• Sinds kort zie ik steeds meer mensen op twitter en tumblr praten over het mailen van het management of sony om een follow te krijgen op twitter van de 1D boys en ik vroeg me af, wie heeft het geprobeerd en als het je gelukt is om van alle 5 de boys een follow te krijgen, hoe heb je het gedaan? waar heb je naar gemailt, wat heb je als onderwerp gezet en was je mail een smeek mail of gewoon een mail waarom je zo graag een follow wilt, ik ben nieuwsgierig (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:14 ]


    Nutella is life.

    Ik heb het ook gehoord, maar heel veel mensen die follows hebben van 5/5 beweren dat ze niet hebben gemailt. Ik vind 't maar onzin. Ik heb ook geen enkele mail gestuurd en Niall+@onedirection followen me. Het is volgens mij gewoon puur geluk. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Waarom zou je dat doen? Mensen bepalen zelf wie ze willen followen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat is gewoon triestig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dai5y schreef:
    Waarom zou je dat doen? Mensen bepalen zelf wie ze willen followen.


    Om het idee te hebben dat de accounts van de jongens je volgen. Ik vind 't maar oneerlijk als het er zou zijn, maar oké.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    Ik heb het ook gehoord, maar heel veel mensen die follows hebben van 5/5 beweren dat ze niet hebben gemailt. Ik vind 't maar onzin. Ik heb ook geen enkele mail gestuurd en Niall+@onedirection followen me. Het is volgens mij gewoon puur geluk. :')


    Ik weet niet wat ik er van moet denken, sommige hebben gewoon geluk gehad en hun best gedaan. Maar sommige hebben echt gemaild en hebben van alle 5 een follow gekregen. Als ik zou weten hoe ik ze zou moeten mailen en wat er in te zetten dan zou ik het misschien ook wel is proberen. Maar de kans is zo klein dat ik het maar gewoon blijf proberen op twitter, misschien ooit een dag.
    Maar ik vind het wel leuk om te weten hoe andere mensen het gedaan hebben etc. (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:36 ]


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat ik er van moet denken, sommige hebben gewoon geluk gehad en hun best gedaan. Maar sommige hebben echt gemaild en hebben van alle 5 een follow gekregen. Als ik zou weten hoe ik ze zou moeten mailen en wat er in te zetten dan zou ik het misschien ook wel is proberen. Maar de kans is zo klein dat ik het maar gewoon blijf proberen op twitter, misschien ooit een dag.
    Maar ik vind het wel leuk om te weten hoe andere mensen het gedaan hebben etc. (:


    Weetje, ik heb echt het idee dat dus die email helemaal niet bestaat, maar oké... :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Weetje, ik heb echt het idee dat dus die email helemaal niet bestaat, maar oké... :')


    Nou sommige mensen zeggen dat ze echt zo een follow hebben gekregen en dat wil ik best geloven, maar ik weet het gewoon echt niet... Op zich zou ik wel willen proberen maar waarom zou ik dat nou doen? Ik bedoel als het niet waar is heeft het geen nut...


    Nutella is life.

    Ik zou niet eens een follow willen, wat moeten ze mijn Nederlandse gebrabbel áls ze als toevallig een tweet van mij zouden zien, en verder follow ik ze. Ik hoef geen followback, ze doen er toch niets mee en het is niet needable voor mij.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Glenroy schreef:
    (...)

    Nou sommige mensen zeggen dat ze echt zo een follow hebben gekregen en dat wil ik best geloven, maar ik weet het gewoon echt niet... Op zich zou ik wel willen proberen maar waarom zou ik dat nou doen? Ik bedoel als het niet waar is heeft het geen nut...


    Je moet volgens mij van wat ik heb gehoord een speciaal emailadres hebben. Maar sowieso, als het waar zou zijn zou ik niet weten of ik het zou willen, aangezien het management je dan zou followen en niet de jongens zelf..


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Je moet volgens mij van wat ik heb gehoord een speciaal emailadres hebben. Maar sowieso, als het waar zou zijn zou ik niet weten of ik het zou willen, aangezien het management je dan zou followen en niet de jongens zelf..


    Inderdaad! Het duurt dan misschien heel lang en misschien followt er maar één van de boys je maar ze hebben je wel zelf gefollowt,
    maar het is gewoon zo verleidelijk om te mailen, al ga ik dat niet doen omdat mensen allemaal verschillende dingen zeggen (:


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Inderdaad! Het duurt dan misschien heel lang en misschien followt er maar één van de boys je maar ze hebben je wel zelf gefollowt,
    maar het is gewoon zo verleidelijk om te mailen, al ga ik dat niet doen omdat mensen allemaal verschillende dingen zeggen (:


    Daarom. Ik heb gejankt toen ze me followden, ik stond te stuiteren (bij Niall was het ook nog eens middernacht, dat was pas leuk. Ik had mn vader wakker gegilt) en ik denk dat het helemaal niet zo speciaal zou zijn als het management je zou followen. Maar inderdaad, het zou wel heel verleidelijk zijn, haha!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Daarom. Ik heb gejankt toen ze me followden, ik stond te stuiteren (bij Niall was het ook nog eens middernacht, dat was pas leuk. Ik had mn vader wakker gegilt) en ik denk dat het helemaal niet zo speciaal zou zijn als het management je zou followen. Maar inderdaad, het zou wel heel verleidelijk zijn, haha!


    Ik huilde al toen één van de Janoskians me followede op twitter haha, laat staan wat ik zou doen als één van de boys me followde, maar als ik ooit nog is echt bewijs heb dat iemand naar een bepaald adres heeft gemaild en ook gefollowt is en dat de jongens je wel zelf followen omdat ze dat moeten, stiekem worden ze gewoon gedwongen haha, misschien dan, misschien....


    Nutella is life.

    Lol, dat is echt triest.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Glenroy schreef:
    (...)

    Ik huilde al toen één van de Janoskians me followede op twitter haha, laat staan wat ik zou doen als één van de boys me followde, maar als ik ooit nog is echt bewijs heb dat iemand naar een bepaald adres heeft gemaild en ook gefollowt is en dat de jongens je wel zelf followen omdat ze dat moeten, stiekem worden ze gewoon gedwongen haha, misschien dan, misschien....
    Maar wat is er leuk aan om te weten dat ze jou gedwongen followen? Toen ik werd gefollowd door twee zangeressen vond ik dat speciaal, omdat ik dat niet verwachtte. Hier is toch geen verrassing aan?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    (...)Maar wat is er leuk aan om te weten dat ze jou gedwongen followen? Toen ik werd gefollowd door twee zangeressen vond ik dat speciaal, omdat ik dat niet verwachtte. Hier is toch geen verrassing aan?


    Nee het is misschien geen verassing, maar toch weer wel omdat er volgens sommige mensen zoveel mensen mailen naar dat adres dat ze alleen de pakkende verhalen waarom jij een follow wilt uitkiezen. Dan is het toch best een verassing als ze jou kiezen om te followen lijkt me..


    Nutella is life.