• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn topics^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (mijn topic)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    'Jou opzoeken wat heb ik hier anders te zoeken?' een zucht verlaat haar mond 'Jongens hebben jullie dan echt niets beters te doen dan iemand zien praten met Draco Malfoy?' ik schiet in de lach maar laat haar uitpraten 'Dus niet zo verbaasd en kom gewoon eventjes hier naartoe' ik loop naar haar toe "Je begint het te leren zie ik" zeg ik grijnzend "Maar wat is er?"


    Melody Eliza Malfoy
    'Draco doe nu niet of dit de eerste keer is dat je me zo ziet, want gedraag me vaker zo. Zorg er maar voor dat ik me niet zo tegen jou ga gedragen gezien het anders echt nog wel eens moeilijk word' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Leer het niet gezien ik het als wist en al 16 jaar les krijg van de beste' zeg ik grijnzend. 'Weet je zeker dat je hier wilt praten?' vraag ik en kijk even rond. 'Mensen zoek alsjeblieft een leven' toep ik als sommige ons nog steeds aanstaren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    'Draco doe nu niet of dit de eerste keer is dat je me zo ziet, want gedraag me vaker zo. Zorg er maar voor dat ik me niet zo tegen jou ga gedragen gezien het anders echt nog wel eens moeilijk word' zegt ze hoofd schuddend 'Leer het niet gezien ik het als wist en al 16 jaar les krijg van de beste' dit keer verscheen er een grijns op haar gezicht 'Weet je zeker dat je hier wilt praten?' zei ze terwijl ze nog een paar starende Slyhterins afsnouwde "Oke we praten wel ergens anders" ik pakte haar hand en trok haar mee naar de gang "Wil je nu vertellen wat er is?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik kijk hem aan en knik. 'Tuurlijk, maar ik denk dat jij mij eerst een paar dingen moet vertellen of niet soms?' zeg ik. 'Trouwens waarschijnlijk kom je dan ook gelijk op iets waar ik voor kwam' zeg ik en kijk nog even naar mijn gewaad en dan naar het zijne. Het blijft gewoon nog steeds een raar gezicht, maar eigenlijk is het ook wel weer grappig. Al snel kijk ik hem weer met een vragende blik aan. 'Nou?' vraag ik. 'Durg toruwens niet te zeggen dat er niets is of je niets weet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Als ik opweg ben naar de keukens zie ik een briefje hangen. Ik lees hem rustig door. Een kerstbal! Vet gaaf! Met danslessen! Ow, wat had ik daar zin in. Twee weken dansles en dan een gala. Dit moest ik de anderen gaan vertellen, maar eerst eten! Ik loop naar de keukens en eet een paar taartjes. Ik raap de bezems weer op en ging opzoek naar de anderen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    'Tuurlijk, maar ik denk dat jij mij eerst een paar dingen moet vertellen of niet soms?' zegt ze 'Trouwens waarschijnlijk kom je dan ook gelijk op iets waar ik voor kwam'ik kijk haar niet begrijpend aan 'nou?' dringt ze aan
    'Durg trouwens niet te zeggen dat er niets is of je niets weet' dit begon allemaal steeds raarder te worden 'waar heb je het over?'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik ga op de trap zitten en een zucht verlaat mijn mond. Mijn humeur slaat gelijk weer om. Iets wat wel eens vaker gebeurd als ik het zelf allemaal niet meer weet. Het is waarschijnlijk gewoon even teveel voor me en had kunnen weten dat Draco het ook niet zou weten. 'Je weet echt niets ervan hé?' vraag ik zacht en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ze gaat op de trap zitten en een diepe zucht verlaat haar mond 'Je weet echt niets ervan hé?' ik schud mijn hoofd 'Nee, als je nou gewoon eens zou zeggen wat er was had ik je een antwoord antwoord kunnen geven' zei ik geïrriteerd.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Hey, ik ben weer een beetje bijgekomen van feestweek en heb geen kater ^^. Dus, wat heb ik gemist? Ik zoek zo de laatste reactie van Myrthe wel even en heeft Rave nog gereageerd?)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 13:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Melody Eliza Malfoy

    Na zijn woorden vergeet ik het verdrietige gevoel even en kijk hem chagrijnig aan. 'Misschien was het toch de verkeerde keuze om naar jou toe te komen. Ik dacht juist dat je zou helpen omdat je altijd heb gedaan en dat ook zou doen. Waarom neem ik het eigenlijk nog een voor je op ook bij de rest van de afdelingen? Waarschijnlijk hebben ze inderdaad over alles. Hogwarts en die vrienden van jou veranderen je inderdaad'

    [ Sorry moest echt eventjes XD en moet naar ene verjaardag dus ben er vanavond pas weer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider zei op 3 sep 2012 - 21:20:

    Adelaine Catherina Lupin

    'Voor jullie leerlingenkamer hoeven jullie toch alleen maar een vraag te beantwoorden?' vraag ik lachend. Ik denk niet dat hij de leerlingenkamer zomaar in mag komen, zelfs niet van Lee, maar dat zeg ik maar niet. Ik strijk even mijn rokje glad en ga op een traptrede zitten. We staan nu al zo lang, dat ik het zo langzamerhand zat begin te worden.


    (Rave?)


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Melody werpt me een chagrijnige blik toe 'Misschien was het toch de verkeerde keuze om naar jou toe te komen. Ik dacht juist dat je zou helpen omdat je dat altijd hebt gedaan en dat ook zou doen. Waarom neem ik het eigenlijk nog een voor je op te zoeken ook bij de rest van de afdelingen? Waarschijnlijk hebben ze inderdaad gelijk over alles. Hogwarts en die vrienden van jou veranderen je inderdaad' ik zag dat ze echt over iets in zat, een zucht verliet mijn mond "wat is er aan de hand?" dit keer zei ik het een stuk rustiger, ik volgde het voorbeeld van Melody en ging naast haar zitten op de trap.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik kijk Draco aan en een zucht verlaat mijn mond. 'Sorry ik heb echt geen idee wat er aan de hand is' zeg ik zacht. 'Het is denk ik gewoon allemaal een beetje teveel. De ruzie met onze ouders voor ik natuurlijk hier naartoe kwam, gryffindor waar ik word ingedeeld, dan de discussie met jou en gelijk de hele school alles weet. De gryffindors zijn natuurlijk ook een hele verandering en nu dit weer.' Zeg ik en de tranen branden in mijn ogen. 'Ik mis de tijden dat we gewoon gezellig konden spelen en al die dingen. De tijd zonder problemen, dat je niet hoef op te letten wat je zeg. Gewoon de tijd met jou'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer