• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Lui klein zusje' Zei ik grijnzend, 'Dansles?' Zei ik fronsend, ik had dus totaal geen zin in dansles.. 'Van wie krijgen we dat?''

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Moonly schreef:
    Myrthe Benthe Lost

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, als er meer meewillen mag dat van mij. Je kan trouwens goed dansen.' zeg ik en ik grijns even. Mijn blik glijd door het lokaal, Gedaanteveranderingen.

    (ik ga ook eteb)


    Averna Mortes

    Myrthe haalt haar schouders op en zegt dat als mensen mee willen, dat best mag. Vervolgens geeft ze mij een compliment en grijnst even.
    'Thanks, maar dan kunnen we maar beter een jas gaan halen in de common room. Het is nou niet bepaald lekker warm weer of zo.' Ik loop naar de deur en draai mij weer om naar Myrthe. 'Kom je?'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grinnik even. 'Je moet maar zo zien: kleine zusjes nemen alles over van hun grote broers. Dus dan zijn jullie ook lui.' zeg ik. En ja, ze waren meestal wel lui. 'Ik weet het niet, maar ik hoop dat Ron weer moet dansen met Anderling.' zeg ik, ik was er de vorige keer niet bij omdat ik eigenlijk te jong was. Ik mocht alleen naar het feest omdat Neville me had gevraagd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Dat hoeft niet persee' Bracht ik er tegenin, 'Goede tijden' Zei ik grijnzend, ik en Fred hadden met elkaar staan dansen en de heletijd staan lachen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Myrthe Benthe Lost

    Ik knik en loop naar haar toe. Mijn blik gaat over een briefje aan de muur. 'Een gala. Fijn.' mompel ik tegen Averna. Ik zucht en draai me om. 'Kom.'

    Ginny

    'Ik neem wel alles over van jullie hoor!' zeg ik lachend. 'Ik wou dat ik er bij was toen Ron danste, maar wanneer ga je Madison vragen?' zeg ik grijnzend. Zou Cho Neville al gevraagt hebben? En Fred Adelaine?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Man je lijkt wel een papagaai' Zeg ik lachend, 'Ik heb geen idee waneer ik dat ga vragen, en dat gaat jouw ook niets aan' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Ik volg Myrthe's blik naar het briefje en lees ook de woorden 'gala' en 'danslessen'. Inderdaad heel fijn. Ik ken hier amper mensen, laat staan leuke jongens.
    'Ach, jij kent tenminste nog jongens. Er zijn er vast wel een aantal die je willen vragen. Ik ken alleen één of andere gozer die amper wat zei,' mompel ik terug. 'Maar ik kan altijd nog iemand inhuren.' Ik grijns even zwakjes en loop vervolgens met Myrthe naar de common room.


    Happy Birthday my Potter!

    {Averna can ask Damon? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik lach met hem mee. 'Man je lijkt wel een papegaai' zeg ik met een raar stemmetje na. Ik grijns even. 'Jammer, ik vind het leuk om te kijken hoe mensen andere mensen vragen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hey, de jongens moeten de meiden vragen, so Damon has to ask her :P)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Hou jij het maar bij het imiteren van de kabouters in de tuin klein zusje' Zeg ik grijnzend, 'volgensmij mag je de hele tuin kabouter-vrij maken als we weg zijn' Voeg ik er lachend aantoe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (Hey, de jongens moeten de meiden vragen, so Damon has to ask her :P)


    {:c..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {:c..}


    (Oké, ze overtreed de regels wel :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Oké, ze overtreed de regels wel :Y))


    {Thanks :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Myrthe Benthe Lost

    'Alsof die met iemand met Hufflepuf familie willen. En jij kan altijd nog met het baasje van Mister Foefoe.' zeg ik grijnzend. Ik pak snel mijn jas en loop weer naar Averna toe. 'Zullen we?'

    Ginny

    'Dus ik moet de heletijd "Lamelos" schreeuwen en jullie uitschelden?' zeg ik grijnzend en ik schud mijn hoofd. 'Ik hoop niet dat ik de tuin alleen moet doen. Misschien kan Zeur me helpen.' zeg ik grijnzend. Zeur begon al te gillen als ze een tuinkabouter zag, laat staan dat ze ze moet oppakken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!