• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hoe hij me al snel volgt en ik draai me al snel naar hem om. "Ooit gedacht dat het bij mij anders is?" vraagt hij aan me, wat best plotseling is. "Ooit gedacht dat ik mij misschien schaamde over alles? Jij hoeft je niet te schamen. Jij hebt een huis, een auto, werk, ambities, vrienden.. Jij hebt niks om je voor te schamen. Ik heb dat allemaal niet. Ik heb een krot wat je amper een huis kan noemen." Hij knippert een paar keer met zijn ogen alsof hij er zelf verbaasd om is dat hij dit zegt en begint daarna te lopen. "Hoop dat je nu blij bent."
    "Kyle!" mompel ik. "Ik snap niet waarom je je zo schaamt..." Ik loop naar hem toe en pak zijn arm vast, zodat hij niet weg kan lopen en moet blijven staan. "Denk je echt dat het hebben van een huis, en auto, werk, ambities en vrienden je een goed persoon maakt?" vraagt ik aan hem. "Het gaat er niet om wat je hebt maar om wie je bent en wat je kan worden." Hierna laat ik zijn arm weer los en laat ik mijn armen langs mijn lichaam hangen. "Sorry." zeg ik erna.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik hoorde haar mijn naam mompelen, maar ik weigerde om stil te blijven staan. 'Ik snap niet waarom je je zo schaamt...' Ik hoorde haar voetstappen dichterbij komen en ik werd vastgepakt bij mijn arm, waardoor ik noodgedwongen stil moest blijven staan. 'Denk je echt dat het hebben van een huis, een auto, werk, ambities en vrienden je een goed persoon maakt?' vroeg ze aan mij. 'Het gaat er niet om wat je hebt maar om wie je bent en wat je kan worden.' Na die woorden liet ze mijn arm weer los. 'Sorry,' zei ze erna. Verbaasd draaide ik mij om en keek ik haar niet begrijpend aan. Haar woorden klonken zo tegenstrijdig met elkaar in mijn oren.
    'Tegenwoordig moet je het allemaal hebben, anders kan je niks worden. Ooit een praktische zwerver iets zien bereiken?' vroeg ik zacht aan haar. 'Iets bereiken is fijn, maar al dat luxe? Ik schaam me. Niet om dat ik het niet heb, maar meer omdat ik het niet wil... I-ik... I-ik ga maar..' Na die woorden draaide ik mij weer om en begon weer verder te lopen.

    -Ik schrijf telkens abitities...-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ook lol, of een andere verkeerde vorm.]

    Angelica Wolfe

    Hij draait zich verbaasd nar mij om en hij kijkt me niets begrijpend aan. "Tegenwoordig moet je het allemaal hebben, anders kan je niks worden. Ooit een praktische zwerver iets zien bereiken?" vraagt hij zacht aan me. "Iets bereiken is fijn, maar al dat luxe? Ik schaam me. Niet om dat ik het niet heb, maar meer omdat ik het niet wil... I-ik... I-ik ga maar.." Na die woorden draait hij zich weer om en begint hij weer verder te lopen. Ik weet dat ik hem zo niet zomaar weg kan laten gaan.
    "Als je echt wilt, kan je alles bereiken, wie je ook bent." verklaar ik hem simpel genoeg. "Ik snap nou niet waar je een probleem van maakt, Kyle. Als je die luxe niet wilt, dan neem je die niet. Niemand gaat voor je bepalen dat je dat moet doen of zo. Ik niet in ieder geval, ik wilde je gewoon leren kennen." Ik blijf aarzelend staan, omdat ik voorderest niet zo goed weet wat ik moet zeggen of doen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Als je echt wilt, kan je alles bereiken, wie je ook bent,' verklaarde ze. 'Ik snap nou niet waar je een probleem van maakt, Kyle. Als je die luxe niet wilt, dan neem je die niet. Niemand gaat voor je bepalen dat je dat moet doen of zo. Ik niet in ieder geval, ik wilde je gewoon leren kennen.' Ik slikte eventjes, bleef heel eventjes aarzelend stil staan, maar liep daarna al gauw weer verder.
    'Kom dan,' mompelde ik toen ik haar voetstappen niet hoorde. Ik wist alleen niet of het wel verstandig was. Wou ze me echt alleen maar beter leren kennen? 'Mensen behandelen je dan wel anders. Ze behandelen je normaal, tot dat ze weten wat je hebt. De meeste mensen zijn zo, dat kan je niet ontkennen.' Ik viste uit mijn broekzak een sigaret en stak die vervolgens aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij slikt, blijft eventjes aarzelend staan maar loopt daarna al snel weer verder. "Kom dan." mompelt hij, waardoor ik hem gelijk begin te volgen. "Mensen behandelen je dan wel anders. Ze behandelen je normaal, tot dat ze weten wat je hebt. De meeste mensen zijn zo, dat kan je niet ontkennen." Ik ga naast hem lopen als hij een sigaret uit zijn mond vist en die aan steekt. Even blijf ik stil en kijk ik naar de rook van de sigaret en herinner ik me hoe hij gisteravond vertelde hoe magisch de rook van een sigaret kan zijn.
    "Dat kan ik ook niet ontkennen denk ik." zeg ik zacht tegen hem "Van mij kan je verwachten dat ik je behandel zoals jij je gedraagt." zeg ik en ik kijk op van de grond waar ik naar aan het kijken was tijdens het lopen, naar Kyle. "Misschien moet je vaker naar het goede in mensen kijken, want dat zit er echt wel.' Even sla ik mijn arm om zijn schouders heen, maar laat hem al snel weer los na mijn bemoedigende woorden, al weet ik niet of het effect op hem heeft, aangezien ik er niet echt goed in ben.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat kan ik ook niet ontkennen denk ik,' zei ze zacht tegen mij. 'Van mij kan je verwachten dat ik je behandel zoals jij je gedraagt,' zei ze daarna. Ik luisterde naar haar woorden, maar mijn blik was gericht op de rook van het sigaret. 'Misschien moet je vaker naar het goede in mensen kijken, want dat zit er echt wel.' Even voelde ik haar arm om mijn schouder en eerlijk gezegd schrok ik daarvan. Ik keek haar eventjes aan toen haar arm weer weg was en een klein glimlachje sierde mijn gezicht. Ik begon me af te vragen of jagers die ook hadden. Waarschijnlijk niet. Eventjes keek ik om mij heen en sloeg vervolgens een weggetje in.
    'We zijn er bijna,' mompelde ik zachtjes, haar andere woorden half negerend. Ik nam een trekje van mijn sigaret en probeerde nog eens de figuurtjes te maken die Angel mij eerder heeft uitgelegd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lijkt wel iets te schrikken van mijn arm, maar als hj me aan kijkt als ik mijn arm heb weggehaalt, siert er een klein glimlachje zijn gezicht en ik glimlach terug. Hij kijkt eventjes om zich heen en slaat vervolgens een weggetje in. Ik merk dat de wijk hier inderdaad slechter begint te worden, in ieder geval een plek waar ik liever niet zou komen. "We zijn er bijna." mompelt hij zachtjes, zonder iets te zeggen op de rest. Ik merk hou hij de figuurtjes na probeert te maken die ik hem geleerd heb en ik glimlach opnieuw.
    "Oké." zeg ik dan zacht. "Het lukt trouwens al beter, die figuurtjes. Straks word je nog eens beter dan ik." zeg ik dan tegen hem om een grapje te maken en de sfeer iets lichter te maken. Ik kan er niet zo goed tegen als alles zo bedrukt is zoals nu. Ik verlang nu eerlijk gezegd ook naar een sigaret, maar ik heb ze niet bij me en zal er ook geen van Kyle vragen, dat vind ik een beetje raar om te doen eigenlijk. Ik zucht eventjes en steek mijn handen in mijn broekzakken.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyre

    'Oké,' zei ze zacht. 'Het lukt trouwens al beter, die figuurtjes. Straks word je nog eens beter dan ik,' zei ze dan tegen mij. Eventjes keek ik haar weer aan en hetzelfde glimlachje sierde mijn gezicht. Haar handen stopte ze in haar zakken. Was het onbeleefd van mij om alleen te roken?
    'Beter dan jou?' vroeg ik verbaasd en schudde vervolgens mijn hoofd. 'Je maakt een grapje zeker. Is het niet zo dat een leerling nooit beter kan worden dan zijn of haar meester of lerares?' vroeg ik met een glimlachje en liep vervolgens naar een huis toe. Zonder een sleutel of wat dan ook te pakken, opende ik de deur en hield die open voor Angel. 'Het zal niet lang duren met pakken, maar kom binnen..'

    -Ok, hebben de tovenaars ook iets van een boek of zo wat ze hebben? XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Als je dat wilt mag het best.]

    Angelica Wolfe

    "Beter dan jou?" vraagt hij verbaasd en schud vervolgens met zijn hoofd. "Je maakt een grapje zeker. Is het niet zo dat een leerling nooit beter kan worden dan zijn of haar meester of lerares?" vraagt hij met een glimlachje en loopt vervolgens naar een huis toe. Zonder een sleutel of wat dan ook te pakken, opent hij de deur en houd die open voor mij. '"Het zal niet lang duren met pakken, maar kom binnen..."
    Ik lach zachtjes en stap naar binnen, hoewel ik het wel vreemd vind dat hij zijn huis niet op slot doet. "Volgens mij ben jij dan een uitzondering." verklaar ik. Als ik binnen ben, let ik niet eens op hoe het eruit ziet omdat ik de vreemde atmosfeer veel eerder opmerk. Ik herken het, de vervlogen, oude magie. Daardoor kijk ik wat argwanend naar Kyle, maar hij kan er nooit eentje zijn. "Zeg Kyle..." begin ik dan, ook wat argwanend. "Wonen hier ook nog andere mensen of woon je hier nog maar kort?" vraag ik dan omdat ik een verklaring wil voor deze atmosfeer.


    Your make-up is terrible

    -Niet dat ik het wil, was gewoon een vraag... Ghehe-

    Kyle Dyer

    Zachtjes lachte ze wanneer ze binnenstapte. 'Volgens mij ben jij dan een uitzondering,' verklaarde ze en mijn wangen begonnen lichtjes rood te worden. Ik sloot de deur dicht achter haar en liep toen verder het huis binnen. Argwanend keek zij mij aan en ik kon niet begrijpen waarom. 'Zeg Kyle...' begon ze wat argwanend en ik keek haar vragend aan. 'Wonen hier ook nog andere mensen of woon je hier nog maar kort?' vroeg ze dan, waarop ik mijn schouders op haalde en vervolgens mijn hoofd lichtjes schudde. Langzaam begaf ik me al naar een kamer dat zich voor moest stellen als mijn slaapkamer, maar ook gedeeltelijk als een woonkamer.
    'Ik woon hier al heel lang en er wonen hier ook geen andere mensen.. Soms zit er hier dan wel eens iemand, wat wil je anders met een deur dat altijd open is? Ik jaag ze dan niet weg, meestal zitten ze hier dan vanwege de regen.. Hoezo vroeg je dat eigenlijk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij haalt zijn schouders op en schud lichtjes met zijn hoofd. Daarna begeeft hij zich langzaam naar het slaapgedeelte wat vast zit aan de woonkamer, of de woonkamer is. Het is inderdaad erg klein, zeker vergeleken bij wat ik heb, ook al heb ik niet zoveel. "Ik woon hier al heel lang en er wonen hier ook geen andere mensen.. Soms zit er hier dan wel eens iemand, wat wil je anders met een deur dat altijd open is? Ik jaag ze dan niet weg, meestal zitten ze hier dan vanwege de regen.. Hoezo vroeg je dat eigenlijk?" vertelt hij aan me.
    Ik haal nonchalant mijn schouders op en bedenk me dat ik Kyle dan maar in de gaten moet houden. Er moet iets zijn dat het verklaart. "Oh, er hangt hier gewoon iets rond wat niet echt jou is." verklaar ik terwijl ik even rond kijk. "Maar daar kan ik me natuurlijk ook in vergissen." Die zin komt er wat scherper uit dan bedoeld, hoewel ik me natuurlijk écht kan vergissen. Een tovenaar zou me toch niet zomaar meenemen naar zijn huis? Ik zou wel denken dat ze leven als ratten, maar ze kunnen vast wel iets beters voor zichzelf toveren of zo. Daarbij is Kyle veel te lief om een tovenaar te zijn. "Moet je niet nog de huur of zo opzeggen?" vraag ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, er hangt hier gewoon iets rond wat niet echt jou is,' verklaarde ze terwijl ze even rond keek. Lichtelijk nerveus begon ik te worden en ik wou weten wat voor iets zij bedoelde. 'Maar daar kan ik me natuurlijk ook in vergissen.' Die zin.. die kwam er scherp uit, waardoor ik mij omdraaide en een oud koffer naast het bed vandaan haalde. Een kleine rilling ging door mij heen terwijl ik mijn beetje kleding in de koffer stopte. Wat hing er volgens haar rond? De verrotte sfeer van het uit, mijn sfeer? Het gedeelte wat zij niet kende? Kon zij dat wel voelen? Ik durfde er ook niet naar de vragen, straks vroeg ik iets heel raars. Jagers.. die konden het wel voelen, was zij dan toch? Ik beet even op mijn lip en wreef uit reflex in mijn oog. 'Moet je niet nog de huur of zo opzeggen?' vroeg ze vervolgens. Ik stond op, draaide mij naar haar toe en keek haar eventjes aan.
    'Ik.. woon hier niet officieel,' mompelde ik zachtjes en liep vervolgens naar de badkamer om daar de paar spulletjes weg te halen. 'Dit huis is van iemand anders, maar die persoon is er zo beetje nooit... Je kan eigenlijk zeggen dat hetzelfde is als met jou, alleen bij hem moet ik wel huur betalen.' Ik stopte de spulletjes in de koffer en sloot die daarna. 'Volgens mij was dat het.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij haalt een oude koffer naast zijn bed vandaan en zegt er verder niets op. Hij begint wat dingen in te pakken en ik volg zijn bewegingen strak. Na mijn vraag staat hij op draait hij zich naar me om en kijkt hij me aan. "Ik... woon hier niet officieel." mompelt hij zachtjes en hij loopt vervolgens door naar de badkamer om daar wat dingen weg te halen. Ik laat een opgelucht zuchtje horen, daar kwam dat dus vandaan. Misschien moet ik maar eens uitzoeken wie de eigenaar is. "Dit huis is van iemand nders, maar die persoon is er zo een beetje nooit... Je kan eigenlijk zeggen dat hetzelfde is als met jou, alleen bij hem moet ikwel huur betalen." Hij stopt de spullen in zijn koffer en sluit die daarna. "Volgns mij was dat het."
    Ik moet zachtjes lachen en schud wat met mijn hoofd. "Stoute Kyle." grinnik ik en ik loop gelijk alweer naar de deur. De sfeer hier zorgt er echt voor dat ik me ongemakkelijk voel en dat ik er van walg. "Trouwens, wie woont hier dan wél echt?" vraag ik op een zo'n onschuldige toon als het mogelijk is. "Ik vertel niets door hoor, maak je daar geen zorgen om." grinnik ik, als ik buiten sta, voel ik me gelijk een stuk beter. Nee, ik zal die persoon alleen maar martelen en zo snel mogelijk vermoorden, als diegene waardeloos geworden is. Een kant van mij die Kyle nooit zal kennen.


    Your make-up is terrible

    -Volgens mij gaat het eng worden als ze van elkaar weten wat ze zijn..-

    Kyle Dyer

    'Stoute Kyle,' grinnikte ze en ze liep gelijk alweer naar de deur. Wat er ook hing, het deed haar niet veel goeds.. 'Trouwens, wie woont hier dan wèl echt?' vroeg ze op een onschuldige toon. Nieuwsgierig keek ik haar aan. 'Ik vertel niets door hoor, maak je daar geen zorgen om,' grinnikte ze, zodra we buiten waren zag ik aan haar al dat het haar opluchtte. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht en sloot vervolgens de deur. Maar wat als die sfeer nou wel door mij kwam? Ging die sfeer later dan ook niet in haar huis hangen?
    'Zou die sfeer echt door hem komen?' vroeg ik zacht. 'Kan de sfeer van iemand echt zo lang in een huis blijven? Ik heb hem misschien twee of drie keer gezien nadat ik in het huis was getrokken.. Maar hij stelde zichzelf voor als Bon.. Beetje een rare naam, maar meer weet ik niet..' Heel eventjes keek ik haar aan en begon vervolgens met lopen. 'Zullen we?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat zou nog best zielig kunnen worden.]

    Angelica Wolfe

    Een klein glimlach siert zijn gezicht en hij sluit de deur van het kleine huisje. "Zou die sfeer echt door hem komen?" vraagt hij zacht en ik verstijf even. Hing die er dan zo duidelijk dat Kyle het ook merkt? "Kan de sfeer van iemand echt zo lang in een huis blijven? Ik heb hem misschien twee of drie keer gezien nadat ik in het huis was getrokken.. Maar hij stelde zichzelf voor als Bon.. Beetje een rare naam, maar meer weet ik niet.." Heel eventjes kijkt hij me aan en begint vervolgens met lopen. "Zullen we?"
    Ik kijk heel eventjes, knik dan en loop snel achter hem aan, om naast hem te gaan lopen. "Ik weet het niet, maar ik denk het wel. Ik krijg normaal niet echt de kriebels als je bij mij bent, behalve daar. En dat ligt echt niet aan hoe het eruit ziet. Het was nog wel gezellig en knus eigenlijk." Ik haal lichtjes mijn schouders op, waarna ik even grijns en expres niet meer doorga op die naam, terwijl ik die wel op heb geslagen in mijn hoofd. "Zullen we je kamer schilderen? Daar heb ik echt zin in!" vertel ik hem .


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible