• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Haha, zullen we ze anders gewoon wat anders laten doen, iets leuks :') Naar zweinsveld of zo)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (ja is goed, ginny gaat wel naar George en Myrthe gaat met Averna naar zweinsveld:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (en mensen die mee willen mogen best mee, al zijn er niet echt veel mensen)


    Happy Birthday my Potter!

    (waar is George eb waar is Averna?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Uhm, Averna heeft wel ergens een lokaal opgezocht en is aan het balletten, ze moet toch wat :') )


    Happy Birthday my Potter!

    {Ehmm.. Geen idee waar George is.. :s}

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Myrthe en ginny komen eraan^^)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:48 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Grijnzend ruim ik mijn samenvattingen op, maar ik went mijn blik niet af. Ik stop mijn boeken ik de tas en sta op. Zodra ik langs Neville en Cho loop steek ik mijn duim op. Zodra ik de bieb uit ben lach ik even. Ik ben opweg naar de leerlingenkamer en kom George tegen. 'Hallo Georgie!' zeg ik vrolijk. 'Wist je al dat er een gala aankomt?'

    Myrthe Benthe Lost

    Als ik een tijdje verveeld in de leerlingenkamer heb gezeten, sta ik op en ga Averna zoeken. Ik loop door de school en kijk in een paar lokalen. Na de vierde keer heb ik beet. 'Hoi, ga je mee naar zweinsveld?' zeg ik nadat ik gekeken heb naar haar gedans.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Hallo Georgie!' Hoor ik de stem van Ginny achter me met de mededeling dat er een gala aankomt, 'Hallo klein zusje' Zei ik toen ik me had omgedraait, 'En nee, dat wist ik niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    Cho Chang
    'nee ik heb nog niemand. Maar ik weet het niet, de jongens horen de meisjes te vragen toch. Ik wacht wel af tot er iets gebeurd.' Ik kijk een beetje verlegen naar Neville. Shit word ik nou verlegen van Longbottom???Eigenlijk hoop ik wel dat Neville me vraagt. Omdat ik anders alleen ben.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Averna Mortes

    Na een laatste pirouette, draai ik mij om naar Myrthe die blijkbaar het lokaal binnen is gelopen. Het is niet erg, want ik was toch al wel klaar.
    'Hoi, ga je mee naar Zweinsveld?' vraag ze. Oké, Zweinsveld, het tovenaars dorp vlak bij gelegen waar leerlingen wel vaker heen gaan. De hoogtepunten waren het krijsende krot, een vage snoepwinkel en de drie bezemstelen geloof ik.
    Ik haal de knot uit mijn haar en kijk even bedenkelijk voor mij uit. 'Ja, dat lijkt mij wel leuk,' zeg ik rustig, waarna ik de bloes weer over mijn hempje aantrek en mijn stropdas en schoenen aandoe. 'Gaan we met z'n tweeën ?'

    (Ik moet heel even eten)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik glimlach even. 'Ja, en een paar dagen daarna is de kerstvakantie.' zeg ik. 'Wie ga jij vragen? Fred gaat Adelaine vragen, Cho gaat Neville vragen, dus wie ga jij vragen, Madison?' vraag ik grijnzend..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Owh' Mompel ik terwijl ik op mijn achterhooft krab, zo te zien wist ze het andwoord op haar eigen vraag al, 'Wie ga jij vragen?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Myrthe Benthe Lost

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, als er meer meewillen mag dat van mij. Je kan trouwens goed dansen.' zeg ik en ik grijns even. Mijn blik glijd door het lokaal, Gedaanteveranderingen.

    (ik ga ook eteb)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    'Het is leuker, makkelijker en fijner als de jongens de meisjes vragen.' zeg ik grijnzend. 'Maar als Harry mij niet vraagt dan vraag ik hem wel. We krijgen trouwens ook twee weken dansles.' ik grijns even. 'En ik hoorde van Fred dat ik geld mag lenen voor een jurk. Ik wil niet in een oude nachtjapon van ma lopen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!