• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Fred?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Sorry moest even omkleden en moet nu eten. Maar reageer zodra ik terug ben en dat is ongeveer over een kwartiertje]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Het was niet de manier zoals ik in gedachten had, maar het was nu of nooit. 'Nou euhm.. ' Ik kijk haar aan en haal een roos achter mijn rug vandaan. 'Lieve Adelaine, ik wou wilde vragen of zou je met mij naar het kerstgala willen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Verbaasd kijk ik van Fred naar de roos. Dit was echt zó lief!
    Ik leg mijn armen in zijn nek en druk een kus op zijn mond. 'Natuurlijk wil ik dat,' fluister ik even waarna ik mijn lippen weer op de zijne druk.


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    (wie wil er met Ginny praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Ik loop met de twee bezems naar de leerlingenkamer en gooi ze in een hoek. Ik merk dat ik een ketting om hem en ik bekijk hem. Deze had ik van Dean gekregen. Die moest ik ook nog teruggeven. Ik haal mijn schouders op en kijk in mijn agenda. Kruidekunde maar eens gaan leren. Ik pak mijn spullen en loop naar de bieb. Ik leg ze neer op een stapel en begin samenvattingen te schrijven, dat is makkelijker te leren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Weet je, ik vraag mij af of iedereen wel weet dat er een nieuw topic is. Moet ik de mensen die nog niet gereageerd hebben in dit topic anders even een link sturen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Neville longbottom
    Een beetje teleurgesteld loop ik door de gangen. Heel de dag is iedereen al in rep en roer over het gala. Maar ja, ik heb twee linker benen dus dansen is uitgesloten, en dan heb ik het nog over het feit gehad dat je ook nog een date mee moet nemen.
    Om mezelf een beetje op te vrolijken, loop ik door naar de bieb. Misschien is daar nog een leuk boek dat ik kan lezen
    (@rider, goed idee, want ik denk dat weinig mensen het door hebben. Ik zelf kwam er ook net pas achter dat er een nieuw topic was xD)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:01 ]


    Can't control my second personality

    (Oke, aangezien er verder niemand reageert heb ik het maar gewoon gedaan)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk op van mijn samenvatting als ik iemand binnen hoor komen. 'Hoi Neville.' zeg ik tegen hem en ik glimlach even. 'Wist je al dat er een gala aankomt?' vraag ik en ik kijk hem aan. Madam Rommela komt aangelopen en maant mij tot stilte. Ik rol met mijn ogen en grinnik even. Ik herinner me dat ik in mijn derde jaar met hem naar het bal ging. Hij kon best goed dansen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom

    Fluisterend groet ik ginny terug, aangezien Madam Rommela ons in de gaten houd. "ja ik heb het gelezen, maar ik denk niet dat ik ga. Met wie ga jij eigenlijk?" Vroeg ik fluisterend aan haar


    Can't control my second personality

    Ginny

    Ik kijk hem verbaast aan. 'Waarom zou je niet gaan? Jij kan heel goed dansen!' fluister ik terug. 'Ik weet eigenlijk niet met wie ik ga, waarschijnlijk met Harry.' ik kijk even naar mijn samenvatting. 'Als je gaat, wie zou je dan vragen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    Ik loop door de gangen en bedenk hoe ik Myrthe en de rest het best kan terug pakken. Misschien staat er iets in een boek in de bieb. Een leuke spreuk ofzo. Ik loop de bibliotheek binnen en zie Neville en Ginny. Ik loop naar ze toe maar ze zijn aan het praten. Kan ik ze wel storen? 'Hoi, kan ik even met je praten Ginny of zijn jullie druk bezig?'
    (thanx Rider voor het zeggen van het topic)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (Graag gedaan hoor ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Neville longbottom

    "dat is het probleem juist, ik weet niemand die ik kan overtuigen om met me te gaan, heb jij geen vriendin die zo wanhopig is dat ze zelf met mij gaat" vroeg ik aan haar. Nog nooit had ik iemand gevraagd voor het bal, de vorige keer was ginny meer uit medelijden met meegegaan. Ik begroette cho nog even snel voordat ik het boek ging zoeken waarvoor ik eigenlijk gekomen was. Ik liep Naar de andere van de bieb want daar zag ik het boek al staan

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 17:09 ]


    Can't control my second personality