• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tamtamtammmmmmmmm :3

    MAIN!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [miin topics:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Hij brengt zijn lippen weer naar mijn oor en fluistert allemaal dingen. Dat het subtieler is, dat ik het fijner vind. Hij bespeelt me, heel erg. Hij merkt ook dat ik er rillingen van krijg, en merkt zelfs dat de haartjes in mijn nek ervan overeind gaan staan terwijl ik dat zelf niet door hebt. Al die tijd dat hij in mijn oor fluistert, maar ze gaan gelijk open als ik zijn hand op mijn bovenbeen voel gaan, zijn hand verplaatst zich door een zachte streling naar mijn heup. En het is zo verdomde moeilijk om er niet gewoon aan toe te geven. Oké, hij is dus uitdagend. Heel erg uitdagend. En dat vind ik sexy. Heel erg sexy. Maar wat hij kan, kan ik ook. 'Niet eens je tanden in mijn oor na afloop?' vraag ik uitdagend. 'Nou, dat gaat dan toch achteruit.' mijn hand die nog ergens bij zijn schouders verdwaalt was laat ik zachtjes terug glijden met mijn nagels over zijn huid. Ze gaan heel zacht en licht over zijn borstkas. Ik kijk hem aan, want ik wil zijn reactie zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Totaal overdonderd lig ik op de grond. Luke's lippen voelde zeker niet onprettig, maar het overdonderde me gewoon. Ik duw hem een beetje van me af en ga ook staan. Ik kijk hem even aan en glimlach. Dan sla ik mijn armen om zijn nek en zoen hem terug. Ik sluit mijn ogen en hoor vaag de muziek. ''Mmm.. Je leert me goed dansen,' fluister ik tussen de zoen door en glimlach.


    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Nou ik ben behoorlijk tevreden met mijn lichaam hoor. Juj kan er nier vana blijven en dat is een goed teken,' lach ik en geef haar nog een kusje. 'Je mag er zoveel aankomen als je wilt,' voeg ik lachend toe. Ik laat mijn handen weer naar haar onderrug gaan en trek haar iets meer naar boven. Ik druk no een kus op haar lippen en glimlach dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga even ontbijten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAPPY B-DAY NAOOM :D
    Speel snel verder met Josh en Leeeees.. Dit is zo leuwk om te lezen XD
    Ow, en Mainnn Topicssss]


    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Het geluid van het zachte knipje is amper te horen, maar het is er zeker. Toch besteed ik er geen aandacht aan.. Eleadora zoent me weer op mijn mond en natuurlijk weiger ik niet. Nee, in tegenstelling. Mijn gevoel vertelt me precies wat ik moet doen, wat ik wil doen en hoe, en dus luister ik naar wat me het slimst lijkt. Kennelijk keurt Eleadora dat goed.. Ik breng mijn ene hand terug naar Eleadoras nek terwijl de ander aan de onderkant van haar schouderbladen blijft liggen. En verder zoen ik haar terug, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 10:16 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mijn topics + ga nu ontbijten en ben waarschijnlijk niet veel online door mijn verjaardag! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahahah geniaal Noowwi :')

    gooodmorning popcorns (:

    HAAAAARTELIJK GEFELICITEERD!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [GEFELICITEEEEEEEEERD! (hoera)(yeah)(Y)(K)xD]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [GEFELICITEEEEERD!!
    Of zoals Julio zou zeggen:

    ¡Cumpleaños feliz
    cumpleaños feliz
    te deseamos todos Naomi
    Cumpleaños feliz!

    Jaaaaaaj! Happy birthdayyyy!!! (hoera)


    Maar wat was er precies geniaal Jaims? :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ ik vind her geniaal dat je wilt dat Naoom verder gaat met Josh zodat je verder kan lezen tussen Josh en Les :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [JA WIL IK OOK!Ik ben het helemaal met Noa eens! Dat is echt grappig om te lezen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [HAPPY BIRTHDAAAAYYYY!_O_]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [DAT BEDOEL IK! Ghehehehe. Echt grappig :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [THX IEDEREEN VOOR FELICITATIES, BEN ER ZO BLIJ MEE EN IK HEB GEWOON EEN FCKING iPhone 4 GEKREGEN HSJDJJDKkhfjf! SO HAPPY! En nog veel meer dingen, maar ben nu even online dus ga voor jullie allemaal nog een stukje met josh schrijven, goed he! Haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp