• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (nee, sorry. Ik ben geen fan:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Dus nu zeg je dat je hem niet gaat helpen met deze troep?" Astoria grinnikten. "Jawel, het is tenslotte mijn eigen schuld dat het hier vol ligt met dons veertjes." zei Astoria terwijl ze een veertje van het puntje van haar neus blaasden. "En jij" zei Astoria terwijl ze Marry aankeek. "Jij mag ook helpen". Marry slikten. "Oh...Kijk, is het al zo laat ik moet nog echt even dingen...doen, regelen...Dus...ik zie je wel weer" Zo snel als ze kon stond Marry op terwijl ze haastig de deur open maakten en de kamer verliet, terwijl ze een spoor van veertjes achterliet. Astoria lachten terwijl ze een kussen tussen haar handen nam en deze omhoog gooiden in de lucht, toekijkend naar de duizende veertjes die neerdwarrelden in haar haren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Neville longbottom

    " hmm volgens mij zoden er in de loop van deze weken dansles moeten komen, maar geen idee of we die samen hebben, aangezien de verschillende afdelingen" zei ik een beetje peinzend tegen haar. Ik realiseer me wel dat ik snel hulp moest inschakelen van iemand, want ik heb geen idee wat voor dingen er bij een meisje meenemen naar het bal meespelen. Misschien moet ik haar ook wel een roos geven ofzo. Ik moet hoognodig advies hebben


    Can't control my second personality

    Cho Chang
    'ja, het zal wel aangekondigd worden' zeg ik terwijl ik achterom kijk. 'Nou ja, we zien wel.' Ik kijk zoekend rond in de bieb, nergens zie ik fred, george of ginny. 'Heb jij Fred of George gezien Neville?' Ik moet ze spreken, ik hoop dat ze iets weten om het Myrthe betaalt te zetten


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Neville longbottom
    "ik dacht dat ze met z'n drieën en nog wat mensen die ik niet echt ken, naar zweinsveld waren. Maar misschien zijn ze nu al terug" zei ik. Ik moest eigenlijk ook maar is opzoek naar het boek waarvoor ik in eerste instantie Nasr de bieb was gekomen. Maar nadat ik ginny en cho tegen kwam, heb ik niet eens meer gezocht


    Can't control my second personality

    Ginny

    Ik grijns even. 'Ik zie je nog wel, George.' Ik pak mijn spullen en loop weer naar de bibliotheek om te kijken of Neville en Cho al samen naar het bal gaan en om een boek te zoeken. Zodra ik binnen kom zie ik Neville en Cho nogsteeds bij elkaar staan. Ik loop naar een boekenkast vlak bij hun en begin een boek te zoeken. 'Hoi.' zeg ik tegen hun en ga weer verder met zoeken. Eigenlijk hoop ik dat ik iets opvang van het gesprek. Ik ben echt veel te nieuwschierig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    'oke, hey daar is Ginny.' ik kijk hem aan. 'tot het bal, of de lessen dan, als ze me ooit vertellen dat we die gaan volgen. Doei' zeg ik en ik loop weg. Naar Ginny toe. 'hey Ginny' zeg ik.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny

    Ik begin bijna te dansen als ik Cho "Tot het bal" zegt. Ik probeer zo normaal mogelijk te doen. Ik hoor dat Cho naar me toe komt. 'Hoi Cho! Ga je met Neville naar het bal?' vraag ik meteen. Ik kan een grijns niet onderdrukken. 'George was net trouwens in een gang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    'Ja inderdaad, ik ga met hem, hij heeft me gevraagd.' zeg ik.'nou ja, ik moest hem wel even in de goede richting duwen maaar uiteindelijk is het gelukt.' Ik wil zo wel vragen over waar fred en George zijn maar ik ben benieuwd hoe Ginny reageert.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny

    Ik begin te grijnzen. 'Jeej!' ik doe een raar dansje met een boek in mijn hand. Dit vond ik echt heel erg leuk. Ik ben nu al benieuwd wat ze aan gaan doen. De vorige keer hadden hun echt iets heel leuks aan. Nog maar twee weken!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    'en? heeft Harry je al gevraagd?' vraag ik geíntereseerd. 'Wil je samen met mij een jurk kopen trouwens? Of heb je er al een?' ik hoop echt dat Ginny wil want ik heb geen jurk meer om aan te trekken. Mijn jurken zijn lelijk, te klein, of kinderachtig. niet echt ideaal dus.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (ik moet eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    ik schud mijn hoofd somber. Sinds het ongeluk had ik Harry niet meer gezien. Ik miste hem echt enorm.
    'Ik ga ook al met Adelaine een jurk kopen, mischien kan je mee.' zeg ik weer wat vrolijker. Ik ben echt blij dat ik geld van Fred en George mag lenen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MrsBrittain schreef:
    Draco Malfoy

    'Het liefste zou ik op dit moment nee zeggen, maar omdat jij het bent zegt ik wel het tegenovergestelde' zegt ze glimlachend, ook ik glimlach 'Volgens mij is het tijd dat je me dan maar eens aan iemand voorstelt en trouwens aan meerdere mensen gezien ik hier bijna niemand ken' ze wend haar blik naar mij 'Zo herken ik je weer en dit is ook de manier waarop ik je wil kennen' ook ik kijk haar aan 'Ik zal je snel aan wat vrienden voorstellen' maar dan realiseer ik me dat er nog iemand binnen zit te wachten 'Is er nog iets dat je kwijt wilt? want anders ga ik weer naar binnen'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Cho Chang
    'okee, ik hoop het, ik wil namelijk niet alleen.' aan alleen naar de stad gaan heb ike echt een hekel. 'Maar heb jij George of Fred gezien? ik heb ze echt nodig. Ik moet Myrthe op een of andere manier terug pakken.' Ik kijk Ginny vragend aan.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort