• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny Weasley

    Ik kijk in het rond. 'Wacht even.' zeg ik tegen Harry. Ik ren naar de meisjesslaspzaal om te kijken of ze daar is. Nee, dan is ze dus in de bieb, al zag ik haar toennet niet. Ik ren weer naar Harry. 'Ze is niet boven, dus ze zal wel in de bibliotheek zitten.' zeg ik tegen hem. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en ben benieuwd wat hij gaat zeggen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Ik liet Melody langzaam los "Ik ga weer naar binnen" zei ik zacht waarna ik opstond en weer richting de common room liep, ik deed de deur open en iedereen keek mijn kant op om te zien wie er binnen kwam, doodnormaal liep ik door en kwam bij mijn kamer aan waar Astoria nog steeds wachten. Langzaam deed ik de deur weer open en het eerste wat ik zag was veren...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wist niet hoelang ze al alleen was, minuten misschien zelfs wel uren. Maar ergens vond ze het best fijn om alleen te zijn, haar gedachten op een rijtje te kunnen zetten, liggend tussen de veertjes die Mary en Astoria hadden veroorzaakt in hun kussenoorlog. Astoria liet een veertje tussen haar vingers glijden, zachtjes voorzichtig alsof het kon breken. Zachtjes wreef ze even met het veertje over haar buik, Astoria wist dat de baby het misschien nog niet voelden maar het was het idee. Astoria liet haar buik voor wat het was en gleed met haar armen door de veren die omhoog vlogen en langzaam neerdwarrelden op de persoon in de deur opening. Een kleine grinnik verliet Astoria haar mond toen ze zag hoe Draco bedekt was met veren, terwijl een lichtelijk schuldgevoel haar lichaam bekroop. Langzaam stond ze op waarna ze naar hem toe liep en haar armen in elkaar vouwden. "Hmm...nog een beetje te vroeg voor Halloween, vind je niet?" zei ze plagend waarna ze zachtjes lachten. "Ookal zie je er best schattig uit met al die veertjes...Doet me een beetje denken aan een kip" zei ze grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een hoop veertjes dwarelde naar beneden waardoor ze overal op me zaten, roerloos stond ik in de deuropening terwijl Astoria naar me toe kwam "Hmm...nog een beetje te vroeg voor Halloween, vind je niet?" zei ze plagend "Ookal zie je er best schattig uit met al die veertjes...Doet me een beetje denken aan een kip" ze grinnikte, het enige wat ik deed was haar aankijken "Laat me raden Marry was hier?" ik pakte een veertje en liet het los zodat het zachtjes naar beneden dwarelde, eigenlijk was het totaal nutteloos omdat ik helemaal onder de veertjes zat. Wild schudde ik mijn hoofd zodat de veertjes alle kanten op vlogen en de rest veegde en klopte ik weg.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikten terwijl ze de laatste veertjes van zijn schouders afveegden. "Ja, maar zo snel als ze kwam was ze weer weg. Vooral toen ik haar vertelde dat ze mee moest helpen met opruimen" zei ze waarna ze zachtjes grinnikten en een kus op zijn lippen drukten. "Het spijt me van je kamer" zei ze terwijl ze haar hoofd schuinhield en hem aankeek. "Op zulk soort momenten ben ik blij dat ik geen Muggle ben" mompelde ze terwijl ze in haar zakken zocht naar haar wand. "Ah, hier is tie" Astoria haalde haar wand uit haar zak, ze draaide zich om terwijl ze haar wand een klein tikje gaf en zei: "Reparo" De kleine donsveertjes die over al verspreid lagen in de kamer vulden de kussens terug op, waarna ze naden weer heel werden en de kussens weer heelhuids terug belanden op bed en het leek alsof de verenoorlog tussen Mary en Astoria er nooit was geweest. "En nu, wat zeg je dan?" zei Astoria met een kleine grinnik terwijl ze zich weer omdraaiden en Draco aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ik grinnikte "Ik had al zo'n vermoeden" ze hielp me om de laatste veertjes weg te wegen waarna ze haar wand pakte en met een klein zwiepje de kamer schoon maakte, even later draaide ze zich weer om "En nu, wat zeg je dan?" een grijns verscheen op mijn gezicht "Dankjewel" ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kus op haar kruin "Al moet ik toegeven dat het vroeger nog veel erger was".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikten terwijl kleine blosjes op haar wangen verschenen. "Nou, zo'n troep was het niet toen ik hier kwam. Eigenlijk was het nog best schoon voor de kamer van een jongen" zei ze grinnikend terwijl ze ook haar armen om hem heen sloeg. "Zeg...Wat is er eigenlijk gebeurd met dat leuke haar van je?" zei ze met een kleine grijns op haar lippen die haar linkermondhoek omhoog liet krullen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Nou, zo'n troep was het niet toen ik hier kwam. Eigenlijk was het nog best schoon voor de kamer van een jongen" zei ze grinnikend "Ach...somige spreuken zijn handig" ook Astoria sloeg haar armen om me heen "Zeg...Wat is er eigenlijk gebeurd met dat leuke haar van je?" met een hand ga ik door me haar dat helemaal door de war zit "Ik heb werkelijk geen idee".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte toen Draco zijn hand door zijn haar haalden. "Dat...is niet wat ik bedoelde" zei ze grinnikend. Langzaam liet ze hem los, waarna ze zijn handen vast pakten en die op zijn ogen plaatsten. "Niet kijken en ook niet spieken" zei ze waarna ze een klein kusje op het puntje van zijn neus drukten. Astoria haalde de oude klassen foto tevoorschijn die ze eerder vandaag had gevonden in Draco's nachtkastje, met een grinnik stond ze weer voor zijn neus, de foto voor zijn gezicht houdend. "Ik heb het over dít haar".


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Dat...is niet wat ik bedoelde" zei ze grinnikend. Langzaam liet ze los en legde mijn handen op mijn ogen als teken dat ik niet mocht kijken "Niet kijken en ook niet spieken" zei zacht, na een paar seconde stond ze al weer voor me "Ik heb het over dít haar" ik liet mijn handen zakken en keek naar mijn oude klassen foto "nee he?" ik sloeg een hand voor mijn ogen "Astoria dat meen je niet..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Zachtjes zette Astoria haar tanden in haar onderlip om haar lach in te houden. "Jawel...jawel ik meen het wel" zei ze grinnikend terwijl ze naar de foot keek. "Hoe ben je er...ooit opgekomen om het zo te dragen?" zei ze met een licht verbazende ondertoon in haar stem. Astoria keek even naar de Draco die voor haar stond waarna ze haar ogen weer afwenden naar de foto. "Ik moet toegeven, je haar zit wel beter nu...Maar je was wel schattig" zei ze waarna ze even plagend in zijn wang kneep en grinnikten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Jawel...jawel ik meen het wel" ik hoorde dat ze met moeite haar lach inhield Hoe ben je er...ooit opgekomen om het zo te dragen?" zei ze met een licht verbazende ondertoon in haar stem. Langzaam zakte mijn hand weer naar beneden en keek ik Astoria aan "Ik moet toegeven, je haar zit wel beter nu...Maar je was wel schattig" zei ze plagerig en grinnikend, ik trok een wenkbrauw op en keek haar alleen maar aan "dankje" was het enige wat uit mijn mond kwam. Mijn ogen gleden weer over de foto "Ik heb een vraag, mag dat rotding weg?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria lachte schamper waarna ze hem even aankeek en knikte waarna met een klein knipje in haar vingers de foto weer terug lag waar ze hem had gevonden. Astoria sloeg haar armen om hem heen en begroef haar hoofd in het kuiltje van zijn hals. "Sorry" zei ze daarna zachtjes terwijl ze lichtjes over zijn rug heen streelden. Het was altijd al zo geweest dat Astoria zich nogal snel schuldig voelden over de dingen die ze had gedaan, en ergens leek het erop dat Draco er niet blij mee was geweest dat ze de foto tevoorschijn had gehaald. "Het spijt me, ik had het niet mogen doen"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria lachte schamper waarna ze hem even aankeek en knikte waarna met een klein knipje in haar vingers de foto weer terug lag waar ze hem had gevonden. Ze sloeg haar armen om me heen en begroef haar hoofd in mijn nek "Sorry" zei ze zachtjes "Het spijt me, ik had het niet mogen doen" ik schoot in de lach "Het geeft niet, het was ook grappig, maar weet dat ik ooit op een dag je terug pak" weer kwam de oude vertrouwde grijns op mijn gezicht.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142082

    NIEUW RPG!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:20 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een zucht van opluchting verliet met een grinnik tegelijkertijd Astoria haar mond. "Dan ben ik daar alvast op voorberreid" zei ze grinnikend waarna ze een kus op zijn wang drukten. Astoria plaatsten haar hoofd op zijn schouder, kantelden deze waardoor ze hem schuinomhoog aankeek. "Maar het zag ernaar uit dat je het niet bepaald leuk vond. Maar ik ben blij dat je niet boos bent." zei ze met een klein glimlachje op haar gezicht. Astoria vlocht haar vingers door de zijne en hield zijn hand vast, alstijd had ze zich al afgevraagd wat hij toch moest met al die ringen om zijn vingers. Ze wenden haar ogen af naar hun handen, waarna een kleine frons op haar voorhoofd verscheen. "Zeg...wat moet je toch allemaal met die ringen?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The expert in anything, was once a beginner.