• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny Weasley

    Ik knik. 'George was net op de vijfde verdieping aan het rondzwerven. Waar Fred is weet ik niet.' zeg ik glimlachend. Harry ging mij vast nog wel vragen. Ik grijns even naar Neville en steek mijn duim op. Ik was best trots op hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    ik zie Giny haar duim op steken naar Neville en ik glimlach naar hem. Wat zou hij van alle aandacht vinden? 'Oke, ik denk dat ik George dan maar ga zoeken. Vraag jij nog of ik en jurk met jullie mag kopen?'


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny Weasley

    Ik knik 'Dat zal ik doen.' beloof ik. Ik zet een boek terug en loop naar Neville 'Gefeliciteert!' zeg ik grijnzend. 'Ging het goed?' ik leun tegen een boekenkast aan en kijk naar Neville's ronde gezicht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom
    Een vrolijke ginny kwam aan gelopen. "ik ben je eeuwig dankbaar dat je me hielp met een date zoeken, ik was echt dood nerveus " zei ik gelijk tegen haar. Als ginny er niet was geweest had ik waarschijnlijk nooit een date gehad. "heeft Harry jouw eigenlijk al gevraagd" vroeg ik. Hoewel het in mijn ogen van zelfsprekend is dat ze samengaan, maarja je weet nooit hoe dat zit met vrouwenlogica


    Can't control my second personality

    Ginny Weasley

    Ik glimlach 'Geloof in je zelf, dan kan je alles!' zeg ik grijnzend. Als Neville vraagt of Harry mij al gevraagd heb schud ik weer mijn hoofd. 'Nee, ik heb hem niet meer gezien sinds...' ik maak de zin niet af. Drie mensen die het wisten vond ik wel genoeg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom

    Ginny stopte midden in haar zin, iets weerhield haar er van om het me te vertellen. Aangezien ze me had geholpen met het hele dat gebeuren besloot ik om niet door te vragen, als ze het kwijt wilde kon ze het altijd vertellen. "hmm ja nu je het zegt ik heb Harry en Ron heel de dag niet gezien" zei ik


    Can't control my second personality

    Ginny Weasley

    Ik glimlach opgelucht als Neville er niks over vraagt. 'Ja, misschien moet ik ze maar eens gaan zoeken, al denk ik niet dat ze bij elkaar zijn. Ron was nogal boos. Maar misschien wel.Ga je mee?' vraag ik aan hem en ik kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:48 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom
    "ja tuurlijk, ik ga mee. Misschien zitten ze wel in de common room" zei ik terwijl ik naast ginny ging lopen. Ik hoopte dat ze daar zouden zijn want wie weet waar ze anders waren. Misschien hadden ze weer een of andere rare kamer ontdekt


    Can't control my second personality

    Ginny Weasley


    ik glimlach en pak mijn tas op. Ik loop samen met Neville naar de leerlingenkamer terwijl ik over koetjes en kalfjes praat. Ik zeg het wachtwoord en loop naar binnen. 'Harry?' roep ik door de kamer heen aangezien het best vol is en ik geen zin heb om te kijken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry
    Plotseling sta ik vlak achter Ginny.
    'Ja?' vraag ik grijnsend. Ik knik even vrolijk naar Neville ten teken van groet. Ik zorg dat ik Ginny kan aan kijken door voor haar te gaan staan, in plaats van achter. 'Wat is er?'
    Ik ging haar nu niet vragen om mee te gaan naar het bal, ookal ging ze het nog zo uitlokken. Het was veel te leuk om dat anders aan te pakken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders=Naging (jupp er ging wat mis met invoeren..)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Weasley

    Ik schrik me half dood als Harry plotseling achter me staat. 'Er komt een bal aan en de jongens moeten de meisjes vragen. Neville heeft Cho gevraagt.' zeg ik glimlachend. Ik was weer in een goed humeur nu ik Harry zag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom

    Nadat ik gedag tegen zowel Harry en ginny heb gezegd, loop ik wat veder de common room in. Aangezien Harry hier is, is meestal Ron ook wel in de buurt. Ook dacht ik dat Harry en ginny elkaar wel even wilde spreken, vanwege het bal. Na een beetje rond te hebben gekeken zie ik dat hij er niet is. Ik besluit om naar de slaapzalen te gaan, wie weet is Ron daar


    Can't control my second personality

    Harry Potter
    'Hey, goed Neville!' Ik kijk om me heen. 'Nou moet ik nog een meisje vinden. Misschien wil Hermelien wel. Of ik ga weer met Parvati.' Ik doe alsof ik geen idéé heb met wie ik naar het bal moet gaan. Heel serieus zoek ik de volle leerlingenkamer af en grijns onopvallend naar Neville.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Mijn ogen worden groot. Hermione of Parvati? Is hij vergeten dat ik zijn vriendinnetje ben? Hij kijkt alsof hij het meent. 'Waarom laat je Hermione niet met Ron gaan en Parvati met... Simon ofzo. Dan kan jij een ander meisje kiezen.' hoopvol kijk ik hem aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!