• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Averna Mortes

    Als Mirthe mij meetrek,t komt er een geïrriteerd sissend geluid uit mijn mond. Zodra ze halt houdt voor de tafel waar de jongens uit Slytherin zitten, trek ik mijn hand los, zucht even en rol met mijn ogen. Moest ze serieus zo achterlijk naar hun toe rennen met mij achter haar aan?
    Soepeltjes neem ik weer plaats en laat mijn blik nog een keer over de drie jongens gaan. Twee zeggen netjes hallo terug. De ene jongen die ik al 'ken' zegt echter niks en neemt een slok.
    'Ook hallo,' mompel ik ongeïnteresseerd en ik volg de serveerster even die eerst verbaasd naar de lege tafel kijkt en vervolgens de boterbier en mijn helder rode wijn komt brengen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    MirrorMalik schreef:
    (...)

    [Klinkt me heel erg bekend. Wij hebben ook al twee toesten gehad en morgen een presentatie. het is gewoon niet leuk meer. Mensen wij hebben ook wel wat beters te doen. Maar ben het wel met je eens xD]


    {ja echt he?! dit is niet meer normaal:| poor you! presentaties zijn het slechtse van het aller slechtse..}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    {ja echt he?! dit is niet meer normaal:| poor you! presentaties zijn het slechtse van het aller slechtse..}


    [Ik heb er eigenlijk niets meer aan toe te voegen, want je heb gewoon gelijk. ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    Averna Mortes

    Als Mirthe mij meetrek,t komt er een geïrriteerd sissend geluid uit mijn mond. Zodra ze halt houdt voor de tafel waar de jongens uit Slytherin zitten, trek ik mijn hand los, zucht even en rol met mijn ogen. Moest ze serieus zo achterlijk naar hun toe rennen met mij achter haar aan?
    Soepeltjes neem ik weer plaats en laat mijn blik nog een keer over de drie jongens gaan. Twee zeggen netjes hallo terug. De ene jongen die ik al 'ken' zegt echter niks en neemt een slok.
    'Ook hallo,' mompel ik ongeïnteresseerd en ik volg de serveerster even die eerst verbaasd naar de lege tafel kijkt en vervolgens de boterbier en mijn helder rode wijn komt brengen.


    Damon Salvatore
    'Ook hallo' Mompelt een van de meisjes waarschijnlijk tegen mij, haar had ik al eens eerder aan de tafel van Slytherin gezien maar daarnaast had ik geen idee hoe ze hete, hetzelfde gelde voor het andere meisje. De serveerster kwam aan met een boterbier en wijn voor de twee meisjes en ik draaide met mijn ene hand het glas weer op tafel rond waar niet heel veel meer in zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cho Chang
    Ik kijk opgelucht als Neville me vraagt. ik had hem natuurlijk wel een beetje gestuurd maar het zou nogal raar zijn als hij me niet zou vragen. Dan stond ik echt voor gek. 'Tuurlijk wil ik met je naar het bal Neville, maar je moet er niet op rekenen dat ik kan dansen hoor.' glimlach ik naar hem.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon Salvatore
    'Ook hallo' Mompelt een van de meisjes waarschijnlijk tegen mij, haar had ik al eens eerder aan de tafel van Slytherin gezien maar daarnaast had ik geen idee hoe ze hete, hetzelfde gelde voor het andere meisje. De serveerster kwam aan met een boterbier en wijn voor de twee meisjes en ik draaide met mijn ene hand het glas weer op tafel rond waar niet heel veel meer in zat.


    Averna Mortes

    Ik kijk even naar de wijn en vraag mij af hoe goedkoop hij wel niet zal zijn. Ach, ik zal het er maar even mee moeten doen. Als het mij lukt om uit te vinden hoe ik Madison weer terug kan krijgen bij haar pappie, zal ik toch wel rijkelijk beloond worden en kan ik misschien zelfs een tweede kasteel kopen. Niet dat ik die nodig heb, het is gewoon leuk.
    Ik kijk de jongen weer aan. Aangezien stil persoon waarschijnlijk toch geen hoi gaat zeggen, steek ik mijn hand uit naar de jongen naast hem, die hem aanpakt en schud.
    'Ik ben Averna,' zeg ik waarna ik te horen krijg dat hij Stefan heet en de stille jongen zijn broer Damon is. De andere jongen heet Matt.

    (Waar zijn Jeremy en Tyler :') )

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Damon Salvatore
    Het ene meisje stelt zich voor als Averna als ze de hand van Stefan schud, ik had toch al nooit begrepen waarom hij in Slytherin geplaatst was aangezien hij meer braaf ik dan sluw daarbij stelt hij mij voor als Damon en stelt Matt zichzelf ook voor. 'Ik ben Damon dus' Zei ik vervolgens omdat ik er niet van hielt als mensen dat voor me deden.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ehm.. Mischien komen die later nog wel XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Ik neem een slokje van de inderdaad tamelijk goedkope wijn. Verbaasd schieten mijn wenkbrauwen omhoog als Damon plots zichzelf nog eens voorstelt.
    'Ja, en het is een prachtige naam, maar na één keer snap ik dat ook wel,' komt er sarcastisch uit mijn mond. Ik wend mij weer tot Stefan, aangezien die veel meer interesse lijkt te tonen en ik te lui ben om moeite te gaan doen voor een jongen. Ik moet toegeven dat Damon veel meer het Slytherin type lijkt en er bovendien nog net iets beter uitziet, maar ik blijf een verwend kreng.
    'Slytherin hè?' zeg ik, waarna ik even speels mijn hand langs de stropdas van Stefan laat gaan. Hij grijnst en knikt. Stiekem was dit gewoon te makkelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet even weg en weet niet of ik nog terug kom, aangezien ik vanaaf ook repetitie voor de musical heb. Dus byebye en miss tot straks of vanavond)


    Happy Birthday my Potter!

    Damon Salvatore
    Ik rol met mijn ogen en leun achteruit in mijn stoel terwijl ik het gesprek van Averna en Stefan volg, was hij nou zo dom of leek dat gewoon zo? Na een paar jaar samen te hebben geleeft denk je dat je het weet en blijft hij je verbazen. Ik kijk de drie bezemstelen rond en zie dat Jeremy en Tyler ook zijn binnengekomen beide halen ze een glas boterbier om vervolgens bij ons te gaan zitten en ik begin een gesprek met Tyler terwijl ik niet meer let op mijn kleine broertje.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Hmm.. Ik ben om half 7 ook weg.. Judo les.. Geen idee of ik daarna nog kom :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Myrthe Benthe Lost

    Ik kijk naar twee jongens als Averna zich voorstelt. 'Ik ben Myrthe.' mompel ik afwezig. De jongens waar ik naar keek, halen boterbier en komen bij ons zitten. De jongen die Damon heet, dat zeiden ze tenminste, gaat met een van de jongens praten. Ik neem een slok van mijn boterbier en leun ontpannen naar achter. 'Er komt een bal aan.' zeg ik door alle gesprekken heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom
    " het dansen lukt vast wel, geen idee of ik het zelf wel kan, maar ginny zei dat ik redelijk goed was. Nouja voor zover je ginny kan vertrouwen. En anders laten we het dansen gewoon over aan de getalenteerde mensen" zei ik lachend tegen cho. Inwendig ging ik helemaal uit mijn dak. Ik had gewoon een date, en niet zomaar iemand maar cho. Deze dag kan nooit meer kapot.


    Can't control my second personality

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Sorry" prevelde Marry zachtjes. Een klein zuchtje ontsnapte aan Astoria haar lippen terwijl ze een touwtje van een van de vele sierkussens tussen haar vingers liet glippen. "Het geeft niet...alweer. Ik ben gewoon een beetje-". "Gestrest" maakte Marry haar zin af. Astoria grinnikte. "Dat is waar. Het is gewoon zo overdonderend, alles. Want zelf, had ik het nooit verwacht.". "Wij geen van alle" zei marry zachtjes terwijl ze Astoria aankeek. "Mijn ouders zullen het er vast niet mee eens zijn..." zei Astoria zachtjes terwijl ze haar knieën optrok. "Ik denk dat...Ze er maar mee moeten leven, dat ik van Draco hou en dat we een kind krijgen...". "En dat jullie gaan trouwen!". "MARRY!". "Sorry..." "We gaan helemaal niet trouwen, je draaft te veel door" zei Astria grinnikend terwijl ze zachtjes met een kussen tegen Marry's hoofd aansloeg. "Maar als jullie gaan trouwen...dan mag ik toch wel je bruidsmeisje zijn he?". "Niet als je zo door blijft gaan". Marry keek Astoria aan terwijl ze met een gebaard deed alsof ze haar mond dichtritsten, opslot deed en vervolgens het sleuteltje weg gooiden.


    The expert in anything, was once a beginner.