• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, das mooi. Let er wel op dat wanneer de lijn daalt, dat je hellingsgetal negatief is. Dat was ik nog vergeten te zeggen. En dan ga ik nu even van formule naar grafiek uitleggen, of was dat al gelukt?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Okeey daar zal ik op letten en bedankt dat je dat nog even zegt. Dat is dus iets wat ik nog net gezien had. Eerlijk gezegd was dat van die formule naar grafiek nog niet gelukt. Volgens mij mis ik echt de helft van mijn basiskennis. Wiskunde is gewoon echt niet mijn vak en dat is aan mijn cijfers te zien ook]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Tweede uitleg is ook verzonden)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik ga eventjes kijken]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (En? Snap je het?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik snap het bijna helemaal en ben nu de laatste opdrachten aan het maken. nu maar hopen dat het morgen ook goed gaat.]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Komt vast wel goed. En anders kan je het gewoon aan een klasgenoot of leraar vragen toch?)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Ja maar je hoeft toch ook niet te zeggen dat je zwanger bent" zei Marry. Een zuchtje verliet Astoria haar mond terwijl ze even schamper haar schouders ophaalden. "Dat is waar...maar ze komen er vanzel wel achter..." Marry knikten. "Achja...zolang jullie maar gelukkig zijn" zei ze terwijl ze Astoria aankeek met een glimlachje op haar lippen. Een kleine grinnik verliet Astoria haar mond terwijl ze naar het plafond staarden nadenkend over de baby. Opeens schoot haar te binnen wat ze toenstraks in zijn lade had gevonden en verliet een schamper lachje haar mond. "Wat is er Tori?" Astoria grinnikten en opende de lade waarna ze er een foto uit haalden. "Moet je zien" zei ze terwijl ze met haar vinger op Draco wees in de oude klassenfoto. Marry zette haar tanden in de huid van haar onderlip terwijl haar wangen rood werden en een schaterende lach haar mond verliet. "Sorry Tori, maar ik heb zo'n medelijde als het een jongetje word en hij ook zulk haar krijgt".


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (Komt vast wel goed. En anders kan je het gewoon aan een klasgenoot of leraar vragen toch?)


    [ Ik hoop het en jammer genoeg niet aangezien we een toets erover hebben]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TheSeasons schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    "Ja maar je hoeft toch ook niet te zeggen dat je zwanger bent" zei Marry. Een zuchtje verliet Astoria haar mond terwijl ze even schamper haar schouders ophaalden. "Dat is waar...maar ze komen er vanzel wel achter..." Marry knikten. "Achja...zolang jullie maar gelukkig zijn" zei ze terwijl ze Astoria aankeek met een glimlachje op haar lippen. Een kleine grinnik verliet Astoria haar mond terwijl ze naar het plafond staarden nadenkend over de baby. Opeens schoot haar te binnen wat ze toenstraks in zijn lade had gevonden en verliet een schamper lachje haar mond. "Wat is er Tori?" Astoria grinnikten en opende de lade waarna ze er een foto uit haalden. "Moet je zien" zei ze terwijl ze met haar vinger op Draco wees in de oude klassenfoto. Marry zette haar tanden in de huid van haar onderlip terwijl haar wangen rood werden en een schaterende lach haar mond verliet. "Sorry Tori, maar ik heb zo'n medelijde als het een jongetje word en hij ook zulk haar krijgt".


    (lolXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MirrorMalik schreef:
    (...)

    [ Ik hoop het en jammer genoeg niet aangezien we een toets erover hebben]


    (Ow, maar je snapt nu wel alles? en heel veel suc6 dan!)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ow, maar je snapt nu wel alles? en heel veel suc6 dan!)


    [ ik snap zo goed als alles en heel erg bedankt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Maar je hebt dus zeker geen tijd om met Fred te antwoorden?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Maar je hebt dus zeker geen tijd om met Fred te antwoorden?)


    [Ik denk dat ik zo nog wel even met Fred kan antwoorden gezien ik nu bijna klaar ben]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MirrorMalik schreef:
    (...)

    [Ik denk dat ik zo nog wel even met Fred kan antwoorden gezien ik nu bijna klaar ben]


    (Jeeej)


    Happy Birthday my Potter!