• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wie snapt er iets van wiskunde...ben de hele middag al bezig maar snap er echt niets van (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ikke. Waar gaat het over?)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ik kijk wel even.' zeg ik tegen Neville. Neville loopt weg om een boek te pakken. Ik grinnik even als Cho er ook bij komt zitten. Op Adelaine na ging ik alleen maar om met mensen in een hoger jaar. 'Neehoor, je mag best met me praten, ik ben nergens mee bezig. Alleen samenvattingen van kruidkunde maken.' zeg ik glimlachend. 'Wat is er?'

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 17:12 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Lineaire formules tekenen en opstellen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, en welke som snap je niet? Anders moet je je problemen even opsturen in een pb. Het is al een tijdje terug dat ik het gedaan heb, maar ik weet het denk nog wel)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Heel erg bedankt. Ik zal eventjes zoeken welke som het is en hoe ik het moet uitleggen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    cho Chang
    'Ik had ruzie met Myrthe en eh...' hoe heete dat andere meisje ook al weer, 'En met nog een paar Slytherins en ze gooide m'n toverstok weg. Dus ik ging hem halen en ze spuugde op mijn hoofd. Dus ik riep naar boven en zei dat ik ze nog wel zou krijgen maar ik heb geen idee wat ik moet doen!' hulpeloos kijk ik Ginny aan. Hopelijk weet zij een andwoord.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Ginny

    Ik luister naar haar verhaal en denk even na. 'Ik denk dat je har gewoon moet negeren. Als je haar aandacht geeft dan vind ze dat juist leuk. Als je niks zegt doet ze ook niks. Doet ze toch iets dan moet je gewoon niks zeggen. Dan komt het vanzelf goed. Wraak nemen helpt niet.' zeg ik en ik glimlach even. 'Heb jij trouwens al iemand voor het gala?' zeg ik terwijl mijn blik even naar Neville glijd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MirrorMalik schreef:
    [ Heel erg bedankt. Ik zal eventjes zoeken welke som het is en hoe ik het moet uitleggen]


    (Whaha, lukt het?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, lukt het?)


    [Nee, niet echt. Heb echt geen idee hoe ik het moet uitleggenXD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Anders schrijf je de opdracht over en schrijf je op wat je hebt? Dan kan ik zien tot en met waar je komt?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ow trouwens, zijn het opdrachten waarbij je een grafiekje met een rechte lijn heb en je dan een formule op moet stellen als in: y=ax+b ? Want dan kan ik het denk ook zo wel uitleggen. Dat is namelijk niet zo moeilijk, maar weet niet in welk jaar je zit?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Sorry moest eventjes eten, maar ja dat zijn inderdaad de opdrachten die ik moet maken/leren en de andere zijn dat ik zelf zo'n lijn moet tekenen. ik zit trouwens in het 3de jaar met als niveau havo]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb het geprobeerd uit te leggen. In ieder geval het eerste gedeelte. Moet nu even eten. Als je er nog steeds iets niet van snapt, moet je het gewoon zeggen. )


    Happy Birthday my Potter!

    [ Voor het eerst snap ik het een beetje en dat is echt een wonder. Heel erg bedankt en eet smakelijk (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer