkomen, dat is niet leuk xd. Ik heb nu eerst een wedstrijd, daarna zal ik reageren ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    Sergey knikt en noteert dingen in zijn boekje. 'Goed, hebben ze jou ook neergeslagen?' vraagt hij waarna hij me weer bekijkt. 'Kun je de plekken laten zien? En oh, kan iemand bewijzen dat je er inderdaad was?'. Ik onderdruk de neiging een diepe zucht te slaken, kom overeind en doe mijn leren jasje uit. 'Ik bewaakte de drugs samen met Alexander,' antwoord ik. 'Mijn rug draai ik naar Sergey toe en ik schuif de mouw bij mijn linkerschouder wat naar beneden zodat hij de blauwe plek kan zien die daar zit. 'Dat is numero één,' zeg ik er bij. Daarna ga ik weer met mijn gezicht naar hem toe staan en schuif ik mijn shirt omhoog waardoor de blauwe plek die vlak boven mijn linkerheup zit zichtbaar wordt. Dan schuif ik mijn shirt nog wat omhoog zodat Sergey de blauwe plek die op mijn rechterribben zit ook kan zien. 'En ik heb nog een blauwe plek op mijn bovenbeen'. Ik ben alleen niet van plan mijn broek hier uit te trekken dus die laat ik niet zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ze kwam overeind en deed haar leren jasje uit. "Ik bewaakte de drugs samen met Alexander." antwoordde ze. Ik knikte eventjes en noteerde dit. Hem zou ik straks onder handen nemen. Ze draaide haar rug naar mij toen en ze schoof haar mouw iets omlaag zodat er een blauwe plek te voorschijn kwam. Ook dit noteerde ik, alles was belangrijk. "Dat is numero één." zei ze waarna ze zich omdraaide en deed haar shirt iets omhoog zodat ik de blauwe plek kom zien die vlak boven haar linkerheup zat. Ik maakte weer een aantekening en keek weer naar haar. Ze zag er wel leuk uit, maar meer ook niet. "En ik heb nog een blauwe plek op mijn bovenbeen." zei ze waarna ze weer ging zitten. Ik knikte. "Ik snap dat je die niet wilt laten zien." zei ik met een iets vriendelijkere toon. "Goed, je weet dus echt niet waar de politie opeens vandaan kwam?" vervolgde ik toen terwijl mijn stem weer serieus was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    Sergey knikt nadat hij alles genoteerd heeft. 'Ik snap dat je die niet wilt laten zien,' zegt hij op een wat vriendelijkere toon, iets wat ik niet echt van hem gewend ben. 'Goed, je weet dus echt niet waar de politie opeens vandaan kwam?' vraagt hij dan, met zijn stem weer serieus. Ik schud mijn hoofd terwijl ik mijn jasje weer aantrek. 'Alexander en ik waren gewoon wat aan het praten terwijl de drugs bewaakten toen de politie ineens van achteren binnen kwam vallen,' antwoord ik. 'Ik weet niet meer goed met hoeveel ze waren, misschien dat Alexander het nog weet, alleen dat het er behoorlijk wat waren. Ze moesten haast wel weten dat het om een grote en belangrijke drugstransactie ging, anders waren ze denk ik niet met zoveel gekomen,' vertel ik. 'Eerst hielden we het vechten nog redelijk vol maar het is nogal lastig vechten met z'n tweeën tegen vele. Uiteindelijk kreeg de politie het dus voor elkaar Alexander en mij tegen de grond te werken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ze schudde haar hoofd, terwijl ze haar jasje weer aantrok. "Alexander en ik waren gewoon wat aan het praten terwijl de drugs bewaakten toen de politie ineens van achteren binnen kwam vallen." antwoordde ze. "Ik weet niet meer goed met hoeveel ze waren, misschien dat Alexander het nog weet, alleen dat het er behoorlijk wat waren. Ze moesten haast wel weten dat het om een grote en belangrijke drugstransactie ging, anders waren ze denk ik niet met zoveel gekomen. Eerst hielden we het vechten nog redelijk vol maar het is nogal lastig vechten met z'n tweeën tegen vele. Uiteindelijk kreeg de politie het dus voor elkaar Alexander en mij tegen de grond te werken." vervolgde ze en ik knikte terwijl ik alles opschreef. "Dat is begrijpelijk", zei ik met een glimlach en sloeg het blaadje om, "Zou je voor mij Alexander willen halen? Voorlopig ben ik klaar met jou."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [BUMP!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Iemand Khristina?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik wacht nog op Ampero en Khione..]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Duurt lang, pffft. Ik laat Khristina zo meteen wel iets randoms doen of zo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Als het echt lang duurt haal ik haar wel eerst op.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Sorrysorrysorry, ik zal gelijk reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov
    Sergey schrijft weer alles op. 'Dat is begrijpelijk,'zegt hij met een glimlach. 'Zou je voor mij Alexander willen halen? Voorlopig ben ik klaar met jou'. Ik knik. 'Als ik hem kan vinden zal ik hem naar je sturen,' antwoord ik terwijl ik opsta. Hierna loop ik Sergey's kamer uit en sluit ik de deur weer achter me. Op zoek naar Alexander. Eerst maar in de keuken kijken aangezien dat de plek is dat ik hem voor het laatst gezien heb.
    Als ik in de keuken kom zie ik dat Alexander er inderdaad nog steeds is. 'Sergey wil je zien,' meld ik hem. 'Dus je kan maar beter opschieten,' voeg ik er aan toe. Met die woorden loop ik de keuken weer uit, naar buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander Sjovenic.

    Ik zat rustig mijn appel op te eten toen Raisa binnen kwam wandelen. 'Sergey wil je zien, dus je kan maar beter opschieten,' Ik kijk haar en en met die woorden liep ze weer weg.
    Het ging vast over de gefaalde actie. Ik zuchtte en stond met mijn appel op en liep nonchalant naar Sergey's kamer toe. Ik klopte op de deur en liep vervolgens naar binnen. 'Je wou me spreken?' zei ik toen en keek hem aan.
    Ik nam een paar laatste happen van mijn appel en wierp die in de prullenbak. 'Sorry.' zei ik nog en keek Sergey aan.
    Terwijl ik nadacht waar hij me precies voor wou spreken had ik al een klein vermoeden. Ik had samen met Raisa de taak om de drugs te bewaken en wij moesten voet bij stuk houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.