• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Waar is een Latijn&Grieks site voor als de opdracht die je nodig hebt er niet opstaat? -_- Haat aan futurum)


    Happy Birthday my Potter!

    Cho Chang
    'Nee, ik heb nog niemand voor het gala. Heb jij al wel iemand? Ik denk dat ik haar maar moet negeren ja. Maar wraak nemen is toch leuker' ik glimlach, 'Ik had gehoopt dat Fred en George misschien iets wisten.'

    (ohw echt fantastisch... de politie is weer in mijn straat. er is weer iets met me buren... de hele straat staat buiten in hun pyjama, en ik kan er echt niet tegen dat ik niet weet wat er is...)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny

    'Ik ga denk ik met Harry, hij is mijn vriendje dus dat lijkt mij logisch. En je moet inderdaad naar Fred en George toe als je wraak wilt nemen. Maar over het gala, je zou ook met Neville kunnen gaan. Hij kan goed dansen en zoekt nog iemand.' zeg ik grijnzend terwijl mijn ogen heemn en weer flitsen tussen Cho en Nevile.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    Verbaasd kijk ik van Fred naar de roos. Dit was echt zó lief!
    Ik leg mijn armen in zijn nek en druk een kus op zijn mond. 'Natuurlijk wil ik dat,' fluister ik even waarna ik mijn lippen weer op de zijne druk.


    Happy Birthday my Potter!

    (Fred?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry dat ik nóg niet heb gereageerd, maar ik was vandaag de hele dag op en neer, van de dokter naar het ziekenhuis waar ik tevens ook heel lang heb moeten wachten. Morgen reageer ik vooral niet, misschien dat ik morgen avond reageerd maar ik word dus morgen ochtend geopereerd dus het reageren gaat allemaal wat traag]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:11 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    TheSeasons schreef:
    [Sorry dat ik nóg niet heb gereageerd, maar ik was vandaag de hele dag op en neer, van de dokter naar het ziekenhuis waar ik tevens ook heel lang heb moeten wachten. Morgen reageer ik vooral niet, misschien dat ik morgen avond reageerd maar ik word dus morgen ochtend geopereerd dus het reageren gaat allemaal wat traag]


    (Omg, wat vervelend voor je! Sterkte en ik hoop dat je operatie goed verloopt (flower))


    Happy Birthday my Potter!

    [Dankjewel(flower)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Cho Chang
    Nevllile? denk ik. ik vraag me af of ik met hem gezien kan worden. maar als ik niemand heb.. dan is Neville toch beter. Normaal doe ik nooit zo lullig maar ik vraag me af of het wat word. Toch besluit ik hem te vragen. 'Dank je Ginny, ik zou kijken of Fred en George wat weten. En ik vraag wel of Neville met mij wil.' nog steeds twijfel ik er over maar ik loop toch naar Neville toe. 'Heey Neville' zeg ik.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny

    Ik grinnik even als Cho echt naar Neville toe gaat. Wauw, Chang en Longbottem samen naar het bal, dat verwacht niemand. Zo, dat ook weer geregeld. Ik buig me weer over mijn samenvattingen. Voor je het wist kwamen de examens er aan. Ik sla wat pagina's om, vastbesloten om meer slijmballen te halen als Fred en George.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom

    Een beetje verveeld sta ik bij de boekenkast, het boek dat ik zocht blijkt er toch niet tussen te staan.
    Ik werp even een blik op de tafel waaraan ginny en cho zitten, ik heb nu pas door dat hun gesprek al is afgelopen.
    Cho komt zelfs op me af en ze begroet, "hey cho" zeg ik een beetje stotterend en verlegen terug. Ik weet mezelf niet echt een houding te geven, zoals wel vaker.


    Can't control my second personality

    (Nevile en Cho... Lol. Echt zo'n combi die je niet verwacht)


    Happy Birthday my Potter!

    (inderdaad:') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    Was dit nou wel zo'nn goed idee? Ik besluit het toch maar erop te wagen want zoals in de 4de gaan waarschijnlijk niet twee mensen me vragen. Cedric is dood, ik heb het er nog steeds wel moeilijk mee, en harry heeft Ginny. 'Uhm.. Neville, met wie ga jij naar het bal?' vraag ik glimlachend.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny

    Ik probeer niet mee te luisteren, maar het gaat moeilijk. Ik kijk even naar Cho en Neville. Neville stond er een beetje ongemakkelijk bij en Cho keek twijfelachtig. Ik sla mijn boek dicht, ik kon toch niet leren nu. Ik kijk weer naar Cho en Neville. Ik kan een beetje liplezen en zie dat Cho iets over het bal vraagt. Ik grinnik zacht. Sirieus, niemand verwacht het als hun samen naar het bal gaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!