• Nou, gisteren probeerde ik een fles cola open te draaien. Maar dat lukte niet. En niemand was thuis dus ik kon niet aan mijn broer of vader vragen of hij die fles wou opendraaien. Ik bleef maar aan die dop draaien en die ribbels aan die dop deden pijn. Dat brandde heel erg, en mijn handen werden rood. En toen maakte het zo'n geluid van 'TSJOEK' en nu heb ik een blaar op mijn vinger. ;___; En vandaag is dat ding opengegaan en kwam er water uit. En dat gebeurd erg vaak en nu doet dat erg veel pijn als ik met mijn vingers beweeg. En het ergste is.. Ik heb die fles nog steeds niet open gekregen! D: En nu heb ik auwauw. Ik ben echt zo lomp, éh.

    Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 19:16 ]


    All this dampness is damp.


    "En het ergste is.. Ik heb die fles nog steeds niet open gekregen! D: En nu heb ik auwauw."
    Sorry, maar daarom moest ik lachen (:
    Whaha ik krijg ook nooit de fles open. Maar wij heben zoon handig 'flessen opendraai ding' 8)
    <3


    Beautiful people, are people who smile.

    Oh ja, vaaaak genoeg. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha, ik krijg 's middags ook vaak mijn flesje fruitsap niet open D:
    Maar dan doet een vriendin het open voor mij :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Pak een ouderwetse notenkraker om de fles te openen. (:


    Get outta my head!

    Dat heb ik soms ook! x)
    Dan neem je gewoon heel simpel een handdoek en dan gaat het open gelijk als niks en heb je geen pijn! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik word altijd agressief als zo'n ding niet meewerkt. Dan blijf ik draaien tot ie eindelijk opengaat, ondanks de pijn en dat lukt op den duur wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik word altijd agressief als zo'n ding niet meewerkt. Dan blijf ik draaien tot ie eindelijk opengaat, ondanks de pijn en dat lukt op den duur wel.

    HÉ! dat ken ik. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ghaha, wij hebben van die "doekjes" daarvoor :"D


    Alis volat propriis.

    Ik draai flessen altijd zonder enige moeite open. Ook de meeste potten krijg ik zo open. Als het mij niet lukt, lukt het niemand hier in huis x'D. En dat voor iemand die eigenlijk alles behalve sterk is, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Herkenbare situatie!


    Beeeeeeeesje :-)

    Username schreef:

    "En het ergste is.. Ik heb die fles nog steeds niet open gekregen! D: En nu heb ik auwauw."
    Sorry, maar daarom moest ik lachen (:
    Whaha ik krijg ook nooit de fles open. Maar wij heben zoon handig 'flessen opendraai ding' 8)
    <3


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Hahha heb ik ook altijd, maar wij hebben zo'n flessenopener ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    RESCUExME schreef:
    Herkenbare situatie!