• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley
    'Ik en Fred zijn nog altijd beter, of je wilt Percy als voorbeeld hebben..'' Zei ik grijnzend, ze had in iedergeval veel dingen van Fred en mij overgenomen.

    Damon Salvatore
    Aangezien er niets te doen was in Hogwarts was ik met een groepje vrienden naar zweinsveld gegaan waar we uiteindelijk met ongeveer 5 mensen inclucief ik beland waren rond een tafel in de drie bezemstelen met elk een glas boterbier.


    (Wil je Averna dood hebben? 0.0)


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik knik en zeg 'Laten we wat drinken. We kunnen naar de drie bezemstelen of naat zwijnskop, al is het daar niet echt schoon.' ik loop zonder op antwoord te wachten naar de drie bezemstelen en neem plaats aan een tafel. 'Ik wil een boterbier!' zeg ik tegen Rosemerta.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Haha XD Mn vriendin hete rijk en ik hete javik XD

    En de laatste zinnen die we moesten zeggen waren: 'Dikke doeidoei' En ik: 'Dikke doei doei DOEI!' XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (Wil je Averna dood hebben? 0.0)


    {Juaaah :3 Dan zit Stefan er.. Matt.. En een paar andere leuke jongens *gayhand* Maar Damon is het leuks}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik houd van pinguins. Een vriend van mij heeft de bijnaam vinguin, omdat hij Vincent heet en een pinguin is :') En idd, Damon is zeker weten het leukst, I mean, look at him <3)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Perfecte Percy.' mompel ik grijnzend. 'Dan neem ik toch liever een voorbeeld aan jullie. Maar ik wil wel meer slijmballen dan jullie halen. En ik ben samen met jullie geen klasseoudste geworden.' zeg ik lachend. 'En dat wou ik ook niet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Weetje wat.. Ik wil je nog niet dood.. Dan word het gewoon Damon, Stefan en Matt :3 (En ik maak Damon en Stefan even broers XD)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Kalmpjes loop ik achter Myrthe aan een soort van kroeg in. Dat is dus 'de drie bezemstelen'. Leuk om te weten.
    Myrthe is al gaan zitten aan een tafel en roept hard door de kroeg wat ze wilt. De persoon die de bestellingen opneemt, klikklakt naar ons toe op een paar blauwe hakjes.
    Ik haal mijn hand even door mijn haar en loop vervolgens met opgegeven gezicht naar de tafel en neem soepel plaats.
    'Ik heb liever wijn,' zeg ik de vrouw. Mijn ogen gaan even door de ruimte en mijn blik valt op een stel jongens van Hogwarts. Slytherins, zeker weten. De jongen waartegen ik gedag had gezegd aan de Slytherin tafel zit er ook bij. Ik kan mijzelf nu wel voor mijn kop slaan. Ik had nooit moeten zeggen dat ik de eerste de beste knappe jongen mee zou vragen. Ik laat echter niks merken en kijk weer terug naar Myrthe.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga even beneden thee drinken. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik volg haar blik en kom uit bij een groepje jongens. Ik grijns even en trek haar mee. Ik ga aan hun tafeltje samen met Averna zitten. 'Hoi jongens!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Damon Salvatore
    Ik was net met Matt aan het praten toen er twee meisjes onze kant opkwamen, de ene de ander meetrekkend en draai met mijn ene hand het glas wodka rond op de tafel als het ene meisje hoi zegt. 'Hoi' Zegt Matt waarna Stefan hetzelfde zegt en ik het glas naar mijn lippen breng om een slok te nemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet gaan :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    (jammer:C)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {ik zit sirieus een hele middag aan mijn huiswerk:| ik heb ook nog iets dat een sociaal leven heet! en de docenten maar klagen dat we veel te weinig bewegen...vindt je het gek met al dat huiswerk xD grapje}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    {ik zit sirieus een hele middag aan mijn huiswerk:| ik heb ook nog iets dat een sociaal leven heet! en de docenten maar klagen dat we veel te weinig bewegen...vindt je het gek met al dat huiswerk xD grapje}


    [Klinkt me heel erg bekend. Wij hebben ook al twee toesten gehad en morgen een presentatie. het is gewoon niet leuk meer. Mensen wij hebben ook wel wat beters te doen. Maar ben het wel met je eens xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer