• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Thanks :Y)}


    (Dus, waar is hij? Dan kan hij mee naar Zweinsveld. Ook zo stom als ze hem gaat vragen, terwijl ze elkaar amper kennen :') )


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Hmm.. Wat dacht je van een lieve kleine aardige tuinkabouter?' Opperde ik grijnzend, 'Zeur en kabouters.. Dat gaat volgensmij niet goed samen' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    loulou1997 schreef:
    Cho Chang
    'nee ik heb nog niemand. Maar ik weet het niet, de jongens horen de meisjes te vragen toch. Ik wacht wel af tot er iets gebeurd.' Ik kijk een beetje verlegen naar Neville. Shit word ik nou verlegen van Longbottom???Eigenlijk hoop ik wel dat Neville me vraagt. Omdat ik anders alleen ben.


    Neville longbottom

    Geen idee of er spijt van ga krijgen, maar ik schraapte al mijn moed Bin elkaar.
    "uhm cho zou je met me naar het bal willen gaan?" gelijk werd ik overspoelt met een gevoel van opluchting. Ik had voor het eerst een meisje op een date gevraagd


    Can't control my second personality

    Rider schreef:
    (...)

    (Dus, waar is hij? Dan kan hij mee naar Zweinsveld. Ook zo stom als ze hem gaat vragen, terwijl ze elkaar amper kennen :') )


    {Hmm.. :c.. Dan is hij gewoon al in zweinsveld.. Kun je met hem gaan praten ofzo XD :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm.. :c.. Dan is hij gewoon al in zweinsveld.. Kun je met hem gaan praten ofzo XD :3}


    (Oké )

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    Myrthe Benthe Lost

    'Alsof die met iemand met Hufflepuf familie willen. En jij kan altijd nog met het baasje van Mister Foefoe.' zeg ik grijnzend. Ik pak snel mijn jas en loop weer naar Averna toe. 'Zullen we?'


    Averna Mortes

    'Hmmm, ik vond hem meer jouw type,' zeg ik lachend. 'Weet je wat? Ik neem mij gewoon voor dat ik de eerste de beste knappe Slytherin van onze leeftijd die ik tegenkom vraag. Boeit mij het dat de jongens de meisjes moeten vragen. Regels waren toch al niet mijn ding.'
    Ik pak ook mijn jas en knik. 'Lets go.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Een lieve, kleine, aardige tuinkabouter? Nog nooit van gehoord. En ik lijk ook niet op een mislukte aardappel.' zeg ik lachend. 'Maar ik kan wel hard bijten dus pas maar op!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Volgensmij kun je ook aardig met spreuken gooien' Zeg ik grijnzend, denkend aan Slakhoorn die haar de heletijd uitnodigde voor zijn feestjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    Myrthe Benthe Lost

    Ik grinnik even als Averna zegt dat ze gewoon de eerste gaat vragen. Ik zie nog wel met wie ik ga. Anders ga ik gewoon niet, dat vind ik eigenlijk ook niet erg. Ik loop naar de deur 'Lets go.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Oké, ik heb geen zin om helemaal te moeten lopen of zo :') )

    Averna Mortes

    Als de eerste huizen inzicht komen, houd ik mijn pas in. Er valt wat lichte regen, maar het is te weinig om er mee te zitten. Bovendien is mijn jas stijlvol én waterdicht. Dat moet ook wel voor die prijs.
    'Nou, jij kent het hier beter dan ik. Zeg maar waar we heen gaan,' zeg ik vrolijk tegen Myrthe. Ik mag haar echt. Gezellig, sluw en een tikkeltje gemeen als dat moet. Precies goed dus eigenlijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grinnik even. 'Ach, wat je goed noemt. Ik heb veel geleerd bij de SVP.' zeg ik. Slakhoorn was echt irritant met zijn feestjes. Ik toverde iemand onder de veren, komt hij aan en begint hij te klappen. Dan liever straf.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Omg, ik doe dit jaar voor het eerst mee aan de schoolmusical. Ben vet zenuwachtig voor de eerste oefenavond morgen :X. Sorry, dat wilde ik even kwijt)


    Happy Birthday my Potter!

    {Haha, ik heb meegedaan aan de kerstmusical op mijn basisschool XD Ik was één van de twee pinguins in het stuk en een vriendin van mij was de ander, we hadden een dans nummer een een paar bladzijden tekst XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley
    'Ik en Fred zijn nog altijd beter, of je wilt Percy als voorbeeld hebben..'' Zei ik grijnzend, ze had in iedergeval veel dingen van Fred en mij overgenomen.

    Damon Salvatore
    Aangezien er niets te doen was in Hogwarts was ik met een groepje vrienden naar zweinsveld gegaan waar we uiteindelijk met ongeveer 5 mensen inclucief ik beland waren rond een tafel in de drie bezemstelen met elk een glas boterbier.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Whaha, wij hadden een eindmusical in groep acht. Toen mocht ik een heel dom persoon spelen. Was echt geniaal grappig. Mijn eerste zin was 'Visawie' omdat ze niet wist wat visagie was. Ik hoefde alleen maar raar te kijken en het hele publiek lag plat :') Blijkbaar kan ik leuk kijken)


    Happy Birthday my Potter!