• Nevermind, ik merk nu al dat hier stomme reacties over gaan komen. Menstruatie is een normaal ding, dat dit kon helpen interesseert jullie blijkbaar niks. Ik had het anders van Q verwacht, maarja.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:42 ]


    Tears stream down your face

    Oh help niet opnieuw. Hopelijk komen de doorlek topics nu niet terug.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Oh help niet opnieuw. Hopelijk komen de doorlek topics nu niet terug.


    Hahaha. 'Doorlektopics', wat een mooi woord.


    Aan niets denken is ook denken.

    Smakelijk. Eigenlijk had ik hier liever niet een algemeen topic over gezien, maar goed. Als het echt zal helpen ga ik niet klagen.

    Een algemeen menstruatie topic?

    ... lol xD Ish a bit weird. Waarom is het nodig?


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom zou je een topic hierover maken, een algemeen topic dan nog wel.
    Wie praat er nu met plezier over zijn sleur?

    En nu is het niveau van Q laag volgens jou omdat we het eigenlijk een beetje raar/onsmakelijk vinden om hier een algemeen topic over te hebben?

    Invaesion schreef:
    Waarom zou je een topic hierover maken, een algemeen topic dan nog wel.
    Wie praat er nu met plezier over zijn sleur?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lioncourt schreef:
    En nu is het niveau van Q laag volgens jou omdat we het eigenlijk een beetje raar/onsmakelijk vinden om hier een algemeen topic over te hebben?

    Ik zeg niet dat het niveau van Q laag is, ik zeg alleen dat ik dacht dat meiden gewoon met elkaar erover konden praten, jeez


    Tears stream down your face

    TearsStream schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat het niveau van Q laag is, ik zeg alleen dat ik dacht dat meiden gewoon met elkaar erover konden praten, jeez

    Nee, oké. Dat snap ik. Maar in principe kun je dat soort dingen ook wel kwijt in het 'lucht je hart topic' en dergelijke. ^^
    En mocht het nodig zijn dan opent die persoon zelf wel zo'n topic. Het komt niet vaak voor though.

    Slotje op aanvraag