• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Heel erg, denk ik haha.

    Angelica Wolfe

    "Ik heb werkelijk geen idee." antwoord ze, met een enorme sarcastische ondertoon. Het laat me fronsen, ik had eigenlijk wel iets luchtigers verwacht van haar.
    "Sorry, ik bedoelde het niet slecht." mompel ik verontschuldigend. "Gewoon als vriendinnen onder elkaar. Ik dacht dat het dik aan was tussen jullie, jullie leken er tenminste erg gelukkig mee te zijn. Is er iets veranderend dan?" vraag ik, misschien wel iets te nieuwsgierig en lichtelijk bang dat het mijn schuld is dat het blijkbaar niet zo goed gaat als ik daarnet nog dacht.


    Your make-up is terrible

    Wauw, ik had een dubbelpost hahaha.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 12:57 ]


    Your make-up is terrible

    Dubbelposten (duivel)

    Alice Hale

    'Sorry, ik bedoelde het niet slecht.' zegt Angel op een verontschuldigende toon. En daar ging mijn hoop dat ik het gesprek luchtig kon houden.
    'Gewoon als vriendinnen onder elkaar. Ik dacht dat het dik aan was tussen jullie, jullie leken er tenminste erg gelukkig mee te zijn. Is er iets veranderend dan?'
    'Blaise is veranderd.' zeg ik kortaf. Maar dan zucht ik en voeg er nog bij: 'Het spijt me, ik moet mijn frustraties niet op jou uitwerken. Het ging ook goed... het gaat ook goed, of dat is toch wat ik dacht. Tot hij een soort van verdween.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    "Blaise is veranderd." zegt ze kortaf, waarna ze zucht. "Het spijt me, ik moet mijn frustraties niet op jou uitwerken. Het ging ook goed... het gaat ook goed, of dat is toch wat ik dacht. Tot hij een soort van verdween." legt ze uit, waarna ik op mijn lip bijt. Het is misschien beter om haar nu de waarheid te vertellen.
    "Sorry, dat is mijn schuld." biecht ik op. "Toen jij al naar de auto was, hadden we een kleine, soort van ruzie. Ik heb een jongen ontmoet, gewoon vriendschappelijk. Blaise vertrouwt het niet, zeker niet toen ik zei dat ik gevraagd had of hij bij mij in wilde trekken en Blaise daar achter kwam... Hij kwam bij mij melden dat hij een vrije dag had, en toevallig was die jongen daar ook. We hebben flink geruzied omdat ik niet wilde dat hij mijn beschermer of zo iets speelt, maar volgens mij ziet hij me gewoon als... tsja, familie? Nu is het weer goed hoor, en ik heb ze samen bij mij achter gelaten. Ik hoop alleen niet dat ze het hele huis afbreken nu. Eigenlijk vertrouw ik Blaise niet samen met die arme jongen, hij is veel jonger." Ik grinnik zacht en luchtig.
    "Maar hé, uit die ruzie kwam wel voort dat hij heel veel van jou houd hoor." voeg ik er snel aan toe en ik vraag me plotseling af of het wel een goed idee was om alles aan Alice te vertellen.


    Your make-up is terrible

    Hé, ik wil niet dat mijn favoriete soap stil valt hé, dus iedereen moet weer reageren van mij.


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel willen, maar ik heb dus echt geen flauw idee wat ik met Blaise kan doen.
    Hé! Ik heb een geweldig idee trouwens, mag ik familie van Blaise aanmaken, een nichtje of zo? :Y)


    Er is nog plek, dus ja!


    Your make-up is terrible

    Wauw Nikki, respect voor hoe snel jij reageert... Ik zal eerst even een post voor je afschrijven en dan z.s.m. een rol aanmaken!


    Hahaha, respect voor mijn levenloosheid dan lol.


    Your make-up is terrible

    het spijt me, het spijt me, het spijt me!
    Door het bèta-readen, mijn story en het forum in het algemeen word ik zo vaak afgeleid dat ik dit wel eens vergeet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mehehe, dat is niet erg hoor. Maar ik wil stiekem dat Syll weer reageert.


    Your make-up is terrible

    Geen idee wie dat is maar oké (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Soubi/Kaien haha.


    Your make-up is terrible

    Haii ik ben Syll. Ik maak ff armbandje af en dan zal ik er wel iets bij mij uitwringen.. Zal niet echt iets geweldigs worden, wat ik weet niets D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kyle Dyer

    Ik hoorde voetstappen komen, ze liepen de kamer voorbij en de voetstappen werden zachter. Naar beneden, de voetstappen gingen naar beneden. Aarzelend nam ik plaats op het bed en keek nogmaals de kamer rond. Zo groot.. Mijn spullen, ze paste er hier meer dan een keer er in! Zou ze me uitlachen? Ik krabde aan mijn hoofd, stond op en ging kijken wat Blaise ging doen. Voorzichtig liep ik de trap af, ging naar de woonkamer. Alleen daar zag ik hem niet. Ik ging terug en sloeg af naar de keuken, daar zag ik Blaise. Hij was aan het zoeken? Ik fronste en liep verder de keuken in.
    'Wat ben jij aan het doen?' vroeg ik verbaasd aan hem. 'Zoek je iets?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you