• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Even later kwam hij er aan met twee dozen. Als ik het met goed herinnerde waren dat de laatste, of er lagen er nog één of twee. Ik wist het niet meer zeker.
    'Je hebt gelijk, wij kennen elkaar beide niet,' begon hij terwijl hij zichzelf omdraaide en mij doordringend aankeek. 'Alleen jij hoeft me niet te negeren,' meldde hij mij terwijl hij zijn wenkbrauw optrok, maar ik negeerde hem nu toch ook niet? 'We zijn trouwens klaar, zullen we naar beneden gaan of wil je hier rond blijven hangen?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. Volgens mij bedoelde hij het spottend, maar ik had nog geen zin om nu al naar beneden te gaan en met hem daar te blijven zitten. Ik vond het nu al ongemakkelijk met hem. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep naar de kamer toe dat mijn slaapkamer werd. De ruimte was groot en het viel mij nu pas op hoe groot. Was mijn woonkamer niet bijna net zo groot? Oké, misschien ietsjes groter, maar alsnog.

    [Ik weet niks.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ray Taylor
    Een aangename grijns verscheen op mijn toch al gelukkige gezicht. Ik kuste teder verder, nog steeds rustig. Ik voelde haar hand in mijn haar.
    Ik liet haar langzaam los en keek haar aan.
    'Wat zullen we gaan doen?' vroeg ik, het was een beetje vreemde vraag vond ik zelf maar ik had het idee dat we hier niet jaren zo konden blijven liggen. 'Niet dat ik je zat ben.' zei ik en knipoogde even. 'Maar ik denk niet dat we hier altijd door kunnen blijven gaan...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Blaise Wolf Hunter.
    Hij haalt zijn schouders op en ik wachtte rustig af, enkel kwam er geen antwoord en keek ik hem verbaasd na terwijl hij zijn hoofd lichtjes schudde en wegliep naar de kamer ernaast. Waarom liep die gast elke verdomde keer weg? Zie je Angel, niets geen geduld en al die onzin, als hij telkens wegloopt, kan ik er niets mee!
    Ik zuchtte diep, gaf er de brui aan en liep met zware passen naar beneden om vervolgens de keuken binnen te lopen en nog een pot koffie te zetten. Dit zijn de tijden dat ik weer naar een sigaret ga grijpen… of alcohol. Zou ze dat hier hebben? Nee, vast niet, Angel leek me niet zo’n typetje, ten minste… Niet op het werk en als ze bij ons is, maar thuis zit ze vast hele flessen rum naar binnen te slikken. Ik grinnikte om de gedachte en ging op zoek.


    Hahahahah jajoh, ze zit elke avond liters naar binnen te werken, wat denk jij dan! Nou, ze heeft wel iets hoor, net als sigaretten als hij dat graag wilt. Wel verstopt natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Hahahaha, ik kon het gewoon niet laten! Het kwam in me op en moest het gewoonweg in Blaise zijn gedachten donderen (cat) Ze is wel een nette, jongedame, natuurlijk, gehehe.


    Jaa.. Ik verzin later wel iets.. ik weet niet echt iets..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naging schreef:
    Ray Taylor
    Een aangename grijns verscheen op mijn toch al gelukkige gezicht. Ik kuste teder verder, nog steeds rustig. Ik voelde haar hand in mijn haar.
    Ik liet haar langzaam los en keek haar aan.
    'Wat zullen we gaan doen?' vroeg ik, het was een beetje vreemde vraag vond ik zelf maar ik had het idee dat we hier niet jaren zo konden blijven liggen. 'Niet dat ik je zat ben.' zei ik en knipoogde even. 'Maar ik denk niet dat we hier altijd door kunnen blijven gaan...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik giechelde zachtjes.
    ''Heb je suggesties? We kunnen niet erg veel doen door je schouder,'' zei ik toen.
    Zelf wist ik niet echt veel te doen, maar hier had ik ook helemaal geen problemen mee.
    Ik tuitte bedenkelijk mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray Taylor
    Ik knikte bedenkelijk mijn hoofd. Het is echt moeilijk om iets te bedenken. Naar buiten ging ik niet, dat zeker niet. En een pizza koerier doodsbang maken hadden we al gedaan. Ik keek haar lang aan, bedenkelijk mijn vingers langs mijn kin strijkend. Op de een of andere manier dacht dat beter na. Nu hielp het niet echt want ik had nog niks bedacht

    [wahah dat met die pizza was ik al bijna vergeten :3]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alice Hale

    'Hadden ze geen schonere plek kunnen kiezen?' hoor ik Angel mompelen en onwillekeurig glijden mijn mondhoeken omhoog. Precies dezelfde reactie die ik had toen ik voor het eerst de plek zag.
    Ik wil antwoorden op haar gemopper maar dan hoor ik Angel zeggen: 'Ach, het zijn heksen, wat verwacht ik dan.' Ik ga een beetje trager lopen zodat ik langs haar eindig. 'Dit was toch hun oude uh... vieze bijeenkomstplaats?' vraagt ze me. Ik knik.
    'Iets verderop ligt een groot gebouw, al net zo versleten als zijn omgeving. Je kan veel zeggen over heksen maar stijl hebben ze toch echt niet.'


    @ heksen & tovenaars: zin om op 2 moordlustige hunters te stuiten? (;
    @ Assassin: of we kunnen natuurlijk ook gegevens ontdekken van hun recente verblijfplaats... *dramatisch muziekje* dam-dam-daaaaam


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    "Iets verderop ligt een groot gebouw, al net zo versleten als zjn omgeving. Je kan veel zeggen over heksen maar stijl hebben ze toch echt niet." zegt Alice, nadat ze op mijn vraag geknikt heeft. Hiermee lokt ze een zachte lach bij mij uit, die ik in probeer te houden omdat het anders te hard klinkt.
    "Daar heb je helemaal gelijk in." grinnik ik wat na. "Zijn we er eigenlijk al bijna? Het is zo ver. Ik snap niet dat die heksen dat kunnen." klaag ik lichtelijk.


    Your make-up is terrible

    Alice Hale

    'Daar heb je helemaal gelijk in.' zegt Angel en ze grinnikt zachtjes. Het gedempte geluid valt niet op tussen het getjilp van de vogels en het ruisen van de wind.
    'Zijn we er eigenlijk al bijna? Het is zo ver. Ik snap niet dat die heksen dat kunnen.' ik grimas want ook mijn voeten doen verschrikkelijk veel pijn. Stomme naaldhakken, stomme Blaise.
    'Heksen hebben hun bezems, wij moeten het doen met onze benen spijtig genoeg.' het beeld van de heksen en tovenaars op een bezem maakt me zo aan het lachen dat ik mijn hand over mijn mond moet leggen om het hikkende geluid te stoppen.
    Iets verderop zie ik de bestofte lantaarnpaal en draai me naar Angel.
    'Nog maar een paar meter.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Frodo, aan deze tovenaar heb je vrij weinig ;$ Ghehe...

    Moet nog ff een reactie verzinnen...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Aice grimast. "Heksen hebben hun bezems, wij moeten het doen met onze benen spijtig genoeg." zegt ze en begint erop te lachen, ze slaat haar hand voor haar mond om het hikkende geluid te stoppen, of tenminste te dempen. Hierop zie ik het al voor me, lelijke heksen met kromme neuzen op bezemstelen. Was dat maar echt zo, zou ons werk makkelijker maken. Ik grinnik zacht. Iets verder op draait ze zich naar mij.
    "Nog maar een paar meter." zegt ze en ik zucht opgelucht.
    "Jeetje, stomme heksen. Kunnen niet eens een goede plek uitkiezen." Ik zucht nu wat overdreven. In de verte doemt het vervallen huis al op en ik ben blij dat het middag is, geen avond zoals vorige keer met Alice en Blaise. Ik moet er niet aan denken om in het duister hier rond te sluipen zeg. Arme zij.
    "Trouwens..." begin ik op een geheimzinnige toon. "Hoe komt het dat Blaise nog dezelfde kleding als gisteren aan had?"


    Your make-up is terrible

    @ Soubi; maar het zou wel heel dramatisch zijn als je Angel tegen kwam...

    Alice Hale

    'Jeetje, stomme heksen. Kunnen niet eens een goede plek uitkiezen.' zucht Angel en ik moet haar gelijk geven. Het zou stukken aangenamer zijn als hun hoofdkwartier - net zoals dat van ons - gemoderniseerd was en zich in de stad bevond. Dan moesten we maar eventjes met de auto gaan inplaats van door het bos te ploeteren.
    'Trouwens...' haalt Angel me uit mijn gedachten. 'Hoe komt het dat Blaise nog dezelfde kleding als gisteren aan had?'
    Bij het horen van zijn naam krijg ik eerst een golf van woede. Die is me echt nog een verklaring schuldig....
    Maar dan vraag ik me af waarom Angel erover begint. Ze weet dat ik haar betrapt heb met Blaise, wil ze nu echt door mijn mond horen dat ik precies hetzelfde heb gedaan? Dat, een paar uurtjes nadat hij het met haar deed?
    'Ik heb werkelijk geen idee.' zeg ik dus, maar met een enorme sarcastische ondertoon. Houd het luchtig Alice.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien