• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Ik hou lekker geheim of hij dat wel of niet is ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat zien we nog wel als Blaise weer bezig is -wbw-
    Goed, dit kwam een beetje fout over, maar zo bedoel ik het niet.


    Heel fout ja! Hahaha.


    Your make-up is terrible

    Ray

    Toen ze giechelde, kon ik het niet laten om ook te grijnzen. Een wild geklop als een stel op hol geslagen paarden kon ik in mijn lichaam voelen. En dat alleen door een iemand. Maar dan wel een heel speciaal iemand.
    Ik probeerde rustig adem te halen maar dat ging niet zo makkelijk. Langzaam streelde ik Rose' haar. Even dacht ik terug aan dat ene moment, toen we voor het eerst zoenden, het was toen een soort spel geweest om Susanna te irriteren... Ik had toen nooit kunnen bedenken dat het zover zou komen, dat het echt iets zou worden. En dat was dus wel gebeurd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Blaise Wolf Hunter.
    Kyle zei de hele tijd niets, bleef zwijgzaam de dozen verplaatsen, net als ik. Hij leek op een gegeven moment zelfs lichtelijk geïrriteerd door mij te zijn, al had ik geen idee wat ik nu weer fout had gedaan. Wilt hij nu dat ik wel of niet praat? Hij moet echt iets kiezen want ik word hier gek van.
    “Bijna,” mompelde hij en het leek wel alsof hij me negeerde. Ik fronste en ging kort zwijgzaam door met dozen sjouwen, totdat ik het echt niet meer kon houden en voor hem ging staan. Mijn armen weer over elkaar geslagen. Angel mag blij zijn dat ik het nog zo lang heb uitgehouden.
    “Wat is het probleem?” Er klonk een lichte dreiging in door die ik eigenlijk niet bedoelde, maar lette er niet al te veel op en wachtte zijn antwoord af.

    Sorry, ik wist echt niets. ;$


    Kyle Dyer

    Voor mij kwam Blaise te voorschijn met zijn armen over elkaar heen geslagen.
    'Wat is het probleem?' vroeg hij met een lichte dreiging. Ik slikte en deed van schrik een stap naar achteren. Probleem, had ik hem niet moeten negeren? Natuurlijk was dat een slecht idee!
    'Het probleem?' vroeg ik verbaasd en schudde gelijk mijn hoofd. Met mijn hand ging ik even over mijn muts heen. 'Er is helemaal geen probleem! Waarom zou er een probleem moeten zijn? Kijk, we zijn bijna klaar. Dat is toch geen probleem? Of wou je vertellen dat je nog meer dozen wou verplaatsen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naging schreef:
    Ray

    Toen ze giechelde, kon ik het niet laten om ook te grijnzen. Een wild geklop als een stel op hol geslagen paarden kon ik in mijn lichaam voelen. En dat alleen door een iemand. Maar dan wel een heel speciaal iemand.
    Ik probeerde rustig adem te halen maar dat ging niet zo makkelijk. Langzaam streelde ik Rose' haar. Even dacht ik terug aan dat ene moment, toen we voor het eerst zoenden, het was toen een soort spel geweest om Susanna te irriteren... Ik had toen nooit kunnen bedenken dat het zover zou komen, dat het echt iets zou worden. En dat was dus wel gebeurd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hahahaha, Angel had ze nooit alleen moeten laten.


    Your make-up is terrible

    Niet echt nee!!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ach, komt wel goed joh hahaha. En anders moet Angel de overlevende vermoorden -a-
    Ik ben trouwens bezig met een reactie, maar tegelijkertijd ben ik ook op skype, dus misschien komt het wat laat aan..


    Hahaha lolol.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    Kyle slikte en deed een stap van schrik naar achteren, waardoor ik mijn blik iets af liet nemen en diep zuchtte. Was ik dan zo’n dreiging voor hem? Hij leek zelfs wel nerveus en bang voor me te zijn, enkel en alleen door deze uitstraling die ik net had gekregen.
    “Het probleem?” vroeg hij verbaasd en schudde gelijk zijn hoofd. Zijn hand liet hij even kort over zijn muts heen gaan en ik volgde zijn handeling even voordat ik mijn ogen weer in die van hem boorde. “Er is helemaal geen probleem! Waarom zou er een probleem moeten zijn? Kijk, we zijn bijna klaar. Dat is toch geen probleem? Of wou je vertellen dat je nog meer dozen wou verplaatsen?”
    Hij was duidelijk nerveus, aangezien hij maar door bleef ratelen. Kyle praatte nog meer dan die vrouwen konden, damn. Mijn handen liet ik zakken en deed ik nonchalant, terwijl ik vermakelijk grijnsde en mijn hoofd schudde, in mijn broekzakken. Hierna keek ik hem plagend en aangenaam aan, terwijl ik half grijnsde.
    “Rustig maar Kyle, ik ga je niet opeten hoor,” begon ik, waarna ik erachter vervolgde, dit met een dodelijke serieus gezicht, “Ik wilde alleen weten waarom je negeerde, en ik wil straks wel een normaal antwoord op wat je van Angel vindt of wat er tussen jullie speelt…” Ik zuchtte en krabde even aan mijn achterhoofd terwijl mijn blik door de kamer ging, waarna ik deze weer terug naar Kyle richtte. “Over jouw vraag trouwens, nee, ik vind Angelica niet leuk, maar ze is wel belangrijk voor me. Dat betekent, als je haar ooit pijn doet, trek ik al je ledematen via je neus eruit.” Grijnsde ik met een enge glimlach naar hem.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 0:16 ]


    en mijn hoofd schudde in mijn broekzakken.

    Volgens mij ging daar iets mis, of niet? xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -leest over- Omg, lol. Skypen en tegelijkertijd schrijven doet dus echt niet goed, ben fucking moe... D: Even snel veranderen!
    Oh, wait, zo bedoelde ik het trouwens wel, zag er alleen vaag uit zonder komma's, heb het nu even aangepast. Hij schudde zijn hoofd en tegelijkertijd deed hij zijn handen in zijn broekzakken.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 0:16 ]


    Kyle Dyer

    Zijn handen liet hij zakken en deed een stuk nonchalanter dan net. Vermakelijk grijnsde hij, schudde zijn hoofd en stopte zijn handen in zijn broekzakken. Daarna keek hij mij plagend aan terwijl hij half grijnsde.
    'Rustig maar Kyle, ik ga je niet opeten hoor,' begon hij en ik fronste eventjes. Hij vervolgde al gauw met een serieuze gezicht. 'Ik wilde alleen weten waarom je negeerde, en ik wil straks wel een normaal antwoord op wat je van Angel vindt of wat er tussen jullie speelt…' Hij zuchtte en krabde even aan zijn achterhoofd terwijl zijn blik door de kamer heen ging, waarna hij zijn blik weer richtte op mij. 'Over jouw vraag trouwens nee, ik vind Angelica niet leuk, maar ze is wel belangrijk voor me. Dat betekent, als je haar ooit pijn doet, trek ik al je ledematen via je neus eruit,' grijnsde hij met een enge glimlach waardoor ik even begon te rillen. Ik moest mijzelf eigenlijk even voor mijn hoofd slaan. Ik als tovenaar die nu zo beetje bang werd gemaakt door een gewone mens.. Niet te geloven. Ik beet even op mijn lip en schudde maar gauw mijn hoofd.
    'Ik zal haar nooit pijn doen! Waar zie jij mij voor aan?' vroeg ik terwijl ik een wenkbrauw op trok. 'Ik negeerde je trouwens helemaal niet! Ik was gewoon te druk bezig met de dozen en dacht gewoon ergens aan, dat had helemaal niets met jou te maken! Het bevalt me helemaal niet hoe je nu zo tegen mij praat. Allemaal wel leuk lief en aardig dat je haar wilt beschermen, maar ik doe haar niets. Waarom zou ik haar wat aan doen? Ze geeft me onderdak! Waar zit jouw logica?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you