• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omg, whaha. Ik doe voor het eerst mee met de musical en word gelijk op de repetitie bekroont tot Koekoek, aanvoerder van het schrijfteam van de musical volgend jaar. Heel erg bedankt meneer van Garderen -_-. Maar het was wel super leuk :')
    Maar ik schrijf morgen wel eer een reactie. Ben echt helemaal kapot )

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (haha:p leuk dat het leuk was^^(wow vage zinXD))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    Ik glimlach naar Neville. Ik ben blij dat hij blij is omdat ik ja heb gezecht. 'Neville? Zijn er nou nog oefendingen ofzo? voor het bal?' vraag ik hem. Ik hoop wel dat die er zijn want anders word het dansen waarschijnlijk niet erg veel. Vorig bal ging het wel maar ik ben bang het verleerd te zijn.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikten en genoot van de rust omdat Marry voor één keer haar mond hield. Maar ergens wist ze dat Marry het niet lang vol zou houden, en toen een diepe zucht uit Marry's mond ontsnapte wist Astoria dat het weer tijd was voor Marry om te praten. "Ik heb je nooit verboden om te praten.". "Ja maar je zei dat ik niet moest praten." Astoria schudde haar hoofd. "Nee, ik zei dat je niet moest zeuren over dat hele Draco en Astoria gedoe.". "Maar het is geen gedoe...Het is liefde, ik zie het op de manier hoe jullie naar elkaar kijken.". Een kleine grinnik ontsnapte uit Astoria haar mond, terwijl kleine blosjes op haar wangen speelden. Marry had gelijk wist ze, want wat Zij voor Hem voelden, was niet te beschrijven.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    'Het liefste zou ik op dit moment nee zeggen, maar omdat jij het bent zegt ik wel het tegenovergestelde' zegt ze glimlachend, ook ik glimlach 'Volgens mij is het tijd dat je me dan maar eens aan iemand voorstelt en trouwens aan meerdere mensen gezien ik hier bijna niemand ken' ze wend haar blik naar mij 'Zo herken ik je weer en dit is ook de manier waarop ik je wil kennen' ook ik kijk haar aan 'Ik zal je snel aan wat vrienden voorstellen' maar dan realiseer ik me dat er nog iemand binnen zit te wachten 'Is er nog iets dat je kwijt wilt? want anders ga ik weer naar binnen'

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Maar voor dat jullie gaan trouwen...Moeten jullie eerst dansen op het kerstbal!" Zei marry opgetogen terwijl ze haar armen in de lucht gooiden. Met een strakke blik keek Astoria naar haar vriendin, terwijl ze haar ogen samen kneep tot spleetjes. Marry slikte. "3...2...-" "Tori, ik denk niet dat-" "1!" Marry stond in een rap tempo op van bed terwijl Astoria haar achter na renden door Draco zijn kamer. Ze volgden haar vriendin terwijl ze kussens naar Marry's hoofd gooiden. "Genade! Genade!" Zei ze lachend. "Sorry ik versta je niet!" Zei Astoria lachend terug terwijl nu ook marry een kussen tussen haar handen klemden en terug begon te slaan. Kleine, witte donsveertjes dwarrelden in de lucht en vielen uiteindelijk langzaam naar beneden. Astoria blaasden een veertje uit elkaar terwijl Marry haar kans zag en met het kussen tegen Astoria aansloeg die met een plof op de kussens belanden die op de grond lagen. Marry's plof maakte echter dat de veertjes omhoog vlogen en weer terug dwarrelden op de grond. "Draco vermoord ons als hij ziet wat we met zijn kamer hebben gedaan" zei Marry grinnikend. Astoria haalde schamper op. "Hij heeft een wand, dus zo veel moeite kost het opruimen niet" zei ze grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Averna Mortes

    Verstoord scheur ik mijn blik los van Stefan en kijk Myrthe raar aan, wanneer ze iets uitkraamt over het bal. Heel subtiel hoor. Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Stefan als een achterlijke idioot begint te grijnzen en kan mijzelf wel voor mijn kop slaan. Misschien moet ik toch maar iemand inhuren.
    Ik rol even met mijn ogen en kijk een beetje verveeld om mij heen. Misschien was beauxbatons meer een plaats voor mij geweest. Al had ik daar mijn opdracht niet uit kunnen voeren.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon Salvatore
    Ik draai me om naar het meisje als die vervolgens een mededeling doet en zie Stefan grijnzend, 'Doe even normaal Stefan' Zeg ik vervolgens geergerd, hij was echt verschrikkelijk dom.


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    'Doe even normaal Stefan,' hoor ik Damon zeggen. Het klinkt nogal geërgerd en ik grinnik er zachtjes om. Dat die twee broers zijn.
    Ik neem nog een slokje van mijn wijn en kijk weer naar Myrthe. 'Wat wilde je daar eigenlijk precies mee zeggen?'


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik grijns gemeen naar Averna. 'Jij had iets beloofd over het bal.' zeg ik grijnzend en werp een vlugge blik naar de jongens. Ik neem een slokje boterbier en glimlach even. 'Je dacht toch niet dat ik je niet zag kijken naar hun?' zeg ik tegen Averna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Mijn ogen vernauwen zich. Nu lijk ik net één of ander kind, dat alleen maar naar jongens kijkt. Ze is niet echt goed voor mijn reputatie op het moment.
    'Ja, ik had gehoopt dat jij ze niet zou zien. Maar aangezien ik had gezegd dat ze wel knap moesten zijn, mogen de jongens dit als een compliment beschouwen?' zeg ik venijnig terug. Ik neem weer een slokje van mijn wijn, terwijl mijn ogen strak op haar gericht blijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik grinnik even. 'Ja, dat mogen ze als een compliment beschouwen. Vind jij hun ook knap?' zeg ik grijnzend zondet mijn blik af te wenden. 'Zo ja, dan moet je ze vragen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Boe!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Perfecte Percy.' mompel ik grijnzend. 'Dan neem ik toch liever een voorbeeld aan jullie. Maar ik wil wel meer slijmballen dan jullie halen. En ik ben samen met jullie geen klasseoudste geworden.' zeg ik lachend. 'En dat wou ik ook niet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er zijn hier zeker geen mensen die mee willen doen aan een 1D rpg? We hebben nog 2 meiden nodig klik


    Happy Birthday my Potter!